English Version
English

کارگاه آموزش خصوصی لژیون خرم‌آباد با استادی دیدبان محترم آقای خدامی

کارگاه آموزش خصوصی لژیون خرم‌آباد با استادی دیدبان محترم آقای خدامی
بنام قدرت مطلق الله
 
اولین جلسه از دور دهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ لژیون خرم‌آباد روزهای پنجشنبه با استادی دیدبان محترم آقای خدامی و نگهبانی آرمین و دبیری شمس‌الدین با دستورجلسه (نقش سی‌دی‌ها درآموزش) درتاریخ 1397/9/8 راس ساعت 17 آغاز بکار نمود. 
 

خلاصه سخنان استاد:

اصولا ما به گروه‌های کوچکتری که درکنگره وجود دارد و راهنما آن را اداره میکند لژیون می‌گوییم ولی به نمایندگی‌های تازه‌تاسیس هم که هنوز تبدیل به شعبه نشده‌اند، لژیون گفته می‌شود. درحال حاضر حدود ۵۴ شعبه و ۱۰ لژیون در کنگره مشغول کارهستند.

بنده وقتی به خرم‌آباد وارد شدم ازدیدن این آب‌ و هوای خوش و درختان کهنسال و پرشمار و دیدن این طبیعت زیبا واقعا غافلگیر شدم و لذت بردم. از آثار تاریخی این شهر معلوم می‌شود که شهری بااصالت و دارای فرهنگ غنی و مردمی اصیل و باسواد است و ما امیدواریم که این لژیون مانند مردمش به شعبه‌ای قوی تبدیل شود.
همان‌طور که آقا رضا به من گفته جشن گلریزان هم هفته قبل بسیار عالی برگزار شده و با وجود این جمعیت کم حدود ۵۷ میلون جمع شده که بسیار عالی است برای یک لژیون.
درباب دستور جلسه هم باید گفت که وقتی یک مصرف‌کننده با آن حال خراب و آشفته وارد کنگره میشود ولی پس ازمدتی که از آموزش سپری شد دیگر هیچ نشانی از اعتیاد درچهره آن شخص ما نمیبینیم وحتی باید قسم بخوریم که روزی این شخص معتاد بوده.
وقتی که از ابتدا شخص وارد کنگره می‌شود درهمان زمان تحت آموزش قرار می‌گیرد وچیزی درحدود دوترم درس دانشگاهی یا ۳۰۰ تا ۴۰۰ساعت کلاس آموزشی باید سپری کند که از اعتیاد بیرون بیاید.
البته باید گفت شخصی که در کنگره و طبق آموزش‌های آن از اعتیاد بیرون میاید نمونه‌اش را ما حتی درآمریکا هم باآن سطح بالای علمی نمی‌توانیم بیابیم چون هنوز هم درکل دنیا اعتیاد بیماری خطرناک و لاعلاج است.
یکی از ارکان اصلی که ما به این مرحله رسیدیم همان سی‌دی های آموزشی جناب مهندس است. وقتی ما سی‌دی های جناب مهندس را گوش می‌دهیم انگار مستقیما درشعب تهران حضور داریم و این درحالی است که خود اهالی تهران هم بیشتر اوقات امکان حضور در جلسات آقای مهندس را ندارند. سی‌دی‌ها رکن اصلی آموزش در کنگره هستند و الا چه کسی توان شکست بیماری اعتیاد را دارد.
توصیه من این است همه افراد درهر سطحی که هستند در هفته لااقل ۲سی‌دی را گوش دهند. یکی سی‌دی هفته و دیگری سی‌دی انتخابی راهنما. من نمیدانم چه لذتی درگوش دادن این سی‌دی‌هاست که مابارها آن را stop می‌کنیم و کلمه به کلمه می نویسیم. این لطف و رحمت خداوند است که چنین فرصتی را داریم.
همچنین از آقا رضا بهرامی که ازابتدا تا حالا با زحمتهای فراوانش این لژیون را به مکان فعلی رسانده خداقوت و خسته‌ نباشید میگیم و ازش تشکر میکنیم.
 
 
 
تهیه و تنظیم: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .