English Version
English

کارگاه آموزش خصوصی کنگره 60 + مراسم پیمان و اهدای شال ایحنت جدید نمایندگی قزوین

کارگاه آموزش خصوصی کنگره 60 + مراسم پیمان و اهدای شال ایحنت جدید نمایندگی قزوین
جلسه دوم از دوره بیست و دوم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 نمایندگی قزوین در تاریخ 97/07/29  با دستور جلسه «d-sap»با استادی مسافر حمید و نگهبانی مسافر ابوذر و دبیری مسافر عزیزالله رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر.

امروز دستور جلسه دو قسمت دارد. همان‌گونه که همه اطلاع دارید ایجنت جدید برای نمایندگی ما معرفی‌شده است و دیده‌بان محترم کنگره 60 آقای مجدیان هر زمان که صلاح بدانند در جایگاه قرا می‌گیرند و مراسم پیمان را اجرا می‌کنند. جا دارد که من در ابتدا از زحمات آقای کوروش آذر پور در این دو دوره‌ای که ایجنت نمایندگی قزوین بودند تشکر کنم و در این سال‌ها که آقا کوروش ایجنت نمایندگی قزوین بودند ما همیشه خیالمان راحت بود که یک بزرگ‌تری مثل آقا کوروش داریم که همیشه هوای ما را دارد و خدا را شکر می‌کنم به خاطر وجود تمام این بزرگ‌ترها که در نمایندگی قزوین حاضر هستند و وجود دارند.

 

ما یک قانون داریم که به ما می‌گوید با حرکت راه نمایان می‌شود و این حرکت کردن باعث گردید که d-sap وارد دستور جلسه‌های ما گردد و همه ما اطلاع داریم که چگونه به وجود آمد و در کنگره همه‌چیز همین‌گونه به وجود می‌آید که راه نم‌نم نمایان می‌شود و d-sap به نظر من یک گم‌گشته بوده که در درمان اعتیاد به وجود آن نیاز بوده است. ما اگر به چهره‌های افراد مصرف‌کننده مواد مخدر نگاه کنیم، درمی‌یابیم که انسان‌های مصرف کنده مواد مخدر به‌واسطه مصرفی که دارند، آب بدن آن‌ها خشک می‌گردد و آن‌ها لاغر می‌شوند و پوست بدن آن‌ها چروک می‌شود و این میان بیماری یبوست خود را نشان می‌دهد. بارها جناب مهندس فرموده‌اند که یبوست مادر تمام بیماری‌ها است و هر بیماری که انسان دچار آن می‌شود می‌تواند ریشه آن بیماری یبوست باشد و d-sap این مشکل و معضل را به‌خوبی در کنگره 60 حل کرده است.

 

خیلی از مسافران که در سفر خود از d-sap استفاده کرده‌اند خیلی از مشکلات گوارشی آن‌ها حل گشته است. همان‌گونه که ما برای زندگی کردن نیاز به غذا خوردن داریم همان‌گونه نیز نیاز داریم که مازاد و مواد اضافی را که در بدن و سیستم گوارشی خودداریم، به‌راحتی دفع نمایم. انسانی که نتواند این کار را به‌راحتی انجام دهد و بعضاً تا دو یا سه روز این مواد زائد و سموم در بدن او بماند، مسلماً دچار انواع بیماری می‌شود.

 

در ادامه جلسه دیده‌بان محترم کنگره 60 آقای مجدیان در جایگاه قرا گرفتند و سخنان خود را این‌گونه آغاز نمودند:

خیلی خوشحال هستم که امروز در خدمت شما هستم و خوشبختانه جلسات شما همیشه شلوغ است و من به یاد دارم که دفعه قبل که در خدمت شما بودم جلسه عمومی بود و نفرات حاضر به همراه هم‌سفران خود تقریباً این مقدار بود و امروز مسافران به‌تنهایی این مقدار هستید. به شما این موضوع را تبریک می‌گویم و این نشان‌دهنده این است که این نمایندگی، یکی از نمایندگی‌های خوب کنگره 60 است به لطف خدا و زحمتی که عزیزان کشیدند و به امید خدا خروجی‌های خوبی و خدمت‌گزاران سفر دومی خوبی داشته باشد البته ازنظر کیفیت، ناگفته نماند که کمیت هم مهم است ولی بیشتر کیفیت برای ما اهمیت دارد و اینکه این افراد خدمت‌گزار باشند.

 

امروز همان‌گونه که می‌دانید روز پایانی از دوره ایجنتی آقای کوروش آذر پور است. ایشان دو دوره به‌عنوان ایجنت نمایندگی قزوین در این جایگاه خدمت کردند و معرفی ایجنت جدید نمایندگی قزوین است. همان‌گونه که در جریان هستید بعد از یک سری اتفاقات بدی که در این نمایندگی افتاد. در آن زمان شرایط نمایندگی اصلاً شرایط خوبی نبود و نمایندگی قزوین در حال حرکت به سمت زوال بود و تمام ارکان آن در حال از هم پاچیدن بود.ازنظر ظاهری شرایط خوبی داشت، اما ازنظر باطنی با یک سری افکار به‌هم‌ریخته و با یک سری باورهای به‌هم‌ریخته و نامرتب عجین شده بود و نیاز داشت که این باورهای به‌هم‌ریخته همانند یک زمین شخم زده شوند. شما یک زمین را که سال‌ها بایر بوده است را در ذهن خود تصور کنید. زمینی که سال‌ها فقط آب‌خورده بو باد خورده و در معرض آفتاب بوده است و هیچ کاربری نداشته است را تصور کنید و بخواهد از آن‌یک زمین حاصلخیز به دست بیاید. چه قدر تلاش نیاز است؟ چه قدر کار می‌برد؟ تا به‌جایی برسد که اگر بذری را در آن کاشتی اطمینان داشته باشی که با مراقبت به بار می‌نشیند. خیلی کار سختی است و خیلی زمان‌بر است و همان‌گونه که گفتم احتیاج به یک شخم زدن اساسی دارد.

در چنین شرایطی بود که آقای کوروش آذر پور به نمایندگی قزوین آمدند و واقعاً به ایشان خدا قوت می‌گویم. ایشان واقعاً زحمت کشیدند و ما این چیزی را که امروز شاهد آن هستیم و این نمایندگی را که وقتی تازه‌واردیم و کسانی که در ماه‌های اخیر وارد آن شدند و این پویایی را می‌بینند و این حرکت کردن و روبه‌جلو بودن را شاهد هستند، حاصل زحمات ایشان در درجه اول و در مراتب بعدی مرزبان‌ها و کمک راهنماها می‌باشد. همان گون که می‌دانیم ایجنت جایگاه اجرایی ندارد و ریش‌سفید یک شعبه و نمایندگی است و راهنمای لژیون مرزبانی است. ما پنج نفر مرزبان داریم و راهنمای آنان ایجنت است. همان‌گونه که یک سفر اولی برای خود راهنما دارد، برای مرزبانی نیز ایجنت به‌عنوان راهنما وجود دارد و در هرجایی که به مشکلی برخورد می‌کند از راهنمای خود که ایجنت هست سؤال می‌کند. بااینکه ایجنت کار اجرای نمی‌کند ولی شما به هر شعبه که می‌روید رنگ و بوی تفکرات ایجنت را در آن شعبه می‌بینید و این موضوع کاملاً مشخص است. از فروش نشریات گرفته تا از کار کردن رو جهان‌بینی افراد گرفته تا از مشارکت در کارهای جمعی کنگره گرفته. تمام این‌ها نشان از پویا بودن یک نمایندگی است و تمام نشانه‌های تفکرات ایجت هست. درست مثل یک خانواده که شما وقتی به‌عنوان یک مهمان وارد آن می‌شوید، تفکرات پدر خانواده را در رفتار تک‌تک اعضا آن خانواده می‌بینید.

من به آقای کوروش آذر پور تبریک می‌گویم. دو دوره بسیار خوب را سپری کردند و به آقای محمدرضا تبریک می‌گویم به‌طورقطع این شایستگی در ایشان بوده است که از طرف سیستم به‌عنوان ایجنت بعدی معرفی‌شده‌اند و وقتی دوره و یا دوره‌های ایجنتی ایشان به پایان رسید در چنین روزی، شخصی که ایجنتی را از ایشان تحویل می‌گیرد باید نمایندگی در شرایط بهتری نسبت به این زمان باشد، چون ما همه اعتقادداریم که کنگره 60 با سرعت به سمت جلو درحرکت است. هم ازنظر تفکر و هم ازنظر فیزیک و جا و مکان. انشالله دوره موفقی را داشته باشند. من از آقای کوروش آذر پور و آقای محمدرضا محمدی خواهش می‌کنم تشریف بیاورند تا چند دقیقه‌های در خدمت ایشان باشیم و بعد مراسم پیمان را اجرا کنیم.

 

سلام دوستان کوروش هستم مسافر.

اول به خودم یک خدا قوت بگویم. در هفته قبل من مشارکت کردم و گفتم که یک فرمانده وقتی فرمانده خوب و موفقی است که یک لشکر خوب داشته باشد و نمایندگی قزوین یک لشکر خیلی خوبی دارد و هر کس بیاید با این لشکر فرمانده هی کند به موفقیت می‌رسد. نمایندگی قزوین در یک مقطع دچار مشکلاتی شد که از آن مشکلات به لطف خداوند عبور کرد و در این دو سال رشد خوبی داشت. شعبه جدید افتتاح‌شده و محل نمایندگی تکلیف آن مشخص گردید و زمین خریداری شد و راهنمایان خوبی پرورش داد و این میسر نمی‌شود مگر اینکه تک‌تک بچه‌ها در آن نقش داشته باشند. چه آن مسافر سفر اول و چه آن خدمت‌گزار سفر دومی و یا مسئولان بالاتر و همه ما سرباز کنگره هستیم و در جهت اهداف کنگره تلاش می‌کنیم و اگر آن عشق و محبت نباشد همه این‌ها رقم نمی‌خورد و امیدوار هستم که همیشه‌ای عشق و محبت در جریان باشد. آقا محمدرضا را همه دوستان می‌شناسند و ایشان دست‌پرورده همین عشق و محبت و همین شعبه است و من مطمئن هستم که این روند رشد نمایندگی قزوین همین‌گونه ادامه پیدا می‌کند.

 

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر.

 روز خاصی است و من انرژی خاصی دارم. من هم خوشحال هستم و هم ناراحت هستم. بودن آقا کوروش در هر شعبه یک نعمت است و از اینکه شاگرد ایشان بودم افتخار می‌کنم و در مقابل استاد خودسر تعظیم فرود می‌آورم و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. مسئولیت سنگینی را بر عهده من گذاشتند و ما خوب می‌دانیم که به‌تنهایی نمی‌توان هیچ کاری را انجام داد و ما همه یک گروه هستیم و همه ما تک‌تک در موفقیت شعبه نقش داریم. امیدوار هستم که این روند رو به رشد بودن نمایندگی قزوین ادامه داشته باشد و من هم سهمی در آن داشته باشم و به همکاری تک‌تک شما نیاز داریم. به آقا کوروش خدا قوت عرض می‌کنم و من فکر می‌کنم در آن شرایط اگر آقا کوروش نبود اکنون شعبه ما هم نبود و آقای مجدیان عنوان نمودند که شعبه ما واقعاً در حال نابودی بود. این روز قشنگ را در رأس به آقای مهندس دژکام تبریک می‌گویم که این سیستم را به وجود آورده‌اند.

در ادامه مراسم تقدیر و قدردانی از آقای کوروش آذر پور برگزار شد و با حضور دیده‌بان محترم کنگره 60 آقای علی مجدیان مراسم پیمان ای جنتی برگزار شد. توجه شمارا به دیدن گزارش تصویری از این رخداد جلب می‌کنم.

پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگری ست 

عکس،تهیه و تنظیم؛ مسافر جواد
نمایندگی قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .