English Version
English

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ بیل به مهندس 97/8/13

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ بیل به مهندس 97/8/13

97/8/13

بیل عزیز

 

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم.

نامه‌های شما هم همیشه روح مرا شاد می‌کند و اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت اعتیاد در ایالات‌متحده امریکا و سایر نقاط جهان به من می‌رسد که موتور حرکت مرا باقدرت بیشتری به حرکت درمی‌آورد.

یکی از بزرگان می‌گفت اگر بخواهید سه ماه به نتیجه برسید، سبزیجات، گوجه‌فرنگی، بادمجان، هندوانه و خربزه بکارید و اگر می‌خواهید ده سال به نتیجه برسید درختانی مثل گردو و خرما بکارید و اگر می‌خواهید یک سال به نتیجه برسید پرورش گوسفند و گاو را انتخاب کنید، ولی اگر می‌خواهید انسان پرورش دهید بایستی برنامه یکصد ساله داشته باشید. بنابراین برنامه‌ریزی کاری من و شما یک برنامه‌ریزی طولانی مدت و ادامه‌دار می‌باشد و قطعاً در مسیر حرکت، ما به موانع و چالش‌های مختلفی برخورد می‌کنیم که با کمی تفکر و تحمل اوضاع تغییر می‌کند و در نهایت موفقیت از آن ماست و ما هر لحظه در مسیر حرکت خود این موفقیت را احساس می‌کنیم و این احساس خوب، پاداشی است که خداوند به ما اعطا می‌کند.

عکس‌های کنفرانس و عکس‌های شما به اتفاق دان کویهیس که رهبر حرکت ریکاوری در میان قبایل سرخ‌پوست ایالات متحد می‌باشد و همین‌طور جمعیتی که به‌منظور کمک به انسان جمع شده بودند مرا خوشحال کرد و از این که شما با فرد بسیار خردمندی مانند کویهیس دوست و آشنا هستید باعث سرافرازی من هم می‌باشد.

بسیار قابل‌توجه است عنوان راه‌های چندگانه ریکاوری و این موضوع و یا این حرکت من مانند دایره ایی کوچک است که شروع به چرخش نموده و دائماً شعاع اضافه می‌کند تا به نقطه موردنظر که همانا رساندن پیام ریکاوری و یا به قول شما آموزش، تحمل، احترام، همدردی، گوش کردن بدون قضاوت، تواضع، صداقت، بخشش، قدردانی و خدمت را به تمامی انسان‌ها که در درد و رنج دائم هستند برسانند.

اگر از کتاب عشق چهارده وادی برای ریکاوری که چند جلد برایتان فرستادم اگر اضافه داشتید یک جلد را از طرف من به دان کویهیس تقدیم کنید و اگر هم نداشتید برایم بنویسید تا جلد جدید را دوباره توسط دوستان برایتان ارسال کنم.

در ضمن کار ترجمه کتاب طلوع ریکاوری آغازشده است. البته PDF کتاب هم در اختیار من قرارگرفته است و مشکلی برای کار ترجمه نداریم.

وضعیت کنگره 60 بسیار مناسب است و ارتباط بسیار خوبی با جامعه دانشگاهیان و پزشکان و روانپزشکان کشور داریم و به‌آرامی به روش DST و تئوری ایکس دارند معتقد می‌شوند، مسئولین کشور هم بسیار به کنگره 60 و روش آن علاقه‌مند هستند و حتی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر که همچنین وزیر کشور نیز می‌باشند، مرا خواست و به‌اتفاق معاونین خود از من و کنگره قدردانی و گفت بر کاری دارید و هر چه می‌خواهید بگویید تا کمک کنم و هر شهری که می‌خواهید شعبه دار کنید و بگویید تا من به استانداران آن شهر دستور بدهم تا با شما همکاری کنند و من گفتم در تمام شهرها فعلاً نمی‌توانیم و قول دادم تا 18 ماه دیگر در 5 استان دیگر شعبه ایی از کنگره را احداث کنیم.

از اینکه ریکاوری در ایالت متحده در حال پیشرفت قابل توجه است بسیار خوشحال هستیم و من تصور می‌کنم اگر شما نبودید و الگوها و روش را در سخنرانی و نوشته‌ها خود مطرح نمی‌کردید اکنون به این نقطه نمی‌رسیدیم. با شروع بکار وب‌سایت خودم حتماً شما را مطلع خواهم کرد، ولی فکر می‌کنم در مرحله نخست این وب‌سایت به زمان فارسی آغاز به کار کند که مربوط به کتاب‌ها و نوشنه های من می‌باشد و همین‌طور سخنرانی‌های من و اما در مورد D.SAP بایستی بگویم که یک هفته تمام اعضای کنگره 60 در مورد خواص آن صحبت‌های زیادی کردند و این D.SAP تبدیل به دارویی شده که بیماری‌های زیادی را درمان می‌کند ازجمله بهترین دارو برای کبدهای چرب است که اگر هر صبح یک قاشق غذاخوری از آن در یک لیوان آب ریخته و خورده شود ظرف مدت 3 ماه چربی‌های کبد و درون رگ‌ها را تمیز می‌کند و همین‌طور چون دارای اسید استیک است قوی‌ترین ضدعفونی‌کننده برای دستگاه گوارش و مثانه می‌باشد و همین‌طور آن‌چنان درخواست‌ها بالا رفت که من امسال حدود 16 تن D.SAP داشتم که بیشترین آن ظرف چند روز به اتمام رسید و از حالا باید قطره‌چکانی به افراد بدهیم که با کمبود آن مواجه نشویم. در نامه بعدی درباره مقداری از خواص D.SAP را می‌نویسم.

بیل عزیز هم‌اکنون کنگره در حال آماده شدن برای هفته لژیون مالی است که حدود 20 روز دیگر شروع می‌شود و در این هفته تمامی توان اعضای کنگره 60 صرف جذب منابع مالی می‌گردد که البته از طریق اعضای کنگره 60 تأمین می‌گردد و دوباره لژیون‌های مالی برای یک سال آینده اعضای خودش را تأمین می‌کند. البته حتماً میدانید که این عمل یعنی سیاست تشکیل لژیون مالی یکی از خردمندانه‌ترین فکری بود که به انجام رسانیدم. چون نیک میدانید که من اعتقاد دارم یک NGO موفق احتیاج به مثلثی دارد که یک ضلع آن علم و دانش و یک ضلع نیروی کار بلد و یک ضلع آن منابع مالی می‌باشد و این منابع مالی بایستی صرف کارهای تحقیقاتی و خرید زمین و ساختمان برای NGO گردد.

به خانم ریتا هم سلام گرم مرا برسانید.
بامید موفقیت بیشتر برای شما

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان
حسین

4 Nov,2018

Dear Bill,

 

 I hope you are fine, I am well.

Your letters always warms my heart, and transfers the addiction treatment knowledge of the U.S. which makes me move with more power.

A wise guy once said: if you are looking to get results within 3 months then plant greens, tomato, watermelon and etc. if you are looking to get results within 10 years then plant a tree like walnut, and if you are looking for a one year job grow a sheep.

However, if you are planning to educate a human then plan for a 100 years.

Therefore, our jobs requires long time and it is continuous. We will hit challenges and obstacles along the way for sure. But eventually success will embrace us in the end, and the great feelings derived from that success is the lord’s prize for us.

The photos of the conference, Don Coyhis and all those people made me happy. The fact that you are friend with a wise guy like him makes me happy.

The topic of the conference “Multiple Pathways of Recovery” is notable.

This movement is like a small circle which spirals and adds radius and it will reach the proper point or as you mentioned it will bring emphasis on tolerance, respect, compassion, listening without judging, humility, honesty, forgiveness, gratitude, and service.

If you have any “Love, fourteen valley for recovery” left please hand over one to Don Coyhis and if not do tell me to send some more copies.

Meanwhile the translation of recovery rising is started and I have a PDF of the book, and everything is going well.

Congress 60 is doing well and we are establishing a good relation with scholars, experts, and physicians step by step, and they are accepting the DST method more and more.

Dignitaries and governments are interested in Congress 60.

The secretary of drug control headquarters who is the minister of Iran invited me and acknowledge work of Congress 60.

He said if there is anything you need let me know. If you wanted to launch a new branch in any city let me know to order them to cooperate with you, he said.

I promised to start 5 new branches in 5 new provinces in the next 18 months.

I am happy to hear that recovery is rising in the U.S. and I think if it wasn’t for you it wouldn’t have happened.

I will keep you posted on my website, however I think at first this website will be in Farsi only, and it will contain my writings and speeches.

About D. Sap I must say according to what I have heard during last week from Congress 60 members, it has shown potential in treating the fatty liver. It is said that using one spoon of D. Sap solved in water in the morning for 3 months will heal the fatty liver.

D. Sap contains Acetic Acid and thus it is a strong disinfectant for digestive system of the body and bladder.

The demand for D. Sap is escalated dramatically. 16 tons of D. Sap is sold within few days. I will write more about benefits of D. Sap later.

Dear Bill,

Congress 60 is getting ready for the week of financial legion which starts in 20 days.

During this week all branches do maximum efforts to gather monetary donations of members. Members of financial legion will be selected for the next year.

To start financial legions was one of the smartest decisions that I made.

As you know I believe a successful NGO requires a triangle (knowledge, manpower, and money).

The capital of the NGO should be spent on buying new lands and buildings for the NGO.

Extend my greetings to Mrs. Rita.

The truth will unmask itself inevitably. And the glory of broken men will reborn from the ashes, they must seek their true self.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein  

مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .