English Version
English

نایب قهرمانی تیم راگبی تهران( کنگره60) در مسابقات لیگ راگبی

نایب قهرمانی تیم راگبی تهران( کنگره60) در مسابقات لیگ راگبی

مسابقات لیگ راگبی 15 نفره آقایان در قالب 4 تیم لرستان ، مازندران،تهران و توابع تهران در تاریخ 22 و 23 آذر به میزبانی کنگره 60 برگزار شد.

 
 
 
 

 

قرعه‌کشی این دوره از بازی‌ها در تاریخ 21 آذرماه در استادیوم آزادی برگزار شد که در دیدار نخست تیم توابع تهران با تیم مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم توابع تهران با نتیجه 63-10 از سد تیم مازندران گذشت و در دیدار دوم که بین تیم‌های تهران و لرستان برگزار شد ، تیم تهران که گزیده‌ای بازیکن‌های خوب تهران بودن که در بین آن‌ها 8 بازیکن از تیم راگبی کنگره 60 حضور داشت :

اسامی بازیکن‌های تیم راگبی کنگره 60 :

1-سیاوش احمدی ، مسافر 2- مجتبی حقی ، مسافر 3- بهادر محمدی ، مسافر 4-بابک محمدی ، همسفر 5- سعید امیری ، همسفر 6-محمدرضا نمکی ، همسفر 7-نوید سلیمانی ، همسفر 8-هادی جانی ، همسفر می‌باشد و تازه مربی این تیم مسافر بهادر محمدی بود .

 
 
 
 
 
 

بازی دوم رأس ساعت 12 بین تهران و لرستان آغاز شد و با برتری 0-86 به سود تیم تهران به پایان رسید.

 
 
 
 
 

 

در این دو بازی روز نخست خدا را شکر هیچ بازیکنی آسیب جدی ندید و فقط مسافر بهادر کمی از ناحیه پا دچار مشکل شد که آن‌هم درمان شد .

میزبانی کامل این دوره از مسابقات به عهده جمعیت احیای انسانی کنگره 60 بود که با توجه به حضور 2 تیم از شهرستان و حضور داوران از استان‌های دیگر کار به‌مراتب سختی بود ولی این کنگره بود که باهمت و همکاری هم از پس این کار به‌خوبی درآمد.

بازی رده‌بندی بین دو تیم تازه تأسیس لرستان و مازندران برگزار شد که دو تیم در آخر با پیروزی 11 بر 5 مازندران به پایان رسید .

در بازی فینال که بین تهران و توابع تهران برگزار شد این توابع تهران بود که به‌سختی از سد تهران گذشت و با نتیجه 15 بر 13 به برتری رسید مقام دوم و کاپ اخلاق به تیم تهران رسید .

 

 

 
 

با آرزوی سلامتی و بهبودی برای بازیکن‌های که آسیب‌دیده‌اند و با تشکر از آقایان حامد اصفهانیان و ایمان افروز که در این دوره تمام مسئولیت میزبانی را بر عهده گرفتند .

در ضمن روز جمعه مهمانان ویژه‌ای از کنگره 60 داشتیم دیده‌بانان محترم آقایان مجید سلامی ، سعید نمکی و محمد صداقت با حضور در ورزشگاه باعث دلگرمی و تشویق این بازیکن‌ها شدند

 

تهیه و تنظیم گزارش : سعید امیری 

عکاسان : رضا جدیدی و علی زارع

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .