English Version
English

خلاصۀ عملکرد مسابقات تنیس روی میز جام سردار کنگره 60 پاییز 97

خلاصۀ عملکرد مسابقات تنیس روی میز جام سردار کنگره 60 پاییز 97

یکی از بارزترین فعالیت‌های جمعیت احیای انسانی کنگره 60، به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها درزمینۀ درمان بیماری اعتیاد، تشویق اعضای خود برای حضور در محیط‌های سالم و خانوادگی و شرکت در فعالیت‌های مفرح و سازنده مانند ورزش است. در این راستا و در پی حضور پرشور اعضای کنگره 60 در پارک طالقانی و استقبال فراوان از رشته‌های ورزشی مانند تنیس روی میز، مسئولان این رشتۀ ورزشیِ پرهیجان اقدام به برگزاری مجموعه مسابقاتی در طی سال از قبیل جام سردار، جام عقاب طلایی و جام رعد نمودند. این گزارش به بررسی سری مسابقات جام سردار کنگره 60 سال 1397 می‌پردازد.

این دوره از مسابقات تنیس روی میز جام سردار، هشتمین دوره‌ای است که با این عنوان برگزار می‌شود و در طی این سال‌ها موفق گردیده است تا پیوسته افراد بیشتری از اعضای کنگره 60 را به خود جذب نماید. جام سردار 97 که از 7 مهرماه 97 رسماً آغاز به کار نمود نیز توانست افراد مختلفی از نمایندگی‌های تهران و حتی نمایندگی‌های شهرستان‌ها، ازجمله قم، کرج و رودهن را گرد هم آورد تا در مسابقاتی نزدیک و فشرده، درعین‌حال بسیار دوستانه، به رقابت بپردازند.

از مجموع 30 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، 16 نفر که بیشترین امتیاز را کسب نموده بودند، از مرحلۀ اول گروهی به دور دوم مسابقات صعود نمودند و در قالب گروه‌هایی جدید، رقابت خود را ادامه دادند. در پایان دور دوم، نفرات اول و دوم هر گروه (مجموعاً 8 نفر) در قالب مسابقات حذفی یک‌چهارم نهایی با یکدیگر روبرو شدند تا پیروز آن مسابقات در مرحلۀ نیمه‌نهایی و برای حضور در مسابقات فینال و رده‌بندی توانایی خود را در بالاترین سطح و برای کسب جام سردار، محک بزنند.

تا این دوره از مسابقات جام سردار کنگره 60، مجموعاً 72 مسابقه برگزار گردیده است و تنها حساس‌ترین آن‌ها باقی‌مانده است که در روز جمعه 97/09/16 برگزار خواهد گردید. در مسابقه رده‌بندی آقای حمید فلاح و آقای رحمت گل محمدی، هر دو از نمایندگی آزادی و در مسابقه فینال آقای محمدرضایی از نمایندگی ارتش و علی عاطفی از نمایندگی حر در مقابل هم قرار خواهند گرفت تا در قالب مسابقه‌ای هیجان‌انگیز، تکلیف برنده جام سردار 97 را که توسط جناب آقای مهندس دژاکام به پیروز این مسابقات اهدا می‌شود، مشخص کنند.

با سپاس از شما به خاطر مطالعۀ این مطلب، امیدوارم گزارش فوق موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد. در انتها، از جناب آقای سیروس حسین زاده، نگهبان رشتۀ تنیس روی میز، به خاطر تلاش و راهنمایی ایشان بابت تهیه این گزارش بسیار متشکرم.

 

تهیه گزارش: مسافر امیرحسین رضایی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .