English Version
English

بازسازی فیزیولوژیک بدن با D.SAP

بازسازی فیزیولوژیک بدن با D.SAP

به نام الله قدرت مطلق

دستورجلسه‌ی این هفته در مورد D.SAP می‌باشد و به‌خاطر اهمیت فراوانی است که این ماده در روند درمان در کنگره دارد و جزء دستور جلسات قرار داده‌ شده است. ابتدا به تاریخچه سرکه خواهم پرداخت. از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی استفاده می شده است و مردم برای منظورهای گوناگون از آن استفاده می‌کردند.حتی در قدیم برای درمان برخی از بیماری‌ها دست به دامن سرکه می‌شدند اما در میان انواع گوناگون سرکه،سرکه‌ی سیب از همه سالم‌تر و مفیدتر است. البته اگر کاملا طبیعی باشد.


و اما D.SAP که اهمیت آن به اندازه OT می‌باشد،به گفته‌ی مهندس دژاکام OT در درمان و بازسازی سیستم X کارایی دارد و D.SAP برای بازسازی فیزیولوژیک بدن نیاز است.برای بازسازی کمبود املاحی مانند فسفر،کلسیم،پتاسیم،سدیم، منیزیم،آهن و کربوهیدرات که مورد نیاز بدن است و کمبود هرکدام از این‌ها در بدن ایجاد بیماری می‌کند.در ابتدا از این ماده برای درمان یبوست مسافران که در طول درمان بر اثر مصرف دارو OT دچار یبوست‌های شدید می‌شدند، استفاده شد و در ادامه دیده شده که با درمان D.SAP کبد چرب و واریس نیز درمان شد.از برخی از خواص این ماده به شرح ذیل است:
موجب تنظیم تعادل سیستم گوارش می‌شود
کاهش وزن
برطرف کردن شوره سر
پاکسازی صورت
مفید برای سیستم لنفاوی و سم‌زدایی و افزایش استقامت بدن و خیلی فایده‌های دیگر
اما فرآیند سرکه‌های سیب با D.SAP خیلی متفاوت است و در واقع گویا اصلا سرکه نیست و یک داروی مفید و جدیدی خلق شده چون فوایدش کاملا به اثبات رسیده است.فرایند درست شدن سرکه ۴۰ روز است ولی این ماده در طول ۱۱ ماه تا یک‌سال بدست می‌آید و روش فرآوری آن کاملا متفاوت بوده و خواصش خیلی آشکاراست.بهترین روش مصرف D.SAP این است که یک قاشق غذاخوری از آن را در یک لیوان حل کرده و مقداری عسل یا شیره انگور مخلوط نموده و صبح قبل از صبحانه میل شود.علم در هستی و کنگره ۶۰ اصلا پایانی ندارد. از خداوند برای این پدر دلسوز سلامتی خواستارم و موفقیت در تمام امور زندگی. آمین

تایپ: همسفر فرزانه لژیون خانم زهره (لژیون دهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر زهره لژیون خانم آنی کماندار (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .