English Version
English

مشارکت مکتوب؛ D.SAP

مشارکت مکتوب؛ D.SAP

سلام دوستان حدیث هستم یک هم‌سفر

در ابتدا شاکر خداوند  هستم و از جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان بسیار سپاس‌گزار هستم که بعد از ابداع روش درمان اعتیاد به طریق یک معجزهٔ دیگری به نام دی سپ را برای اعضای کنگره به وجود آورد که این شربت یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکلات مسافرانی که شربت OT مصرف می‌کردند را حل کرد که همان یبوست است.

آقای مهندس این شربت دی سپ یا سرکه سیب را مانند روش دی اس تی از طریق الهامات و القائاتی که به ایشان شده بود درست کردند، علاوه بر درمان یبوست باعث از بین رفتن کبد چرب، چربی خون، جوش‌ها و لک‌های صورت و حتی واریس نیز می‌شود که به توصیه آقای مهندس این شربت را اگر صبح وقتی از خواب بیدار می‌شویم به‌صورت ناشتا مصرف کنیم تأثیرپذیری بیشتری بر روی بدن ما خواهد داشت که ما نباید با مصرف کردن یک بطری از این محلول توقع درست شدن مشکلات و درمان آن‌ها را داشته باشیم. تا زمانی که نتیجهٔ آن را مشاهده نکرده ایم باید از این شربت استفاده کنیم که نحوه مصرف آن به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از دیسپ و یک لیوان آب را باهم مخلوط کرده و بعد بخوریم.

یبوست بیماری شایعی است که فرد دریک هفته کمتر از 3 حرکت روده‌ای دارد کمبود فیبر علت شایع یبوست است این سرکه می‌تواند به‌عنوان یک ملین طبیعی برای بهبود هضم غذا عمل کند. محققان دریافتند که سرکه سیب اثرات ضد میکروبی دارد. اما تأیید کردند که تحقیقات بیشتری لازم است تا مزایای سرکه سیب برای سلامت تعیین شود. سرکه سیب می‌تواند با داروهای دیگر تداخل ایجاد کرده و تأثیر آن‌ها را کمتر کند. بنابراین افرادی که دارو مصرف می‌کنند باید قبل از استفاده از دارو و با پزشک خود مشورت کنند. این اکسیر جادویی قرن‌هاست که به‌عنوان یک ماده همه‌کاره و پرفایده برای بدن استفاده می‌شود. دارای عوامل ضد میکروبی و ضد قارچی است که موجب افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن است. مطالعات قبل نشان داده‌اند که سرکه سیب با کاهش وزن بدن شاخص توده بدنی، اندازه دور کمر و تری گلیسیریدهای خون (چربی موجود در خون) مرتبط است. اسید استیک موجود در سرکه سیب موجب افزایش جذب مواد معدنی مهم در غذا توسط بدن می‌شود. همچنین اسید استیک موجب کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و کاهش آب می‌شود.

این شربت هم مانند روش دی اس تی متعلق به اعضای کنگره 60 چه مسافران و چه هم‌سفران است که به‌صورت کاملاً ارگانیک توسط شخص آقای مهندس ساخته می‌شود.

 

نویسنده: هم‌سفر حدیثه
تایپ: هم‌سفر آرزو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .