English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

چهاردهمین جلسه از دور هفدهم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی آقا محمد صادق ، استادی آقا "علی" و دبیری آقا  "محمود" با دستور جلسه "گلریزون (لژیون مالی)" راس ساعت 8:30 مورخ 25/8/96 در پارک طالقانی شروع به کار کرد.
 

خلاصه سخنان استاد:

چه هوای خوبی!!! چقدر لذتبخش است. خدا را شکر که عضو کنگره و لژیون ویلیام وایت هستم. زمان مصرف اصلا متوجه این مسایل نمی شدم.
من در ابتدا باید هدف از دستور جلسات کنگره را بدانم. هر کدام از این دستور جلسات دلایل زیادی دارد که من فقط بخشی از آن را برداشت می کنم.
کنگره 60 سازمانی مردم نهاد(NGO) است. سازمان های مردم نهاد ، سازمانهایی هستند که باید به کمک دولت بیایند ، نه اینکه بخواهند از دولت کمک بگیرند. کنگره 60 توسط آقای مهندس تاسیس شده و در ادامه به همت ایشان و سایر اعضاء به این مرحله رسیده است.
اینکه من و همه دوستان به راحتی به اینچنین جلساتی می آییم و به درمان شده و آموزش می گیریم مستلزم امکاناتی است که بایستی فراهم شده باشد.
برای اینکه جامعه ، خانواده یا سازمانی مثل کنگره60 بتواند به راه خود ادامه دهد یک مثلث باید وجود داشته باشد. اضلاع این مثلث شامل نیروی انسانی ، علم و توان مالی است. اگر توان مالی وجود نداشته باشد قطعاً آن دو ضلع دیگر نمی توانند به کار خود ادامه دهند.
در حال حاضر جلسات بسیاری از نمایندگی ها در مکانهایی برگزار می شود که زمین آن خریداری شده است و مابقی آنها هم مبالغ زیادی برای رهن و اجاره آن پرداخت می کنند. علاوه بر اینها هزینه های بسیار دیگری هم وجود دارد. بنابراین ما باید پول و امکانات کافی داشته باشیم تا بتوانیم به حرکت خود ادامه دهیم.
سال اولی که در شعبه شادآباد موضوع لژیون مالی توسط آقای مهندس مطرح شد، بلند کردن دست و دادن 5میلیون تومان کمی سخت بود. به قول آقای مهندس جون که نیست (پوله) دادنش سخته.  من به عنوان اولین نفر دست خود را بالا بردم. آنقدر انرژی گرفتم که تا آن زمان برایم اتفاق نیفتاده بود . من از آقای مهندس یاد گرفتم که باید از یک دست بدهی تا از دست دیگر بگیری. این انرژی من هم به خاطر این بود که توانستم از آن پول بگذرم.از آن سال به بعد هم من هیچ مشکل مالی، چک برگشتی و یا طلب لاوصول ، نداشتم. مگر می شود وعده خداوند دروغ باشد. پس کسانی که توانایی دارند در این کار مشارکت کنند.

روز چهار شنبه از آقای مهندس پرسیدند که چرا بچه های کنگره بر خلاف بقیه NGOها به راحتی کمک می کنند. آقای مهندس خیلی ساده جواب دادند که چون آنها در کنگره به درمان رسیده اند. در جای دیگر آقای مهندس فرمودند: مصرف نکردن سیگار در کنگره کار سختی نیست، آن را  بیخودی بزرگ نکنید. ما در اینجا تنها کاری که انجام می دهیم سیگارکشیدنی را به آدامس نیکوتین خوراکی تبدیل می کنیم. کار ساده ای است و فقط کافی است سفر سیگار را جدی بگیریم.
این هفته را به همه شما و کسانی که در لژیون مالی هستند تبریک می گویم.

در ادامه 12 نفر به شرح ذیل مشارکت نمودند ؛


(آقایان: حسن، احسان، ولی ، حمید ، مجتبی ، اصغر ، پیمان ، همت ، میلاد ، کامران، ابراهیم و ماشاءالله)
و همچنین 3 نفر تازه وارد (آقایان : حمید ، امین و حنیف) خود را معرفی کردند که برای آنها سفر خوبی را آرزومندیم .
در ادامه 4 نفر سفر اولی با نام های ؛ آقایان: فرهاد (4 قطعه) ، اصغر (15 قطعه) ، بیوک (1 قطعه) و میثم (5 قطعه) اعلام سفر نمودند که سفر خوبی را برای آنها آرزو می کنیم.
 و همچنین 6 نفر سفر دومی با نام های آقایان: دانیال (رهایی: 1 سال و 10 ماه) ، حشمت (رهایی 4 سال و یک ماه) ، محمود- دبیرجلسه (5 ماه و 15 روز) ، نگهبان جلسه محمدصادق (یازده ماه و چند روز)  و آزاد مردان : علی- استاد جلسه (5 سال 2ماه) و ماشاءالله (پنج سال و شش ماه 20 روز) اعلام سفر نمودند که جایگاه های بالاتری را برایشان آرزومندیم.

سپس با حضور آقا کامران دستیار محترم دیده بانتحقیقات و  ویلیام وایت ، انتخابات نگهبانی دور هجدهم ویلیام وایت با دو نفر کاندید :

 

(مسافر سیگار احسان از نمایندگی آکادمی ، رهایی یکسال و 4 ماه)
(مسافر سیگار جعفر از نمایندگی ابن سینا ، رهایی 2 سال و 7 ماه)

به این ترتیب آقای احسان با رای حاضرین جلسه به عنوان  نگهبان دور بعد انتخاب شدند.
در ضمن آقا کامران اعلام نمودند : هفته آینده جشن آزاد مردی مسافر سیگار آقای علی رضوانی از شعبه شادآباد را برگزارمیکنیم. لطفا دوستان حمایت کنند.

در پایان آقایان : علی ، مجتبی ، رضا خود را به عنوان راهنمای سیگار معرفی نمود تا پس از پایان جلسه لژیون خود را تشکیل دهد.


سپس جلسه را با دعای کنگره به پایان رساندیم.
                شکر ، شکر ، شکر
تعداد حاضرین :50  نفر
مشارکت کنندگان :12 نفر
تازه واردین : 3 نفر
و در مجموع 10 مسافر سفر اول و دوم خود را معرفی و اعلام سفر  نمودند.

با آرزوی موفقیت برای همه شما.
 گرد آوری و تنظیم : احسان (آکادمی)
جمعه؛ پارک طالقانی؛ 25 آبان ماه 1397

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .