English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

بنام قدرت مطلق
 

دوازدهمین جلسه از دور هفدهم جلسات ویلیام وایت ، درمان اعتیاد به مصرف سیگار ، با  استادی مسافر جعفر و نگهبانی مسافرمحمدصادق و دبیری مسافر محمود، با دستور جلسه رابطه یادگیری  و معرکه گیری رأس ساعت ۸:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

قبل از هرچیزی خدای خودم را شاکرم که این لیاقت را نصیب بنده کردند تا در این جایگاه خدمت کنم.
بعضی مواقع باخودم فکر می‌کنم اگر واقعا این دستور جلسات نبود، من چه کلید و راهکارهایی برای مشکلات در زندگی داشتم.
من به محض اینکه بخواهم از نقطه ای، حرکتی را آغاز کنم، روز به روز نقطه چین ها بیشتر می شوند و به خط تبدیل می شوند و در ادامه به سطح می رسد، و هیچ فرقی نمی کند در مسیر ارزش ها باشد یا ضدارزشها.
دیروز یک سمیناری بود که خدمت دیده بانان محترم بودیم، دیده بان محترم تحقیقات آقای خدامی می فرمودند: با اینکه چندین سال در کنگره هستم، بعضی مواقع به این فکر می کنم که من در وادی اول مانده ام. این حرف یک تلنگری است به من که روز به روز در حال آموزش و یادگیری هستم.
 در مورد همان نقطه شروع و مبدأ حرکت به جهت هرکاری چه خوب چه بد، باید بدانم که وارد چه چیزی می شوم، آیا من در نقطه شروع وارد معرکه گیری میشوم یا وارد یادگیری.
همه عنوانهای سی دی، همه دستورجلسات از همین تجربه، تحقیق و تفکر جناب آقای مهندس دژاکام می باشد.
شخصی که وارد کنگره می شود، همان جلسه اول، دوم، سوم و بعد که راهنما انتخاب و این یعنی روز به روز مرحله یادگیری اش، شکل می گیرد و وقتی که در جمع قرار میگیرد تکامل می یابد، البته باید این مسئله مهم را در نظر داشت که وقتی در جمع قرار می گیرم، اگر دوربینم را روی دیگران بیاندازم و دیگران را نقد و بررسی کنم، وارد معرکه گیری می شوم و از قافله یادگیری و تکامل جا می مانم.
مثلثات کنگره به گونه ای طراحی شده است که هرکس به فراخور مدت سفرش و شرایطش می تواند از طریق مثلثات راه و چاه خودش را پیدا کند.
کسی که در کنگره به درمان مواد مخدر رسیده باشد ولی سیگارش را هنوز مصرف می کند و نمی خواهد کار ضدارزشیش را کنار بگذارد، هنوز یک مصرف کننده محسوب می شود و درمانش هنوز کامل نشده است. ترک یک کار ضدارزشی لذتش خیلی بیشتر از انجام دادنش است، سیگار هم به همین شکل است؛ یک سری با رفتار و اعمالشان، یک سری با جبهه گرفتن و جواب های سربالایشان از یادگیری دور و وارد معرکه گیری می شوند، با مصرف سیگار روز به روز از آموزشهای کنگره۶۰ دور و در معرکه گیری خودم غرق می شوم.

در ادامه پانزده نفر به شرح ذیل مشارکت نمودند ؛ آقایان علی ، مجتبی، علی، رضا ، علی اکبر، میلاد،ولی،نادر،سیاوش،کامران،موسی،مظفر،احمد،محمود،ماشاالله.

و همچنین چهارنفر تازه وارد (آقایان :مجید،اکبر،علی،انیف)خود را معرفی کردند که برای آنها سفر خوبی را آرزومندیم .

در ادامه پنج نفر سفر اولی با نام های ؛ آقایان،نادر ( ۷قطعه ) ، مازیار (سازگاری) ، مظفر(۷قطعه) ،  کیوان (10قطعه) ، ولی(سازگاری)

 و همچنین هفت نفر سفر دومی با نام های علی (رهایی :یک هفته ) کامران ( دوسال وچهارماه ) جلال( دوسال یک ماه ) علی اکبر( چهار سال سه ماه )دبیرجلسه محمود (پنج ماه چهارروز) نگهبان جلسه محمدصادق (یازده ماه ) ، استاد جلسه جعفر(دو سال شش ماه هفده  روز ) و آزاد مردان : آقایان علی (پنج سال و یکماه ) ماشاءالله (پنج سال و شش ماه)و کامران اعلام سفر نمودند که جایگاه های بالاتری را برایشان آرزومندیم.

پیام جلسه توسط آقا کامران دستیار دیده بان تحقیقات و ویلیام وایت به شرح ذیل قرائت شد : از به کار بردن نام تجاری سیگار یا آدامس خودداری کنید و همچنین این موضوع را در نمایندگی های خود اعلام کنید .
از دوستانی که تمایل دارند تولد یا جشن رهایی خود را در این مکان جشن بگیرند میتوانند جهت هماهنگی امور مراجعه نمایند .
همچنین دوستانی که شرایط نگهبانی جلسات را دارند در صورت تمایل جهت کاندید شدن برای نگهبانی دوره بعد مراجعه نمایند.


در پایان راهنمایانی که ظرفیت پذیرش رهجو داشتند(آقایان: رضا ، مجتبی ، علی ،علی اکبر) خود را معرفی نموده تا پس از پایان جلسه لژیونهای خود را تشکیل دهند.

سپس جلسه را با دعای کنگره به پایان رساندیم.
                شکر ، شکر ، شکر


تعداد حاضرین :۵۵نفر
مشارکت کنندگان :۱۵نفر
تازه واردین : ۴نفر
و در مجموع ۱۲ مسافر سفر اول و دوم خود را معرفی و اعلام سفر  نمودند.

با آرزوی موفقیت برای همه شما.
گرد آوری و تنظیم : مجتبی،«رباط کریم »محمود«شاداباد»
جمعه؛ پارک طالقانی؛ ۱۱ آبان ماه 1397

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .