English Version
English

حال خوش؛ گفتگو با مسافر حسین عضو لژیون مالی نمایندگی میرداماد اصفهان

حال خوش؛ گفتگو با مسافر حسین عضو لژیون مالی نمایندگی میرداماد اصفهان

گفتگو با مسافر حسین عضو لژیون مالی شعبه میرداماد

به قول آقای مهندس اگر انسان از چیزی که دوست دارد بگذرد خداوند بهتر از آن را به انسان برمی‌گرداند؛ این وعده خداوند است و وعده خداوند دروغ نیست.

لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید!

سلام دوستان حسین هستم مسافر

آنتی ایکس مصرفی: تریاک و شیره، تخریب بیش از 20 سال، 11 ماه و 2 روز سفر کردم به راهنمایی آقا مهرداد قادریان و در حال حاضر 2 سال و 9 ماه است که آزاد و رها هستم.

 

لطفاً برای آشنایی کسانی که از لژیون مالی اطلاع ندارند کمی توضیح دهید!

برای شرکت در لژیون مالی 5 میلیون تومان فقط به‌صورت نقد باید پرداخت شود و شخص باید این پول را به‌راحتی پرداخت کند یعنی از زندگی خود نزند یا بخواهد با وام و اقساط  این پول را تأمین کند. با پرداخت این وجه شخص وارد لژیون مالی می‌شود و هرماه در جلسه لژیون شرکت می‌کند و نظرات و پیشنهاد‌ها خود را مطرح می‌کند.

 

در جلسات لژیون مالی در مورد چه چیز صحبت می‌شود؟

بیشتر در مورد مسائلی مثل خرید زمین، ساختمان و مواردی که با پول سبد و کمک‌های کوچک تأمین نمی‌شود یا اینکه عضو لژیون مالی بتواند برای حل مشکلات نمایندگی‌ها خدمت و کمکی انجام بدهد.

 

انگیزه شخصی شما برای شرکت در لژیون مالی چیست؟

نظر شخصی من برای ورود به لژیون مالی این بود که بتوانم به‌اندازه یک آجر از خودم یادگاری بگذارم چراکه اگر همه دنیا مال من باشد فایده ندارد اما با پرداخت این پول انشا الله هزاران نفر از خدمات کنگره استفاده می‌کنند و رها می‌شوند.

 

هدف اصلی از تأسیس لژیون مالی در کنگره چیست؟

تجربه شخصی خود من این است که آرامش خاصی در زندگی من با ورود به لژیون مالی به وجود آمد و بسیاری از گشایش‌ها پیش آمد و مشکلات زیادی از من حل شد. به نظر من هدف اصلی، آموزش ما برای وارد شدن به این سیکل آرامش است؛ هرچه بیشتر کمک کنیم از گشایش بیشتر و آرامش بیشتر بهره می‌بریم

درآمد حاصل از لژیون مالی صرف چه اموراتی می‌شود؟

پولی که در لژیون مالی جمع می‌شود از همان نمایندگی نیست چون ما عضو یک خانواده هستیم و هر جا در کنگره 60 احتیاج باشد به تشخیص کنگره 14 نفرِ هزینه می‌شود. درنهایت این پول و منفعت آن به خود اعضاء می‌رسد و باعث می‌شود که اعضاء و حتی تازه واردین در کمال آرامش از کنگره استفاده کنند مثلاً برای خرید زمین نمایندگی میرداماد از همین پول استفاده شد و الآن هم برای ساختمان همین زمین همه نمایندگی‌ها کمک می‌کنند.

 

ورود به لژیون مالی چقدر اهمیت دارد؟

در کنگره افراد ثروتمند ممکن است زیاد باشند اما اینکه به آن دانایی و آگاهی رسیده باشی که از این پول بگذری چیز دیگری است. به قول آقای مهندس اگر انسان از چیزی که دوست دارد بگذرد خداوند بهتر از آن را به انسان برمی‌گرداند؛ این وعده خداوند است و وعده خداوند دروغ نیست.

 

با توجه به اینکه نزدیک هفته لژیون مالی هستیم چه پیامی برای کسانی که می‌خواهند وارد لژیون مالی بشوند، دارید؟

پیام من این است که کسانی که واقعاً توانایی شرکت در لژیون مالی را دارند وارد شوند، به‌زودی طعم لذت این کار را خواهند چشید و اثر آن را در زندگی‌شان می‌بینند. یادم هست که اوایل ورود به کنگره، کمک راهنمای محترم آقا رضا پروانه می‌گفتند اگر یک‌میلیون خرج کنی ده برابرش برمی‌گردد. من برای امتحان این کار را کردم و بعدازآن معامله‌ای انجام دادم که وقتی حساب کردم دیدم 14 برابر آن به من برگشته است بنابراین به آن‌هایی که توان کمک دارند می‌گویم نترسید، دست‌توی جیبتان برود؛ اثرش را خواهید دید.

 

آیا قوانینی برای جلوگیری از فساد مالی در کنگره وجود دارد و چقدر نظارت روی این قضیه هست؟

البته همه ما ایمان محکمی به کنگره‌داریم. کمترین مبالغ ثبت می‌شود و سند می‌شود. از طرف کنگره برای کسانی که کمک می‌کنند تقدیرنامه و تابلو هدیه ارسال می‌شود. شخص جناب مهندس و دیده‌بان امور مالی آقای سلامی و کلاً کنگره 14 نفرِ نظارت شدید بر مسائل مالی دارند.

 

خیلی ممنون از حضور شما در این گفتگو، در آخر اگر صحبتی دارید بفرمائید!

تمام این شعب وقف کنگره می‌باشد و تعلق به شخص خاصی ندارد. کسانی که می‌توانند، در لژیون مالی شرکت کنند؛ ما از این دنیا می‌رویم ولی انشااله نسل‌اند نسل و هزاران سال کنگره می‌ماند و بیماران اعتیاد در آن درمان می‌شوند و صواب آن به کسی که حتی یک هزارتومانی هم کمک کرده می‌رسد بنابراین به‌جای اینکه مخارج بیهوده‌ای درجاهای دیگر صرف کنیم از این صواب بهره‌مند شویم.

 

نمایندگی میرداماد اصفهان
تهیه گزارش: مسافر محمد لژیون سوم

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .