English Version
English

مراسم تودیع و معارفه ایجنت محترم نمایندگی آکادمی

مراسم تودیع و معارفه ایجنت محترم نمایندگی آکادمی

در روز شنبه مورخ 97/09/17 با حضور " آقای علی مجدیان " دیده بان محترم مرزبانان از " آقای مجید سلامی "دیده بان محترم مالی و ایجنت فعلی شعبه آکادمی تقدیر و تشکر شد و مراسم بستن پیمان و اهدای شال ایجنتی به " آقای کوروش آذر پور" باشکوه فراوان برگزار شد.

سخنان آقای علی مجدیان دیده‌بان محترم مرزبانان:

سلام دوستان علی هستم مسافر

خوشحالم که بازهم در جمع شما هستم. در کنگره 60 زمان به‌سرعت می‌گذرد شاید دوستانی که تازه تشریف آورده باشند این را الآن درک نکنند ولی از آن صحبت‌هایی که شد الآن تقریباً حدود 18 - 20 سال می‌گذرد و آدم وقتی به آن فکر می‌کند احساس می‌کند همین یک سال پیش بوده است. سرعت در کنگره بسیار زیاد است به جهت اتفاق‌هایی که دارد می‌افتد به جهت علم و تجربه‌ای که تمام فضا را پرکرده و ما سوار بر کشتی هستیم که سرعتش بسیار زیاد است و ما چون داخلش هستیم احساسش نمی‌کنیم ولی یک نفر که از بیرون کشتی را نگاه می‌کند متوجه سرعتش می‌شود. نشانه‌اش هم این است که اگر آدم‌های بیرون ازاینجا مثل اقوام یا دوستان را چند سال پیش دیده باشید و امروز هم ببینید احساس می‌کنید که این آدم غیر از اتفاق فیزیکی که روی چهره و ظاهرش افتاده و مسن‌تر شده شاید اتفاق دیگری برایش نیفتاده باشد حتی اگر آدم اهل مطالعه‌ای هم باشد که با فضای آموزشی سروکار دارد احساس نمی‌کنید که این آدم ازنظر تفکر دو سال تغییر کرده است ولی در کنگره این اتفاق را بشدت انسان‌ها لمس می‌کنند. اگر هرکدام از ما یک مدت کوتاهی مثلاً دو ماه از کنگره دورباشیم وقتی برمی‌گردیم احساس می‌کنیم دو یا سه سال نبودیم و هیچ‌کس را نمی‌شناسیم و با همه غریبه‌ایم و این نعمتی است که امروز همه ما از آن برخوردار هستیم. ان‌شاءالله کاری کنیم که برای همه‌مان حفظ بشود. من زیاد وقت جلسه را نمی‌گیرم. مناسبتی که امروز خدمتتان رسیدم تغییر جایگاه ایجینتی نمایندگی است. دوره ایجینتی یک دوره 14 ماهه خدمتی می‌باشد مثل جایگاه‌های خدمتی دیگر ولی مزه و لذت خودش را دارد. تمام جایگاه‌های خدمتی کنگره 60 مثل میوه‌ها و غذاهای مختلف هرکدام طعم خودش را دارد و هیچ‌کدام با دیگری قابل‌مقایسه نیست. ایجنتی هم یکی از آن جایگاه‌ها است که باوجوداینکه در نمایندگی جایگاه اجرایی ندارد ولی به‌عنوان راهنمای مرزبانی است یعنی مرزبانان هر راهنمایی بخواهند دیگر به راهنمای خودشان مراجعه نمی‌کنند و فقط از فرد ایجنت کمک می‌گیرند مرزبانان هم حتماً هرجایی که ممکن است احساس کنند که گیر کردند و راه را اشتباه بروند می‌بایست به ایجنت مراجعه نمایند. ایجنت به‌عنوان بزرگ‌تر و ریش‌سفید و راهنمای لژیون مرزبانی است و رنگ و بوی تفکرش در نمایندگی‌ها مشهود است و کاملاً احساس می‌شود. من خواهش می‌کنم از آقای سلامی به‌عنوان ایجنت فعلی شعبه آکادمی و آقای کوروش آذر پور به‌عنوان ایجنت آینده که از امروز دوره‌شان شروع می‌شود تشریف بیاورند تا بقیه صحبت‌ها را در خدمتشان باشیم.

سخنان آقای مجید سلامی دیده‌بان محترم مالی:

سلام دوستان مجید هستم یک مسافر

خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم. در ابتدا به آقای کوروش آذر پور جایگاهشان را تبریک میگویم و لازم است تشکر کنم از تمامی مسافرین و هم‌سفران کنگره 60 که اگر ما در قسمت مرزبانی توانستیم حرکتی را انجام دهیم و آن کاری که مناسب نمایندگی آکادمی باشد را انجام دادیم  قطعاً با همکاری شما بوده و اگر در یک نمایندگی اعضای آنجا با گروه مرزبانی و ایجنت هماهنگ نباشند قطعاً کار پیش نمی‌رود ولی در شعبه آکادمی این‌گونه نبوده و من از همه شما سپاسگزارم

سخنان آقای کوروش آذر پور ایجنت محترم شعبه آکادمی:

سلام دوستان کوروش هستم مسافر 

من چندین سال راهنمای آکادمی بوده‌ام و الآن چند سالی می‌شود که آکادمی نیستم و غریبه نیستم با فضای آکادمی اما ممکن است بعضی بچه‌ها من را نشناسند و من هم آن‌ها را نشناسم که زیاد هم مهم نیست و بعداً همدیگر را می‌شناسیم. خیلی ممنون از آقای مهندس و دیده‌بان‌ها و آقای سلامی که به من اعتماد کردند و این جایگاه را به من دادند. جا پای آقای سلامی گذاشتن یک‌خرده سخت هست به خاطر اینکه توقعات بالاست و بچه‌ها هم گفتند خوشحالیم که شما آمدید به‌هرحال اکثر راهنماها را می‌شناسم. امیدوارم که به کمک همدیگر بتوانیم یک دوره خوبی داشته باشیم. آقای مهندس می‌فرمایند: موقعی یک فرمانده خوب است که لشگر خوبی داشته باشد. در کنگره لشگرهای خوبی است به خاطر همین هم فرمانده‌ها خوب می‌شوند. قرار است این دوره را با همدیگر بگذرانیم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم کاری بکنیم که  دوره خوبی باشد.

 

مراسم پیمان ایجنت محترم شعبه آکادمی:

 

مراسم اهدای شال ایجنتی توسط آقای احمد حکیمی دیده‌بان محترم شهرستان‌ها:

 
 

تقدیم لوح یادبود و سپاس لژیون مالی به آقای سلامی

 
 
تهیه و تنظیم وبلاگ: محمدرضا ( لژیون نهم )

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .