English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی حر

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی حر

جلسه ششم از دوره بیست و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر رضا دبیری مسافر مجتبی و استادی ایجنت محترم  مسافر عبدالله  با دستور جلسه گلریزان (لژیون مالی) روز پنجشنبه مورخ 1397/08/24 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان عبدالله هستم یک مسافر. خدا را شکر می‌کنم که به من فرصت داد تا دوباره این جایگاه را تجربه کنم. در مورد دستور جلسه لژیون مالی، دیگران کاشتند ما خوردیم، دیگران زحمت کشیدند ما بهره‌برداری کردیم، دیگران مسیر هموار کردند ما استفاده کردیم. حالا ما باید این کار را بکنیم و این‌ها به حرف نیست کنگره عملاً این را ثابت کرده است. عملاً ثابت کرده که اگر قرار است، یک نفر به آرامش برسد زکات این آرامش و درمان و رهایی خدمت کردن در کنگره 60 است و قبلاً می‌گفتند زکات رهایی کمک راهنما شدن است. چند روز پیش یک صحبت از آقای الهی قمشه‌ای گوش می‌کردم که می‌گفت باید زکات عمرمان را پرداخت کنیم و می‌گفتند زکات عمر خدمت کردن و کمک کردن به همنوع است. همین چیزی است که ما در کنگره انجام می‌دهیم  خدمت کردن است که کمک کنیم یک فرد به‌اصطلاح مرده‌ای را احیا کنیم آن را زنده کنیم و یک آرامش به زندگی یک نفر هدیه کنیم. عیناً چیزهای که بزرگان ما می‌گویند، عرفا می‌گویند، ما در کنگره آن را مشاهده می‌کنیم.

این جشن و گلریزان از آن جشن‌های است که ما کمک می‌کنیم. ما از درآمد و جیب خودمان کنار می‌گذاریم برای اینکه دیگران هم از آرامشی که ما به دست آوردیم آن‌ها نیز به دست بیاورند.جناب آقای مهندس دیروز جامع و کامل صحبت کردند فقط یک موضوع، که آقای سلامی دیروز در جلسه‌ای که داشتیم حساب کردند هزینه یک مسافر در سال 96 درمانش با حقوق سطح پایین که کمترین حقوق وزارت کاری است حدوداً 17 میلیون تومان هزینه یک مسافر است که هفتاد میلیون و نه‌صد هزار تومان هزینه سالیانه کنگره 60 است. ببیند چقدر هزینه می‌شود درعین‌حال بعضی از ما میایم اینجا با غفلت، وقتمان را سپری می‌کنیم به خاطر گول زدن خانواده و همسفر و غیره؛ و گفتند این چیزی است که ما به خدمت گذارها حقوق نمی‌دهیم حدوداً سه هزار و هفت‌صد و پنجاه نفر در کنگره خدمت می‌کنند؛ و خارج از این اعداد و ارقام کنگره 60 در سال 96 حدوداً دو میلیارد و شش‌صد هزار تومان بوده است یعنی برای درمان چهار هزار و دویست نفر رهایی در سال گذشته شش میلیون تومان هزینه پرداختی شده است که حدوداً 95 نفر آن برای شعبه ما بوده است این‌ها حساب‌های ریالی بود ولی ما در کنگره یاد گرفتیم که گذشت کردن و بخشیدن دل‌بزرگی می‌خواهد نه زیاد داشتن، خیلی‌ها زیاد دارند کم گذشت می‌کنند ولی در کنگره من دیدم که بعضی از افراد ندارند ولی گذشت و بخشش می‌کنند.

 ما تا روز سه‌شنبه حدوداً پانزده نفر گلریزان لژیون مالی داشتیم این خیلی خوب است و جای امید دارد ما ازنظر جغرافیای پایین‌ترین نقطه در جنوب شهر تهران هستیم ولی الحمدالله پارسال بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و امسال به امید خدا همین‌طور خواهد بود؛ و از جزو برترین‌های کنگره 60 بودیم که این نشان از آموزش خوب است و دل بزرگ بچه‌های نمایندگی حر را نشان می‌دهد هم در گروه همسفرها و هم در گروه مسافرها. این‌ها افتخاراتی است که ما به آن می‌بالیم و از آن لذت می‌بریم. در این هفته هر کس به‌اندازه توان مالی خود در این گلریزان شرکت می‌کند و هیچ فشاری روی هیچ‌کس نباید باشد دیروز آقای مهندس اشاره کردند که آن‌های که دارند باید جور آدم‌های که مثل ما ندارند را بکشند این قانون کنگره است قانون درمان شدگان است و ما باید در این جشن به‌اندازه وسعمان شرکت کنیم و ما در آینده نیاز به‌جا و مکان داریم انشالله اگر امسال گلریزان خوبی داشته باشیم می‌توانیم به فکر خریدن یکجا و مکان برای نمایندگی باشیم؛ که افرادی که در آینده برای درمان مراجعه می‌کنند دچار دگرگونی و معضلی که ما در شعبه قبلی داشتیم را نداشته باشند.

در ادامه لژیون مالی با حضور اعضا و ایجنت محترم نمایندگی تشکیل گردید.

تهیه و تنظیم و تایپ: مسافر حسین (لژیون پنجم)
تصویرگر: مسافر محمد ( لژیون هفتم)
مرزبان کشیک: مسافر علی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .