English Version
English

تجربه من از D.SAP

تجربه من از D.SAP

در طول مسیر زندگی، انسان، هرگز فکر نمی‌کند که چه چیزی در انتظار اوست. البته شاید خواسته انسان و تلاشش در جهت اجرای خواسته‌اش باعث شود او به آنچه انتظارش را دارد برسد ولی همیشه در جریان یک رود ممکن است سنگی انداخته شود و مسیر را ببندد و یا مواد آلاینده‌ای ریخته شود و رود را آلوده نماید. به هر جهت اتفاقات غیرمترقبه همیشه برای یک انسان وجود دارد.

این مقدمه را ازآن‌جهت ذکر کردم که برای خود من این اتفاق (که در کنار اعتیاد و مصرف‌کننده قرار گرفتن) هیچ‌وقت قابل‌باور نبود که باعث شود بار علمی من در مورد اعتیاد بالا برود. این هم لطفی بود از الطاف خداوندی که شامل حال من قرار گرفت.

من به‌واسطه کنگره 60 که برای درمان مسافرم وارد این مکان شده‌ام، در قسمت تیراندازی باکمان مشغول فعالیت ورزشی هستم. در آنجا توسط آقای حکیمی مطلع شدم که آقای مهندس سرکه‌ای فرآوری کرده‌اند که این سرکه طی 11 ماه فرآوری شده است و درمان بسیاری از بیماری‌ها را شامل می‌شود.

من که سال‌ها به دلایل مختلف دچار یبوست مزمن شده بودم، سؤال کردم آیا برای درمان این بیماری هم مؤثر است؟ ایشان فرمودند که اصل رسیدن و فرآوری این سرکه برای درمان افرادی بود که با OT درمان می‌شدند و یبوست‌های شدید تا به سر حد پارگی روده هم داشته‌اند.

حال این سرکه چیست؟

در حقیقت D.SAP سرکه سیبی است که توسط آقای مهندس به همراهی آقای مهندس امین دژاکام طی 11 ماه تا یک سال، با فرآیند خاص خودش به‌عمل‌آمده است و دارای املاح و ویتامین‌های زیادی می‌باشد. من شروع به مصرف سرکه سیب به‌صورت ناشتا کردم. به این صورت که صبح‌ها 3 قاشق غذاخوری از این سرکه را در یک لیوان آب ولرم به همراه یک قاشق عسل مخلوط می‌کردم و قبل از صبحانه آن را میل می‌کردم. کم‌کم و بعد از گذشت حدود 5-6 ماه احساس کردم فاصله بین اجابت مزاج من کمتر شده است و به یک روز در میان رسیده است. پس از یک سال و سه ماه که از خوردن D.SAP گذشت، کاملاً مشکل یبوست من حل شد.

طی دوران درمان من برای یبوست به‌واسطه داروی D.SAP به نکات خیلی جالبی رسیدم. تعدادی از افراد که با من در کنگره بودند و مرا در جلسات می‌دیدند گمان می‌کردند که من از عمل بوتاکس استفاده کرده‌ام و من پاسخ می‌دادم که من این کار را نکرده‌ام. از طرفی چندین نفر دیگر به من می‌گفتند که آیا از کرم‌های روشن‌کننده و ضد چروک استفاده می‌کنی و من همچنان جواب منفی می‌دادم. جالب اینجاست که خودم هم نمی‌دانستم علت این صحبت‌ها کجاست.

تا اینکه یک روز که در آینه نگاه می‌کردم متوجه شدم که لک‌هایی که در دو طرف گونه من سال‌ها وجود داشت دیگر نیستند و همچنین سیاهی‌های زیر چشمانم به‌طورکلی از بین رفته‌اند. خدایا چه اتفاقی افتاده بود؟ حتی افتادگی پشت چشمانم هم کمتر شده بود. علت را نمی‌دانستم و دائم به خودم می‌گفتم که چرا چنین شده من که کاری نکرده‌ام.

به خودم گفتم من فقط D.SAP می‌خوردم یعنی به خاطر مصرف این داروست؟ به آقای حکیمی مراجعه کردم و حرف‌های خودم را در این مقوله به ایشان عرض کردم. آقای حکیمی گفتند بله همین‌طور است. واقعاً مصرف این دارد باعث شفافیت صورت من شده بود.

از طرفی سرم به‌شدت پوسته می‌گذاشت، مقداری از این دارو را در شامپوی سرم اضافه و تقریباً 3-4 ماه استفاده کردم، با شگفتی دیدم که آن‌هم درمان شد.

این تجربیات من بود که بعد از 2 سال مصرف مداوم داروی D.SAP به دست آوردم و نتیجه معجزه‌آسای آن را دیدم. امیدوارم که این تجربیات بتواند مشکلی را از افراد حل نماید.

در پایان از آقای مهندس دژاکام به خاطر تمام زحماتشان و همین‌طور آقای حکیمی ایجنت محترم باشگاه تیراندازی باکمان کنگره 60 که من را در این مسیر درمانی قراردادند و کمکم کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

نویسنده: هم‌سفر فخری لژیون یازدهم
تایپ: هم‌سفر فاطمه لژیون یازدهم
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .