English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی
سیزدهمین جلسه از دوره شصت‌ و نهم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60  ویژه آقایان مسافر، در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه بنیان كنگره " با استادی  " مسافر فریدون و نگهبانی " مسافر علی " و دبیری " مسافر ابراهیمدر روز شنبه مورخ 97/09/17 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 

سخنان استاد:

سلام دوستان فریدون هستم مسافر

خیلی خوشحالم كه امروز در خدمت شما هستم. دستور جلسه امروز بنیان كنگره هست. همان‌طوری که میدانیم جناب مهندس موفق شدند در تاریخ 15 آذر 76 بعد از گذشت 17 سال كه از مصرفشان می‌گذشت روش درمان مصرف مواد مخدر را ابداع کردند و درواقع این موفقیت گام بزرگی در جهت درمان سوءمصرف مواد به‌حساب می‌آید و اگر موفقیت جناب آقای مهندس نبود هیچ‌کدام از ما الآن اینجا نبودیم و نمی‌توانستیم از این فرصت‌ها استفاده كنیم و کنگره‌ای نبود كه بخواهیم ما در اینجا سفر كنیم و تمام این‌ها را مدیون بنیان كنگره هستیم. مهندس حسین دژاکام بنیان‌گذار کنگره 60 نیستند بلکه خود بنیان هستند، بنیان کنگره 60. ایشان در استعاره‌ای زیبا کنگره را به یک درخت تشبیه نمودند و بر این اساس ریشه این درخت همیشه‌سبز همان بنیان هست که شخص خودشان می‌باشند. ریشه‌ای که بهترین مواد را به شاخ و برگ و شکوفه‌های این درخت می‌رساند. کسی که سال‌های زیادی از زندگانی‌اش را صرف شناخت مجهولات بعد خویش کرد و پس از تلاش‌ها و ترک‌های پی‌درپی برای خروج از وادی اعتیاد موفق به کشف روش قطعی درمان اعتیاد شد و متد DST را ابداع نمود و سپس پس از تلاش فراوان کنگره 60 را تشکیل دادند. به خاطر همین موضوع است که نزدیک به 21 سال کنگره به مسیر خود ادامه می‌دهد.

من هم 15 سال درگیر مشكل اعتیاد بودم و راه‌های زیادی را امتحان كردم و در سال‌های آخر هم مسائل دیگری مثل قرص و ... اضافه شد و خیلی ناامید بودم و فكر می‌کردم كه سرانجام كارم چه خواهد شد انگار كه لبه تیغ راه می‌رفتم. باراهنمای عزیزم آقای علی میر فتاح كه صحبت می‌کردم خیلی مواقع پیش می‌آمد كه مشكلاتم را می‌نوشتم تا اینكه به‌صورت اتفاقی ازاینجا رد می‌شدم و كنگره را پیدا كردم. با بعضی دوستان صحبت كردم و یك نیرویی من را جذب كرد. با فشاری كه از طرف خانواده بود توانستم سفرم را با موفقیت به پایان برسانم. قبل از كنگره من درزمینهٔ های مختلفی تجربه داشتم ولی اینجا متوجه شدم كه هرروزی كه یك سی دی جدید گوش می‌کنم مطلب جدیدی یاد می‌گیرم و تازه فهمیدم كه هیچی نمی‌دانم. ولی الآن مطالب سی‌دی‌ها آویزه گوشم شده است و در زندگی خودم استفاده می‌کنم چرا؟ به دلیل اینكه جناب مهندس علم درست زندگی كردن را در سی‌دی‌ها به ما آموزش می‌دهند.


متشكرم از اینكه به حرف‌هایم گوش كردید و در ادامه از مشاركت دوستان استفاده می‌کنیم.

گردآورنده وبلاگ : مسافر محمدرضا ( لژیون نهم )

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .