English Version
English

به استقبال گل‌ریزان؛ گفت‌وگو با همسفر محسن از اعضاء لژیون مالی

به استقبال گل‌ریزان؛ گفت‌وگو با همسفر محسن از اعضاء لژیون مالی

در کنگره همه شوق خدمت دارند زیرا حال خوش خود را مدیون آن می‌دانند، فرقی نمی‌کند مسافر، همسفر، آقا یا خانم، همه در انتظار جشن گل‌ریزان هستند تا خدمتی دیگر را به ثمر نشانند. به همین مناسب گفتگویی انجام دادم با یکی از کمک راهنماهای محترم همسفران آقا که عضو لژیون مالی نیز هستند. شمارا به مطالعه این گفتگو دعوت می‌نمایم.

ضمن عرض سلام و خدا قوت لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید؟

سلام دوستان محسن هستم یک همسفر، مسافرم با ۷ سال تخریب و آخرین تخریب، تریاک و شیشه وارد کنگره شد. یازده ماه به روش D.S.T و داروی اپیوم خوراکی سفر کرد. راهنمای خودم آقا حبیب اله و ورزش در کنگره ایروبیک، رهایی و درمان از اعتیاد 8 سال.

با توجه به حضورتان در لژیون مالی ، دلایل حضورتان و شروع به خدمت در این لژیون را بفرمایید؟

هر فردی در کنگره با توجه به میزان عشق و محبتی که دریافت کرده در پی آن است که این محبت را که گرفته، او هم محبت خود را نشان داده و بروز دهد.

به نظر من مهم‌ترین راه ابراز محبت در کنگره خدمت کردن است. البته بنده در جایگاه‌های مختلف توفیق خدمت را داشته‌ام، آخرین جایگاه خدمت‌گزاری من در لژیون مالی است که تابه‌حال تجربه آن را نداشته‌ام.

لطفاً بفرمایید هدف از ایجاد و فعالیت لژیون مالی چیست؟

همان‌طور که میدانیم کنگره در مسائل مالی به هیچ سازمان یا موسسه دولتی و غیردولتی  وابسته نیست و طبق قانون یازدهم کنگره ، کمک‌های مالی اعضای کنگره تأمین‌کننده هزینه‌های کنگره هستند. دلیل ایجاد لژیون مالی این است تا کسانی که توان مالی مکفی و علاقه به کنگره‌دارند دررسیدن به آرمان‌ها و اهدافش کمک کنند.

توصیه و راهکار شما برای کسانی که می‌خواهند به لژیون مالی وارد شوند چیست؟

بنده به کسانی که توان مالی دارند حتی در حد متوسط دعوت می‌کنم به لژیون مالی ملحق شوند، این خیلی مهم است که انسان در مقام خدمت به احیای انسان‌ها از هر طریقی که می‌تواند کمک کند ازجمله ورود به لژیون مالی.

اهمیت لژیون مالی و تصمیم‌گیری‌هایی که در این لژیون انجام می‌شود چقدر است؟

بدیهی است که لژیون مالی یکی از سطوح مهم در کنگره است زیرا در حد زیادی تأمین‌کننده امور مالی کنگره  برای برداشتن قدم‌های بزرگ و مهم در جهت اهداف کنگره است.

کمک مالی یک فرد به کنگره چه تأثیری درروند درمان وی دارد؟

همان‌طور که گفته شد خدمت کردن در کنگره تأثیر زیادی در حال خوش فرد خدمتگزار دارد اعم از اینکه مسافر باشد یا همسفر.

اگر من به کنگره آمدم و درمان شدم و هیچ‌گونه کمکی انجام ندادم چه تفاوتی با فردی که کمک کرده دارم؟

به نظر من تفاوت بسیار زیادی وجود دارد میان فردی که در طول درمان در جایگاه‌های مختلف خدمت انجام داده با افرادی که این توفیق را نداشته‌اند. از طرفی خدمت در کنگره با توجه به تجربه‌ای که دارم باعث ایجاد حال خوش در فرد شده و دوام و قوام زیادی به رهایی و درمان فرد رهاشده چه در زندگی شخصی و چه در کنگره دارد.

شرایط ورود به لژیون مالی و مقدار کمک در هفته لژیون مالی را بفرمایید؟

یکی از شرایط ورود به لژیون مالی واریز کردن  5000000 تومان، دوم اینکه در هفته گل‌ریزان واریز کردن مبلغ دلخواه

کلام آخر؟

اگر کسی بتواند در جایگاه‌های مختلفی در کنگره حضور یابد و خدمت کند چه ازنظر مادی چه معنوی حالش خوب و به تعادل روحی و روانی و نشاط و شادابی در زندگی خواهد رسید.

 

تهیه و تنظیم: همسفر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .