English Version
English

مرد شیشه ای به نانوایی پناه برد

مرد شیشه ای به نانوایی پناه برد

 

مرد معتاد كه در پی توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه، گمان می‌برد افراد مسلح به وی حمله كرده‌اند و برای فرار از دست آنها وارد یك نانوایی در شمال غرب تهران شده و در آنجا به خواب رفته بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
 
به گزارش جام‌جم، بامداد یازدهم بهمن امسال مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و خبرداد مرد غریبه‌ای با شكستن شیشه نانوایی همسایه‌اش در شمال غرب تهران، وارد آنجا شده و خوابیده است.
 
ماموران انتظامی با حضور در محل متوجه شدند، مرد همسایه نانوایی را بسته و مانع از فرار سارق شده است.
 
دستگیری متهم در نانوایی
 
به این ترتیب ماموران با ورود به نانوایی مشاهده كردند، همه چیز به‌هم ریخته و در گاوصندوق مغازه نیز نیمه‌باز و خالی است و مرد جوانی در آنجا به خواب رفته است.
 
آنها با بیدار كردن مرد جوان، علت حضورش را در نانوایی پرسیدند كه او ناگهان به سمت ماموران حمله‌ور شد تا بتواند فرار كند اما با هوشیاری پلیس دستگیر شد.
 
مرد جوان با انتقال به مركز پلیس تهران، در بازجویی گفت: سال‌هاست مواد مخدر شیشه مصرف می‌كنم. شب حادثه نیز درپی توهم ناشی از مصرف شیشه ساعت‌ها در خیابان سرگردان بودم و احساس می‌كردم افرادی در تعقیبم هستند و با چاقو و سلاح قصد جانم را دارند. هرچه فرار می‌كردم، مهاجمان دست از تعقیبم برنمی‌داشتند. حتی یكی از آنها قصد داشت به من شلیك كند كه با او درگیر شدم و با همان سلاح او را كشتم اما دوباره زنده شد و به زور سلاح را از من گرفت و مرا زخمی كرد كه خودم را كشان كشان به یك نانوایی رساندم.
 
متهم یادآور شد: هرچه در زدم، كسی در را باز نمی‌كرد. سرانجام با تكه‌سنگی، شیشه مغازه را شكستم و آنجا پناه گرفتم و خوابم برد.
 
بنابراین گزارش، برای مرد معتاد قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تكمیلی از متهم در حالی ادامه دارد كه دستور احضار صاحب نانوایی به مركز پلیس صادر شده است تا با تحقیق از وی، معلوم شود با توجه به باز بودن در گاوصندوق، اموالی از آنجا دزدیده شده است یا خیر؟
 
 
منبع: فرارو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .