English Version
English

گفت و گو؛ جشن گل ریزان

گفت و گو؛ جشن گل ریزان

مصاحبه ای با ایجنت محترم نمایندگی سلمان فارسی مسافر قاسم

با نزدیك شدن به هفته گل‌ریزان مصاحبه‌ای با ایجنت محترم شعبه سلمان فارسی، مسافر قاسم ترتیب داده و سؤالاتی را در این زمینه با ایشان مطرح کرده‌ایم:

هدف از ایجاد و فعالیت لژیون مالی چیست ؟

طبق گفته آقای مهندس هر دستگاهی نیاز به پشتوانه مالی دارد و مثلث كنگره 60 ضلع اول آن علم و دانش است كه همان آموزش‌های آقای مهندس است و ضلع دیگر آن نیروهای متخصص كه راهنماها و كمك راهنماها هستند و ضلع آخر ان توان مالی هست كه می‌توان گفت همین لژیون مالی است كه با تشكیل آن پشتوانه‌ای باشد كه این خود افتخاری است كه شامل هر كس نمی‌شود .

توصیه و راهكارشما برای كسانی كه می‌خواهند عضو لژیون مالی بشوند چیست؟

كنگره یک مثلث جالبی به نام مثلث دانایی دارد و شركت كردن در لژیون مالی نیاز به دانایی دارد كه یك ضلع آن تفكر است كه در مورد كاری كه می‌خواهیم انجام بدهیم تفكر می‌کنیم كه ما وارد این لژیون می‌شویم كه كمك بكنیم . به افراد نیازمند و نیاز به آموزش داریم كه توسط آقای مهندس و یا لژیون مالی این آموزش داده می‌شود و تجربه كردن كه مثل سفر نیكوتین و یا سفر ایكس كه با تفكر.تجربه و آموزش پیش رفتیم و این لژیون رو با همین مثلث پیش‌برویم و تجربه را انجام بدهیم كه اتفاقات خوبی بیفتد.

بخشیدن یا بخشش كردن چه حسی در شخص به وجود می‌آورد؟

انسان وقتی بخشش انجام می‌دهد باعث می‌شود كه یك آرامش به معنی واقعی كلمه در درون ان ایجاد شود و به انسان احساس سبكی دست می‌دهد كه این را باید واقعاً لمس كرد باید تجربه كرد تا متوجه شوی كه بخشش می‌تواند بدی‌ها باشد و یا تعلقات انسان كه در هردو آرامش است .

آیا خدمت و حضور در لژیون مالی تأثیری در زندگی شخصی شما داشته است ؟

من چند سال به خاطر جایگاهی كه در كنگره داشتم مثل مرزبان مالی و ایجنتی عضو افتخاری لژیون مالی بودم و تجربه پرداخت ورودی را نداشتم ولی ذوق و شوق افرادی كه چند سال در لژیون مالی بودند را می‌دیدم وازصحبتهای آن‌ها استفاده می‌کردم و همچنین تجربه خدمت در جایگاه خدمتی كنگره را داشتم كه چه خیروبرکتی به زندگی من داده و این بود كه تصمیم گرفتم ورودی لژیون مالی را هم پرداخت كنم و از قافله عقب نمانم.

چرا كنگره هیچ كمكی از بیرون یا دولت قبول نمی‌کند؟

در كنگره یك مثالی را آقای مهندس همیشه می‌زنند كه میگویند گاوی كه نان گدایی بخورد شخم نمی‌زند وقتی ما مسئولیت كار خودمان را قبول كردیم باید بدانیم كه روی خودمان حساب بازکنیم و این مشکل به دست خودمان حل می‌شود و این تفكر آقای مهندس باعث شده كه كنگره نیاز به كمك مالی از هیچ ارگانی نداشته باشد و اگر كمكی نیاز باشد فقط در قسمت‌های اداری دولتی می‌باشد كه تاكنون كمك زیادی در این زمینه به كنگره شده است.

 

مصاحبه از: مسافر محمد
تایپ :مسافر رضا لژیون 24
ویرایش: مسافر سعید 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .