English Version
English

لژیون مالی؛ مقاله درمورد جشن گلریزان

لژیون مالی؛ مقاله درمورد جشن گلریزان
جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ طبق قوانین کشور، تحت عنوان سازمان مردم نهاد یا NGO  فعالیت می کند یعنی سازمانی که مردم آن را بنا نهادند و توسط مردم اداره می شود. این نمونه سازمانها و ارگانها بانیروی مردمی وکمک مالی مردم به یاری دولت  می آیند. سازمانهای مردم نهادNGO(Non Governmental  Organization) نامیده می شوند و سازمانهای دولت نهاد GO(Governmental  Organization) نامیده می شوند.
 
طبق فرمایشات بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ هر سازمان ، اداره ، موسسه و یا تشکیلاتی برای فعالیت کردن به   سه مولفه :۱-علم و دانش یا تخصص ۲-نیروی انسانی ۳-توان مالی یا پول نیاز دارد.
 
 
 
هزینه های روزانه از طریق سبد پول و طبق قانون یازدهم انجام می گیرد، اما برای تهیه زمین و ساختمان برای ایجاد شعبات  و هزینه های دیگر از قبیل تحقیقات و یا ورزش، باید از اعضای کنگره کمک و یاری جست؛ برای همین آقای مهندس دژاکام بنیان کنگره ۶۰ تدبیری اندیشیدند که هرشخصی که وضع مالی مناسب و خوبی دارد  می تواند سالانه مبلغ پنج میلیون تومان به حساب کنگره ۶۰ واریز  نماید و به این طریق لژیون مالی شکل گرفت.
 
کنگره ۶۰ با توجه به ماهیت سازمان مردم نهاد بودن، بایستی کاملا"روی پای خود بایستد و از خارج کمکی نگیرد و این امکان وجود ندارد که بتواند به آن اهداف نهایی اش که از جمله تاسیس آکادمی در سطح جهانی است برسد مگر با مشارکت اعضای کنگره ۶۰. آکادمی یا دانشگاه بین المللی اعتیاد که علاقه مندان از سراسردنیا برای تحصیل در رشته اعتیاد به صورت تخصصی و با کمک رشته های پزشکی، روانپزشکی و فلسفه بتوانند از آن فارغ التحصیل شوند.
 
در اختیار داشتن این علم و دانش و توان صدور این دانش و آگاهی و علم به سایر نقاط دنیا و دیگر کشورها یک دستاورد بزرگ و افتخار برای کشور ما و مخصوصا"بنیان کنگره می باشد. و این کمکی می شود به کلیه مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک و خانواده های رنج دیده و از همه جا مانده آنها.
 
اگر ما به لطف خداوند بزرگ از این دانش و جهان بینی کنگره بهره مند شده ایم ، انتقال این علم و آگاهی وظیفه ماست و این موضوع بدون قدرت مالی امکان پذیر نمی باشد .
 
"بدانید هرقدر که می توانید؛ برای دانستن، توانایی قدرت فکر لازم است پس باید بتوانید تا بدانید."سردار
 
 
نویسنده: کمک راهنمای محترم لژیون پنجم سرکار خانم محبوبه
وبلاگ همسفران نمایندگی لویی پاستور
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .