English Version
English

مشارکت مکتوب؛ نقش سی دی ها در آموزش

مشارکت مکتوب؛ نقش سی دی ها در آموزش

پیامبران و امامان فرستادگان خداوند برای هدایت و راهنمایی انسان‌ها بر روی زمین بودند؛ و رسالت داشتند تا تمام پیام‌های الهی را در کتاب‌ها و احادیث برای هدایت بشر بازگو کنند. همهٔ این پیام‌ها فقط برای هدایت بشر نبوده بلکه آموزش نیز به همراه داشتند. آموزش بهتر زیستن و بندگی کردن در صراط مستقیماین سخنان در کتاب‌های آسمانی مانند قرآن و تورات و انجیل و...بوده و دست‌به‌دست چرخیده تا به دست ما رسیده و با هر بار خواندنشان چیزهای زیادی دستگیرمان می‌شود و درس عبرت می‌گیریم.

سی‌دی‌های آقای مهندس نیز پیام‌آورند و نقش هاتف را ایفا می‌کنند و تمام سخنان گهربار و آموزندهٔ آقای مهندس را بی کم‌وکاست به گوش ما می‌رسانند و با هر بار گوش دادن به آن‌ها و نت‌برداری از تک‌تک سی‌دی‌ها آموزش‌های لازم را کسب می‌نماییم؛ و سعی می‌کنیم تا امروزمان بهتر از دیروزمان باشدعلم بهتر زندگی کردن، علم به انسانیت داشتن، علم به کسب تجربه، علم به تفکر داشتن و... همه از برکات گوش دادن به صدای گرم آقای مهندس و سخنان عمیق آقای امین به دست می‌آید.

آقای مهندس با الهام گرفتن، همهٔ حرف دل‌ها را به زبان می‌آورند انگار ذهن‌ها را می‌خوانند و چیزهایی را می‌گویند که پاسخ سؤال‌های بی‌جواب سالیان مجهول ماست. باید تک‌تک جملات آموزنده را قاب کنیم و درجایی بزنیم که هم‌چشم ظاهر ببیند و هم‌چشم دل درک کند. سی‌دی‌ها در هر زمینه‌ای هست از فضای درونی و بیرونی جهان. از خوردن و آشامیدن، از تربیت فرزندان، از ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها از...و استفادهٔ آن برای عموم آزاد است. به‌خصوص برای کسانی که از نعمت سواد بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند کتاب و یا مقالات و جزوات را مطالعه کنند و با گوش دادن به سی‌دی‌ها می‌توانند علم و آگاهی خود را بالا ببرند. آقای مهندس عزیز فکر همه را کرده‌اند و با تمام توان و وجود خود زمینه را برای رشد و نمود شخصیت انسانی فراهم می‌سازند و درس انسان‌شناسی و انسان‌دوستی را به همهٔ ما می‌دهند.

 

نویسنده و تایپ: همسفر اشرف

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .