English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

ششمین جلسه از دوره بیستم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار "احسان" ، استادی همسفر " مهیار" و دبیری "وحید" با دستور جلسه "همسفر" رأس ساعت 8:30 مورخ 7/10/97 در پارک طالقانی شروع به کار کرد .
 

خلاصه سخنان استاد :

من دوست دارم بیشتر از تجربه شخصی خودم صحبت کنم چون به دل می نشیند. من هم مثل همه همسفرها تجربه تلخ مواجه با مصرف کننده را داشتم وبا توجه به درگیری هایی که با پدرم و مادرم داشت، احساس بدی نسبت به مسافرم در من به وجود آمده بود به طوری که اصلاً دوست نداشتم ایشون رو ببینم و این حس روز به روز درحال تقویت بود. گاهی چندین ماه هم نمی دیدمش.
بعد از چند وقت دیدم حالش خیلی تغییر کرده باز هم به دلیل حس بدی که داشتم از خودش سوال نکردم. از برادر کوچکترم پرسیدم که بیژن چطور این قدر تغییر کرده ؟ اون به من کنگره 60 و آقای مهندس رو معرفی کرد. برای من خیلی جالب شد طوری که استارت اومدن من به کنگره خورد و وارد کنگره شدم. درابتدا احساس می کردم که هیچ مشکلی ندارم و همه چیز خوب و عالیست من فقط اومدم ببینم بیژن چطور تونسته خوب بشه!!! وقتی جلوتر اومدم  با انتخاب راهنما و قرار گرفتن در مسیر متوجه شدم چقدر ضد ارزش در وجود من هست و چقدر مشکل و گره دارم . من خیلی شفاف و صادقانه بگم که در حال حاضر یکی از بهترین رابطه ها در خانواده را من با همین برادرم دارم. این تغییر به واسطه تغییر حس در من  در کنگره به وجود آمد.
من فکر میکنم زمانی یک همسفر می تواند به مسافر کمک کند که تغییر در حس به وجود آید و پیوند محبت برقرار شود تا پیوند محبت برقرار نشود به مسافر کمکی نمیتواند بکند.

موضوع دیگر از حضورم در کنگره اگر بخواهم بیان کنم که ربط به جلسات وایت که در آن حضور داریم هم داشته باشد، موضوع سفر سیگارم است.اگر من همسفر نمی شدم کی میتوانستم سیگارم را درمان کنم  من در گذشته مثل خیلی ها ترک های چند روزه و چند ماهه درمورد سیگار داشتم ولی در حال حاضر به این نتیجه رسیدم که تنها راه درمان همین روش درمان تدریجی در کنگره به وسیله نیکوتین خوراکی که در حال انجام است میباشد.
ممنون از اینکه به صحبت های من گوش دادید.


 

در ادامه 9 نفر آقایان ( میثم ، علی ، مجتبی ، بهروز ، جعفر ، رضا ، احمد ، ماشاالله ، کامران ، امین ، حسن ، میلاد ، احسان ) در خصوص دستور جلسه مشارکت نمودند .


سپس راهنمایان درمان سیگار آقایان

" کامران ، علی ، جعفر ، مجتبی ، رضا خود را معرفی نمودند تا طبق روال پس از اتمام جلسه لژیون های سیگار خود را تشکیل دهند .

در ادامه 18 نفر از مسافران به شرح ذیل اعلام سفر نمودند که برای آنان آرزوی موفقیت داریم :

 

سفر اول 9 نفر آقایان :


محسن(مدت سفر ۲۵ روز دوره سازگاری) – سعید (مدت سفر ۶ ماه ۴قطعه) – احسان ( دوره سازه گاری ) - بهروز(مدت سفر ۶ماه ۷قطعه) - حسین (۱۰ قطعه ) – مظفر ( مدت سفر ۷ماه و۷روز ۴ قطعه ) – وحید( سازه گاری ) – اسماعیل ( مدت سفر ۱۰ ماه ۱قطعه ) – محمد ( سازه گاری )
سفر دوم 8 نفر آقایان :


مهدی (راهنما حشمت رهایی۱سال ۱۲روز) – موسی (راهنما مجتبی رهایی ۱سال ۴ماه ۲۳روز) – محمود( راهنما حسین رهایی ۶ماه۲۷روز) – سعید(راهنما فرهاد رهایی۱سال۱۵روز) – مرتضی(راهنما محمد رهایی۶ماه۲۷روز) -  افشین( راهنما رضا رهایی۷ماه ) - افسر(راهنما علی رهایی ۲سال۱۵روز) – میلاد(راهنما محمد رهایی ۳سال۳ماه)
آزاد مرد 1 نفر آقای :


علی(راهنما حسن رهایی۵سال۳ماه چند روز)

پیام آقا کامران ( دستیار محترم دیده بان ویلیام وایت ) : از به کار بردن نام تجاری آدامس و سیگار خودداری کنیم و خودمان را مسافر سیگار معرفی کنیم (نه مسافر نیکوتین یا ویلیام ) از هفته آینده جلسه رأس ساعت 8 صبح شروع می شود . نرم افزاری تهیه شده با نام دژاکام که دوستانی که تمایل دارند می توانند از این نرم افزار سی دی ها و متون کنگره را خریداری کنند . هفته آینده تولد 2 سال رهایی آقا میلاد رو با شور و شوق فراوان جشن خواهیم گرفت دوستان لطفاً حمایت کنید ، ضمناً دوستانی که تمایل دارند جشن رهایی سیگار بگیرند خودشان را معرفی کنند.

در انتها جلسه را با دعای کنگره 60 به پایان رساندیم .

مشارکت کننده 9 نفر
اعلام سفر 18 نفر
"تعداد حاضرین 50 نفر"

با آرزوی موفقیت برای شما همه شما
تهیه و تنظیم : امیر رهجوی آقا حامد شمس از آکادمی
جمعه پارک طالقانی 07/10/97

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .