English Version
English

D.SAP؛ کارگاه آموزشی خصوصی مسافران نمایندگی سلمان فارسی

D.SAP؛ کارگاه آموزشی خصوصی مسافران نمایندگی سلمان فارسی

یکشنبه بیست و نهم مهر ماه 1397 جلسه چهاردهم از دور سی و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60،نمایندگی سلمان فارسی به استادی کمک راهنمای محترم مسافر اصغر  ،نگهبانی  مسافرجواد  و دبیری مسافر سعید بادستور جلسه : "D.SAP  "رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته D.SAP است و D مخفف کلمه دژاکام و SAP عصاره سیب است.

من روزی که وارد کنگره شدم و دیدم که افراد لباس سفبد پوشیده‌اند فکر کردم که آنها دکتر هستند و یکی از همسایه‌های قدیمی را که حدود سی سال بود که ایشان را ندیده بودم و لباس سفید پوشیده بود دیدم و  به او گفتم آقای دکتر و ایشان به من گفتند که من دکتر نیستم، من هم مثل شما مصرف کننده مواد بوده‌ام و اکنون به درمان رسیده‌ام و من کم کم متوجه شدم که واقعاً در کنگره اعتیاد درمان می‌شود، در صورتی که تمام روش‌های موجود را تجربه کرده بودم.

در وادی اول به ما می‌گوید تفکر کن و بدون تفکر هیچ کاری انجام نده، در کتاب اعجاز سرکه سیب از آقای مهندس خواندم که یک شخص آمریکایی می‌گوید که D. SAP معجزه می‌کند و واقعا هم همین گونه است .

سیب‌هایی که برای تهیه D. SAP مورد استفاده قرار می‌گیرد از بهترین و مرغوبترین سیب‌های باغ آقای مهندس تهیه می‌شود.

خواص سرکه سیب یا همان D.SAP این است که مصرف آن باعث می‌شود که جسم ما موادی که درغذا موجود است را خیلی زودتر و بهتر دریافت نماید و مصرف آن طبق پروتکل آقای مهندس برای بیماری‌های معده و حل مشکل یبوست و درمان خیلی از بیماریها مفید و مؤثر می‌باشد.

ما در کنگره الگو برداری می‌کنیم مثال وقتی می‌بینیم فلان شخص شیشه مصرف می‌کرده و با این روش درمان شده است خوب ما هم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم اما نباید بدون اطلاع هر مسئله‌ای را رد یا قبول کنیم و آقای مهندس در جلسه چهارشنبه می‌فرماید D. SAP با روش DST برابری می‌کند و هر کدام در جسم انسان کار خودشان را انجام می‌دهند.

مصرفD. SAP طبق پروتکلی که آقای مهندس برای مصرف آن تنظیم نموده است باید مصرف شود و بدون برنامه مصرف آن نتیجه عکس دارد.

در سی دی آب آقای مهندس‌  همه مسائل را برای ما روشن نموده است که انسانهایی که درونشان از ضد ارزش‌ها خالی باشد و در صراط مستقیم حرکت کنند کلام و اعمالشان در دیگران تأثیر گذار است و کلام و اعمالی که بر حق باشد ماندگار است و از بین نمی‌رود.

4 سال پیش در آمریکا افرادی می‌خواستند روش DST را در کشورشان پیاده کنند اما موفق به این کار نشدند.

این روش و متد با داروی شفابخش OT توسط بزرگ‌مردی به نام آقای مهندس دژاکام ابداع‌شده است و برای هر کس که خواهان درمان اعتیاد باشد کاربرد دارد.

 

 

 

 

 در پایان سی هفتمین دوره انتخابات نگهبانی کارگاه های آموزش خصوصی مسافران نمایندگی سلمان فارسی برگزار شد و مسافر امیر مسعود با اخذ اکثریت آرا توسط اعضای نمایندگی به این جایگاه منسوب شد . 

 

عکاس و نگارش : مسافر حبیب 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .