English Version
English

جنون شیشه و قتل پسربچه 4 ساله

جنون شیشه و قتل پسربچه 4 ساله

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه اطلاع رساني پليس، در ساعت 21:00 مورخه 28/11/1391، از طريق مرکز فوريت هاي پليسي وقوع يک فقره فوت مشکوک به کلانتري 151 يافت آباد اعلام شد كه با حضور مأموران در بيمارستان و اعلام نظريه تيم پزشکي در خصوص وجود آثار ضرب و جرح بر روي بدن پسربچه اي 4 ساله ، بلافاصله هماهنگي هاي لازم انجام و زن و مرد ميانسالي که اقدام به آوردن پسربچه به بيمارستان کرده بودند ، جهت انجام تحقيقات به کلانتري منتقل شدند . 
 
*دستگيري کامران : 
 
با انتقال زن و مرد ميانسال به کلانتري ، آنها در اظهارات خود عنوان داشتند که پسربچه 4 ساله به نام "آتيلا" ، پسر يکي از دوستان فرزندشان است ؛ اين زن و مرد در اظهارات خود به مأموران گفتند : " پسرمان به هويت "کامران . ب" ( 26 ساله ) ، در حدود دو هفته پيش ، فرزند يکي از دوستانش را که با همسرش دچار اختلاف شده بود ، به صورت موقت و به درخواست پدر آتيلا به خانه آورد و با وجود مخالفت هاي ما براي قبول کردن مسئولين نگهداري از کودک ، وي همچنان اصرار داشت تا از آتيلا مراقبت شود تا نهايتا تکليف زندگي پدر و مادر آتيلا مشخص شود. 
 
امروز نيز ، کامران در حالي آتيلا را به خانه آورد که او بيهوش بود و به همين علت از ما درخواست کرد تا کودک را هرچه سريع تر به بيمارستان برسانيم " . 
 
با توجه به اظهارات پدر و مادر کامران ، مأموران کلانتري در ساعت 22:30 مورخه 28/11/1391 با مراجعه به محل سکونت کامران در منطقه خليج ، وي را دستگير و به کلانتري منتقل کردند ؛ کامران در اظهارات اوليه منکر هرگونه ارتکاب جنايت شده و نهايتا اعلام کرد که در حالت عصبانيت تنها ضربه اي به سر "آتيلا" وارد کرده و به هيچ عنوان قصد کشتن وي را نداشته است . 
 
* پرونده در اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ : 
 
 با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور قاضي قريشي زاده ، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
 تحقيقات پليسي و اعتراف به جنايت : 
 
با ارجاع پرونده به پليس آگاهي تهران بزرگ ، به دستور بازپرس پرونده جسد جهت تعيين علت اصلي مرگ به پزشکي قانوني منتقل و متهم نيز جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم قرار گرفت . با آغاز تحقيقات از کامران ، وي همچنان در اظهارات اوليه خود مدعي بود که به هيچ عنوان قصد ارتکاب جنايت نداشته و همه چيز در يک لحظه و در اثر يک اتفاق بوده اما با اعلام نظريه پزشکي قانوني در خصوص خفه شدن آتيلا ( مقتول ) به علت انسداد شريان تنفسي ناحيه گردن ، کامران به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنايت اعتراف کرد . 
 
کامران در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : " روز حادثه ، پسرعمويم با من تماس گرفت و از من درخواست کرد تا براي کمک به اسباب کشي ، به شهرک انديشه بروم ؛ پس از انجام اسباب کشي و در حاليکه مقداري شيشه مصرف کرده بودم ، به همراه آتيلا سوار ماشين شده و به سمت تهران حرکت کرديم ؛ ناگهان در انتهاي اتوبان آزادگان و در نزديکي شهرک دريا متوجه شدم که آتيلا به علت مشکلي که از همان زمان تولدش در سيستم گوارشي خود داشت ، صندلي ماشين را کثيف کرده است ؛ در حاليکه همچنان در توهم مصرف شيشه بودم ، ابتدا چند ضربه به سر و صورتش زده و سپس براي آنکه صداي گريه کردنش را قطع کنم ، گردنش را گرفته و آنقدر فشار دادم تا صدايش قطع شد . 
 
در آن زمان متوجه شدم که آتيلا ديگر نفس نمي کشد ؛ بلافاصله خودم را به خانه رسانده و از پدر و مادرم درخواست کردم تا آتيلا را به بيمارستان برسانند و خودم نيز در خانه منتظر بازگشت آنها ماندم تا اينکه مأموران به همراه عمويم به خانه آمده و مرا با خود به کلانتري بردند. 
 
متهم در پايان اظهارات خود به کارآگاهان گفت : " نيت من تنها کمک کردن بود اما در يک لحظه ، توهم شيشه باعث شد تا سياهي تمام وجودم را بگيرد و کاري را کردم که هيچ وقت فکرش را نيز نمي کردم " . 
 
سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اعترافات متهم ، از سوي بازپرس محترم پرونده قرار بازداشت موقت صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است ".
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .