English Version
English

گفتگو با آقای وحید دولت آبادی عضو لژیون مالی

گفتگو با آقای وحید دولت آبادی عضو لژیون مالی

ضمن عرض سلام و خدا قوت لطفا خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان وحید هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک مدت سفر اول 2 سال داروی درمان اپیوم روش درمان DST نام راهنما آقای مهندس دژاکام مدت رهایی 16 سال

 

با توجه به حضورتان در لژیون مالی از دلایل حضورتان و شروع به خدمت در این حیطه بفرمائید؟

من در سال 81 سفرم را شروع کردم و در آن موقع لژیون مالی به‌صورت پراکنده وجود داشت ولی آقای مهندس مرا به‌عنوان نگهبان لژیون مالی شعبه آکادمی انتخاب کرده‌اند و در سال 92 وارد لژیون مالی شدم.

لطفاً بفرمائید هدف از ایجاد و فعالیت لژیون مالی چیست؟

هدف لژیون مالی این است که افرادی که توانایی مالی در حد قابل قبولی دارند، می‌توانند مبلغ 5 میلیون تومان را در سال پرداخت کنند، این افراد وارد لژیون مالی می‌شوند. هدف لژیون مالی این است که بتوانند افراد بیشتری را جذب کنند تا پایه‌های مالی کنگره مستحکم شود.

 

توصیه و راهکار شما برای کسانی که می‌خواهند به لژیون مالی وارد شوند چیست؟

من اعتقاد دارم،  افرادی که این مطلب را مطالعه می‌کنند در سایت بدانند که در این 17 سالی که من در کنگره حضور داشتم کسانی که به  نوعی خدمت کرده‌اند رهایشان تضمین‌شده است. چون بارها در این 17 سال دیدم کسانی را که رها شده‌اند ولی چون در کنگره خدمت نمی‌کنند حال خوبی ندارند. من فکر می‌کنم خدمت به کنگره یکی از پایه‌های محکمی است برای تضمین کسانی که می‌خواهند برای همیشه از اعتیاد رهایی پیدا کنند.

 

اهمیت لژیون مالی و تصمیم‌گیری‌هایی که در این لژیون انجام می‌شود چقدر است؟

لژیون مالی تا به امروز مبالغ زیادی را جمع‌آوری کرده است. یکی از کارهای دیگر ما در لژیون مالی این است که هرکس که عضو لژیون مالی است باید یک نفر دیگر هم به لژیون مالی معرفی کند، این‌یکی از تصمیماتی بود که در لژیون مالی گرفته شد.

 

کمک مالی یک فرد به کنگره تأثیری بر روند درمان وی دارد؟

من در این 17 سالی که در کنگره بودم دیدم افرادی توانستند رهایشان را تضمین کنند که خدمتگزار بودند و بندشان را با کنگره قطع نکردند؛ بنابراین من فکر می‌کنم عضو شدن در لژیون مالی خیلی می‌تواند پایه‌های کنگره را مستحکم کند. کمک مالی افراد به کنگره مثل ملاتی است که بین آجر قرار می‌دهند تا یک ساختمان را بنا کنند اگر آن ملات نباشد، آن ساختمان بنا نمی‌شود. آقای مهندس هم این موضوع را خیلی تأکید می‌کنند.

 

اگر من در کنگره درمان شدم و هیچ‌گونه کمکی انجام ندهم چه فرقی با فردی که کمک کرده است دارم؟

من خودم یک‌زمانی در قسمت حمایت از زندانی‌ها بودم و زندانی آزاد می‌کردم. یک بار در برنامه تلویزیونی آمدند با من مصاحبه کردند و گفتند شما فکر می‌کنید فقط آدم‌های پولدار باید کمک کنند. من گفتم به عقیده من قضیه خدمت مثل آشی است که هرکس باید یک عدس یا یک‌رشته آشی در آن بیندازد تا آن آش پخته شود. حتماً فرد نباید پول داشته باشد که بتواند کمک بکند. یک تئوری و تفکری که من دارم و بارها این را سر لژیون مالی مطرح کردم این است که ما در ادیان مختلف خمس و زکات  داریم؛ اما یک مطلب دیگری در لژیون مالی مطرح کردیم و گفتیم اعضا کنگره فقط یک درصد از درآمد ماهیانه خودشان ( اگر کسی یک‌میلیون حقوق می‌گیرد ده هزار تومان) را برای کمک کردن به دیگران کنار بگذارد. الآن کنگره 50 یا 60 هزار نفر عضو دارد اگر این قانون یک درصد رعایت شود من فکر می‌کنم پایه‌های مالی کنگره قوی و مستحکم می‌گردد.

کلام آخر؟

یک قانونی در هستی داریم که از هر دستی بدهی از همان دست پس می‌گیری یا قانون داد ستد این قانون طبیعت است و بشر این قانون را نگذاشته است. این قانون این مطلب را می‌گوید که اگر به درختی آب و کود مناسبی بدهی و مراقب آن باشی به شما میوه می‌دهد؛ اما ما انسان‌ها چه‌کار می‌کنیم؟ می‌آیم بدون اینکه آب و کودی به درخت بدهیم انتظار داریم این درخت به ما میوه بدهد که یک هم‌چین چیزی امکان‌پذیر نیست چرا؟ چون قانون طبیعت قانونی نیست که ما آن را وضع کرده باشیم و اگر کسی به این قانون دقت کرده باشد، متوجه می‌شود که اول باید بدهی و بعد پس بگیری این را طبیعت دارد خودش خودکار اجرا می‌کند. اگر کسی به این قانون آگاهی کاملی پیدا بکند من فکر می‌کنم خیلی از مشکلات حل می‌شود.

تنظیم‌کننده وبلاگ: مهران لژیون هشتم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .