English Version
English

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

سومین جلسه از دوره بیستم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار "احسان" ، استادی " احمد"آقا و دبیری آقا "وحید" با دستور جلسه "بنیان کنگره 60" رأس ساعت 8:30 مورخ 16/10/97 در پارک طالقانی شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

با تشکر از نگهبان که به من فرصت دادند تا خدمت کنم و بار دیگر این جایگاه را تجربه کنم. ضمن تبریک به مناسبت بیست و یکمین سال رهایی مواد و ششمین سال رهایی از سیگار آقای مهندس؛ این هفته یعنی هفته بنیان کنگره 60 را به خانواده بزرگ کنگره تبریک می گویم.
من خودم اوایل کار کنگره حضور نداشتم ولی آن طوری که از تجربیات بزرگان کنگره شنیدم سختی های بسیاری پشت سر گذاشته شده است تا امروز من بعنوان یک مصرف کننده با خیال راحت وارد این سیستم شده و به درمان برسم.
آقای مهندس در سی دی تکرار تاریخ مطلبی را فرمودند که شاید بی ارتباط با این دستور جلسه نباشد. ایشان فرمودند در دنیا تولید فراوان وجود دارد ولی زایش کم است و شاید قرن ها طول بکشد تا زایش و خلق جدیدی مثل طب ابوعلی سینا داشته باشیم. به لطف خداوند در تاریخ 15/9/76 زایش و خلق دیگری بوجود آمد.
با احیای شدن آقا مهندس بذری از دل تاریکی ها بیرون آمد و تبدیل به روشنایی شد و آن خلق روش دی اس دی و درمان اعتیاد بود. با تشکر فراوان از جناب آقای مهندس و تمامی بزرگان که با حمایت و حضورشان چراغ راه تاریک من و بسیاری از انسانهای دیگر شدند تا من هم بتوانم روشنایی را تجربه کنم. امیدوارم که لیاقت حضور و خدمت در کنگره 60 را داشته باشم. ممنون از اینکه به صحبت های من گوش دادید.


 

در ادامه 13 نفر (آقایان: ماشاالله – علی -  میلاد – جعفر – مجتبی - علی اکبر – بهروز – داود – کامران – ابراهیم – عباس – محسن - احسان) در خصوص موضوع دستور جلسه، مشارکت کردند.

سپس راهنمایان درمان سیگار (آقایان : علی اکبر – مجتبی – علی – جعفر) خود را معرفی نمودند تا طبق روال پس از اتمام جلسه لژیون های سیگار خود را (8:30الی9)تشکیل دهند.

دو نفر تازه وارد به نام های  آقا امیر و آقا سجاد خود را معرفی کردند که آرزو می کنیم سفر خود را شروع کرده و به خوبی به پایان برسانند.

در ادامه 11 نفر از مسافران به شرح ذیل اعلام سفر نمودند که برای آنان آرزوی موفقیت داریم:

سفر اول(5 نفر) آقایان:
احمد: راهنما آقا جعفر -روزانه ۷ قطعه
بهروز: راهنما آقا حشمت- روزانه ۹ قطعه
حسین: راهنما  آقا حشمت- دوره سازگاری
امین: راهنما آقا رضا -دوره سازگاری
مهدی: راهنما آقا حشمت- روزانه ۶ قطعه

سفر دوم (6 نفر) آقایان:
میلاد: رهایی۳سال ۲ماه ۶روز
محمدصادق: یک سال سه روز کم
جعفر: رهایی ۲سال ۷ماه ۱۷روز
وحید(دبیر جلسه): رهایی 2 ماه و یک هفته
احسان(نگهبان جلسه): رهایی یک سال و 5 ماه
احمد(استاد جلسه): رهایی 8 ماه

پیام (آقا کامران - دستیار محترم دیده بان ویلیام وایت):

از به کار بردن نام تجاری آدامس و سیگار خودداری کنیم و خودمان را مسافر سیگار معرفی کنیم (نه مسافر نیکوتین یا ویلیام).در ضمن هفته دیگر تولد حسن رهجوی آقا امین از نمایندگی پرستار رو جشن می گیریم، دوستان حمایت کنید.
 

در انتها جلسه را با دعای کنگره 60 به پایان رساندیم .


مشارکت: 13 نفر  -  تازه وارد : 2 نفر  -  اعلام سفر : 11 نفر
تعداد حاضرین :40 نفر
با آرزوی موفقیت برای همه شما.
تهیه و تنظیم: احسان رهجوی آقا حامد شمس از آکادمی
جمعه؛ پارک طالقانی؛ 16 آذر ماه 1397

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .