English Version
English

داروی D.SAP و جشن اولین سال رهایی مرزبان محترم امید

داروی D.SAP و جشن اولین سال رهایی مرزبان محترم امید

جلسه نهم از دوره پانزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی امین قم، روزهای پنجشنبه مورخ ۹۷/۷/۲۶ با دستور جلسه "d.sap" با استادی ایجنت محترم آقای محمد بصیری و با نگهبانی آقای یقین و با دبیری آقای قاسم و در ادامه جشن اولین سال رهایی مرزبان محترم آقای امید رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز دو بخش است؛ یکی در مورد دستور جلسه هفتگی که امسال برای اولین بار دی سپ به‌عنوان دستور جلسه قرارگرفته و قسمت دوم اولین سال رهایی مرزبان محترم آقای امید را انشا الله باشکوه جشن می‌گیریم.
اما یک مقدار در مورد دستور جلسه دی سپ صحبت می‌کنیم. آقای مهندس روز گذشته به‌طور کامل توضیح دادند.

انسان از دو بخش صور آشکار و صور پنهان تشکیل‌شده که در اثر مصرف مواد مخدر قسمت صور آشکار یا جسم انسان تخریب می‌شود.

البته آقای مهندس سه یادگاری در کنگره ۶۰ برای ما گذاشته است؛ البته این سه تا یادگاری در صور آشکار است وگرنه در صور پنهان یادگاری‌های زیادی برای ما گذاشته که از سی‌دی‌ها و آموزش‌های کنگره به‌دست‌آمده است؛ ولی در صور آشکار یادگاری اول اینکه شربت اوتی را برای ما به ارمغان گذاشته است که در سفر اول از آن استفاده می‌کنیم.

دومین یادگاری ایشان روش درمان با آدامس نیکوتین است که برای درمان سیگار استفاده می‌شود و یادگاری سوم شربت دی سپ است که بین مسافران و هم‌سفران مشترک می‌باشد.

البته به شربت دی سپ باید به‌عنوان دارو نگاه کنیم و باید بدانیم که با سرکه سیب تفاوت بسیاری دارد چون فرایند تهیه آن با سرکه سیب تفاوت زیادی دارد و سرکه در طول چهل روز درست می‌شود؛ ولی دی سپ حدود ده ماه طی فرایندی تهیه و تولید می‌شود.

همچنین مواد دیگری در فرایند تولید سرکه به کار می‌رود؛ اما در تهیه دی سپ هیچ‌گونه ماده‌ای استفاده نمی‌شود و خلوص زیادی دارد و هیچ‌گونه مواد افزودنی به آن اضافه نشده است.

 

خلاصه خواص بسیار زیادی دارد و من خودم طبق دستور آقای مهندس از این دارو استفاده می‌کنم که بهترین روش مصرف این شربت این است که؛ یک قاشق غذاخوری دی سپ را در یک لیوان آب ولرم بریزیم و نیم ساعت قبل از مصرف دارو یا صبحانه مصرف می‌کنیم؛ چون مصرف آب سرد باعث انباشته شدن چربی در بدن می‌شود.

اما بیماری‌هایی که توسط دی سپ معالجه شدند، یکی بیماری فشارخون است و مورد بعدی در مورد قند خون حتی برای کسانی که انسولین مصرف می‌کنند مفید است، برای کبد چرب، چربی خون، کمبود آهن  و سنگ کیسه صفرا  و کسانی که کمبود آهن‌دارند، بسیار مفید واقع‌شده است، همچنین برای کسانی که صورت آن‌ها جوش می‌زند می‌توانند یک پنبه آغشته به دی سپ  کنند و روی آن بمالند.

بیش از این در مورد دی سپ توضیح نمی‌دهم و در این مورد جلسه را به مشارکت می‌گذارم.

قسمت دوم دستور جلسه تولد اولین سال رهایی مرزبان محترم نمایندگی آقای امید است.

راهنمای  مواد آقای امید جناب آقای آرش یوسفی است و راهنمای سیگار ایشان آقای اکبر علیرضای است؛ ولی ازآنجاکه آقای مهندس فرموده‌اند ایجنت در هر شعبه علاوه بر مسئولیت شعبه، راهنمای مرزبانان آن نمایندگی را هم بر عهده دارد به همین خاطر بنده به‌عنوان استاد در خدمت شما هستم.

در ابتدا در پیام آقای امید آمده: دست‌هایی که کمک می‌کنند از لب‌هایی که دعا می کنند مقدس‌تر می‌باشند.

بله، چند وقت که در قسمت مرزبانی در خدمت آقا امید هستیم ایشان خیلی گوش‌به‌فرمان است و وقتی خواستیم خدمت‌ها را تقسیم کنیم متوجه شدیم آقا امید در دانشگاه حسابداری می‌خواند، به همین خاطر ایشان را به‌عنوان مرزبان مالی قراردادیم و اکنون مرزبان مالی شعبه ایشان هستند که امور مالی را به عهده دارد و به دفتر مرکزی منتقل می‌کند و علاوه بر خدمت در کنگره، پایه‌های مالی خودش را نیز استحکام می‌دهد و خانواده ایشان هم از آقا امید راضی هستند و یکی از مزایای خدمت همین است که به انسان کمک می‌کند تا انسان به تعادل برسد.

در آخر این روز عزیز را به ایشان و خانواده گرامی و تمامی اعضای کنگره تبریک عرض می‌کنم.

*اعلام سفر آقا امید:

سلام دوستان امید هستم یک مسافر، آخرین آن تی ایکس مصرفی: متادون، هرویین، شیشه، روش درمان: DST با داروی درمان OT، ورزش: فوتبال و شنا، مدت سفر اول 11 ماه 16 روز راهنما: ایچنت محترم آقای محمد، مدت رهایی: 1 سال و 3 هفته.

در ضمن آن تی ایکس: سیگار، روش درمان: DST با آدامس نیکوتین، مدت سفر اول: 10 ماه 15 روز، راهنما آقای اکبر علیرضای، مدت رهایی 11 ماه 15 روز.

آرزوی مسافر امید:

آرزوی دوم من این است که انشا الله تمام شعبه‌های کنگره از خودشان زمین داشته باشند ما هم انشا الله از خودمان یک ملک داشته باشیم.

*خلاصه سخنان آقا امید:

در ابتدا خدا را شاکرم که این لطف را در حق من کرد تا در این جایگاه قرار بگیرم و از شما و خانواده‌ام ممنونم که در این جشن شرکت کردید.

گفتنی‌ها را دوستان گفتند چون تولدها یک پیام است برای تازه‌وارد و کسی که سفر خودش را شروع کرده و با دنیای ناامیدی و مشکلات وارد کنگره شده است، که بله تو هم می‌توانی؛ چون من امید با دنیایی از تخریب وارد کنگره شدم.

مواد مصرفی من از موقعِ ای که سوم راهنمایی بودم با کراک شروع شد و در سال ۸۶ که کراک نایاب شد سراغ هرویین رفتم و راه‌های زیادی رفتم تا از تاریکی بیرون بیایم؛ ولی موفق نمی‌شدم به همین خاطر سراغ متادون هم رفتم و بعدازآن با شیشه آشنا شدم، اما می‌دیدم که جای مرفین هم در زندگی من خالی است و در کنار شیشه هرویین هم مصرف می‌کردم خلاصه مواد مصرفی من کلاً سفید بود و این را برای این می‌گویم که شایع شده که کنگره برای مواد سفید جواب نمی‌دهد و فقط برای تریاکی‌ها جواب می‌دهد.

بله هر کس خواست رهایی داشته باشد و به کنگره بیاید با هر موادی که باشد می‌تواند به رهایی برسد.

از همه دوستان تشکر می‌کنم در رأس از آقای مهندس و ایجنت قبل جناب آقای علیرضایی و آقای محمد بصیری تشکر و قدردانی می‌کنم.

از راهنمای خوبم آقای آرش و راهنمای سیگارم آقای اکبر علیرضایی تشکر و قدردانی می‌کنم.

از پدر و مادر عزیزم که سختی‌های زیادی به آن‌ها دادم تشکر و قدردانی می‌کنم.

بحث خود ما و سختی‌هایی که کشیدم یک‌طرف خانواده هم یک‌طرف که چه سختی‌هایی برای مصرف ما تحمل کردند. همین‌جا به خاطر تمام سختی‌هایی که تحمل کردند

در آخر شعری را تقدیم شما می‌کنم:

راهنمای   عزیز   و   مهربانم

نام  شما   همیشه   بر زبانم

بودونبود  من   همه  فدایت

که بوسه می‌زنم به خاک‌پایت

محبت   تو  پاک   و  دلنشینه

که بنده‌ی  خوب خدا  همینه

فقط  میگم که‌ای آموزگارم

از زحمات  شما  سپاس گذارم

تهیه و تنظیم: مسافر علیرضا
عکاس: مسافر احمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .