English Version
English

کارگاه آموزشی لژیون ویلیام وایت اصفهان

کارگاه آموزشی لژیون ویلیام وایت اصفهان

روز جمعه  97/9/2 جلسه اول از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی ورزش اصفهان  ویژه لژیون درمان سیگار (ویلیام وایت) با نگهبانی مسافر امین استادی مسافر  نادر  و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه: وادی سوم و دستور جلسه دوم :اولین سال رهایی مسافر سعید محسن رأس ساعت 11 صبح آغاز به کار نمود

در ابتدا به اعضای کنگره 60 خصوصاً در قسمت استان اصفهان دو تبریک ویژه عرض می‌کنم. اولی به جهت حضور پررنگ اعضا در جشن گل‌ریزان و تبریک دوم به جهت کلنگ زنی شعبه میرداماد.

 خدا را شکر می‌کنم بابت اینکه شاهد هستیم ، کسانی که یک‌عمر تخریب داشته‌اند و بعضاً یک محل از دست آن‌ها به عذاب بود، امروز به افرادی تبدیل‌شده‌اند که همچون  الماس می‌درخشند و هرکدام منشأ خیری برای بقیه شده‌اند. 

دستور جلسه هفته، وادی سوم است و اینکه باید بدانم هیچ‌کسی به‌اندازه خودم نمی‌توانم برای خودم کاری انجام دهم. اگر امروز مکان  اکثر شعب اصفهان  از خودمان می‌باشد حتماً از تلاش و حرکت اعضا بوده و باید در ادامه به‌جایی برسیم که حتی مکان ورزشی هم از خودمان باشد چون اگر فردای روزی شهرداری و یا هر ارگانی بیاید و بگوید نمی‌تواند این پارک را در اختیار ما قرار دهد آن‌وقت جایی برای ورزش نداریم.

 پس تک‌تک ما برای این موضوع هم باید تلاش کنیم و حتماً مسئولین مربوطه در کنگره در تلاش هستند. البته این به این معنی نیست که دولت به فکر ما نیست، در حد خودشان  حتماً اگر دچار مشکل شویم، یاری‌مان می‌کنند منتها این‌قدر مشکلات دولت زیاد است که ما واقعانمی توانیم از آن‌ها توقعی داشته باشیم.

در وادی سوم  گفته می‌شود:باید دانست که هیچ موجودی...یعنی اگر تمام شجر و حجر،جمع بشوند و تمامی هستی  به من کمک کنند و تمامی بسترها مهیا شوند تا من به درمان برسم، اگر خودم نخواهم اصلاً به رهایی نمی‌رسم.اما زمانی که خواسته رهایی در من قوی باشد و انتظاری از دیگران در این امر نداشته باشم حتی اگر شعبه دورترین جا باشد و با موانع زیادی هم روبه‌رو باشم، همه را پشت سر می‌گذارم و حتماً به رهایی می‌رسم.

زمانی که فرد به رهایی رسید، آرام‌آرام با خدمت کردن، هسته جایگاه‌ها در او شکل می‌گیرد و با تلاش می‌تواند به جایگاه‌های خدمتی برسد.

گذشته از این باید زکات رهایی خودم را پرداخت کنم و این امر با خدمت کردن میسر می‌شود. موضوع دیگر اینکه همه باید تلاش کنیم  تا هر چه زودتر دانشگاه آکادمی که مدنظر آقای مهندس است، احداث شود و درمان اعتیاد در سطح کشورها انجام شود.

و اما دستور جلسه دوم: تولد سه سال رهایی نیکوتین مسافر سعید محسن

مسافر سعید محسن در طی این چند سال فرد پرتلاشی بودند و خدمت‌های بسیاری خصوصاً در قسمت سایت انجام داده‌اند. هر زمان هم که مسئولیتی به ایشان محول می‌شد، بدون چون‌وچرا پذیرا بودند و انجام می‌دادند.

 البته نتیجه خدمت‌هایشان را هم دریافت کردند و در جایگاه کمک راهنمایی هم در قسمت  درمان مواد و هم در قسمت  ویلیام مشغول به خدمت هستند. 

در هستی باید به وظیفه خود که آموزش و خدمت است، عمل بنمایم و در صراط مستقیم قرار بگیریم. آقا سعید به این وظایف ، خوب عمل کرده است و نتیجه آن رهایی و در ادامه تربیت ره‌جوهای  خوبی برای کنگره بوده است. تولد سه سال رهایی را به آقای مهندس، به آقای اعتباریان،  به مادر محترمشان  و خودشان صمیمانه تبریک می‌گویم.

آرزو مسافر سعید محسن :

امیدوارم در دانشگاهی که برای کنگره دایر می‌شود، خدمتی هرچند کوچک  را  داشته باشم.

 

سخنان مسافر سعید محسن:

طبق وادی سوم، باید مسئولیت‌های خود را بپذیرم  و برای جسم و روان خود ارزش قائل شوم. اگر مسئولیت کارهایم را پذیرفتم و در ادامه حرکت کردم به رهایی هم می‌رسم.

من هم در سفر اول ، اوایل خوردن شربت اوتی بود که چون مصرف سیگار بالایی داشتم، بیماری‌های پنهانم به دلیل مصرف شربت ، آشکار شد و دوهفته‌ای برای عفونت  ریه در بیمارستان بستری بودم. پزشک معالج، به من گفت: حتی یک نخ سیگار هم نباید مصرف کنی و با مشورت آقای حکیمی  (به دلیل اینکه چند سال پیش باید از شروع سفر با اوتی ،شش ماه می‌گذشت.) سفر نیکوتین را هم شروع کردم.  

در ادامه واقعاً فرمان‌بردار خوبی برای کمک راهنمایانم بودم  و حتی در ماه رمضان روزه می‌گرفتم  ولی طبق صحبت راهنما، آدامس را مصرف می‌کردم. به لطف خداوند از مصرف سیگار  هم رها شدم و از آقای مهندس ، آقا نادر، آقای اعتباریان و کل افرادی که در جشن من شرکت نمودند، سپاسگزارم.

 

تایپ: مسافر محسن

تنظیم و ارسال تصاویر:مسافر مصطفی

نمایندگی ورزش اصفهان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .