English Version
English

نگهداری و مراقبت از جسم با D.SAP

نگهداری و مراقبت از جسم با D.SAP
به نام قدرت مطلق الله
 
 
خداوند به بعضی از انسان‌ها نگاه ویژه‌ای دارد و به بهانه‌های مختلف به دست این انسان‌ها از زندگی سایر انسان‌ها مشکلاتی را حل می‌کند،شاید همه ما شنیده ایم که بعضی‌ها وقتی برای کسی می‌خواهند دعای خیر کنند می‌گویند: امیدوارم که دست به خاک بزنی،طلا شود! یکی از این انسان‌ها، جناب آقای مهندس دژاکام می‌باشد که به بهانه‌های مختلف به بشریت خدمتی کرده است  که ثمره این خدمت بزرگ تا ابدیت ادامه خواهد داشت.
 
ازجمله کارهای فوق‌العاده این انسان بزرگ اختراع روش DST و درمان اعتیاد به هرگونه مواد مخدر،با این روش می‌باشد و دیگری اختراع روش درمان مصرف نیکوتین با روش درمان DST می‌باشد و مورد دیگر آقای مهندس واردکردن،D.SAP به مصرف روزمره اعضای کنگره جهت درمان بسیاری از اختلالات جسمی می‌باشد که در ابتدا،به‌عنوان یک محلول جهت درمان یبوست مسافران کنگره 60 معرفی‌شده و در بوته آزمایش قرار گرفت.اما در ادامه همانند درمان بعضی از بیماری‌ها،در هنگام سفر اول نتایج شگفت‌انگیزی به آقای مهندس گزارش شد.
 
ازجمله مهم‌ترین اثرات درمانی D.sap درمان کبد چرب،واریس،یبوست‌های خیلی شدید،پیشگیری از گرفتگی عروق، رکاری تیروئید و درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و... می‌باشد.
 
 آقای مهندس: در دنیای امروزی با پیشرفت علم و دانش،همه پزشکان و متخصصان به انسان‌ها کمک می‌کنند که بیماری‌شان را درمان کنند،اما هنوز رشته تحصیلی خاصی و یا پزشکی با تخصص اینکه چگونه زندگی کنیم که بیمار نشویم،وجود ندارد.
 
زیرا که سیستم جسم انسان با نهایت دقت و ظرافت،پایه‌ریزی و خلق‌شده است.همان‌گونه که هر ماشینی برای کاربرد بهتر و بازده مفیدتر نیاز به سرویس و نگهداری دارد،جسم انسان نیز برای این‌که دچار مشکل نشود نیاز به نگهداری و مراقبت‌های ویژه‌ای دارد.از دقت و ظرافت جسم انسان می‌شود به این نکته اشاره کرد که دقیق‌ترین و بهترین ماشین‌ها،مگر چند سال و یا چند ماه متوالی می‌توانند کار کنند و دچار اشکال نشوند؟
 
مطمئناً این ماشین‌ها نیاز به خاموش شدن و استراحت دارند،اما قلب انسان،ریه انسان و... با چه دقت و مکانیزه‌ی طراحی و ساخته‌شده که می‌تواند گاهی اوقات تا صدسال بدون هیچ توقف و استراحتی و با نهایت دقت کار کند؟پس این سیستم با این دقت باید نگهداری ویژه‌ای را طلب کند که از آن جمله می‌توان به نقش تحرک یا ورزش کردن در زندگی انسان‌ها،نوع تغذیه و استراحت اشاره نمود.
 
در این زمینه،همه به نقش ورزش در زندگی انسان‌ها آشنایی داریم اما در مورد تغذیه،این‌گونه به نظر می‌آید که امروزه نیاز به بازنگری در تغذیه مناسب ضروری می‌باشد.
 
خداوند که جسم انسان را از خاک آفریده است،نیازهای جسم انسان نیز در خیلی از موارد با دریافت املاح مختلف از خاک جبران می‌شود که یکی از غنی‌ترین کانال ورودی این املاح به جسم انسان می‌تواند D.SAP باشد که با درایت و تدبیر آقای مهندس در آینده جایگاه خودش را در بین انسان‌ها بازخواهد کرد.
 
همان‌طور که در مورد D.SAP گفته می‌شود این محصول سرکه سیب نیست که اگر به آن سرکه سیب بگوییم به آن اجحاف کرده‌ایم!چرا که این محصول معجون شگفت‌انگیزی به نام D.SAP می‌باشد.در پایان خداوند را شاکر و سپاس‌گزارم که در مجموعه کنگره 60 هستم و از این علم ناب و جدید کنگره می‌توانم بهره‌مند شوم و یک تشکر صمیمانه از جناب آقای مهندس به خاطر این‌که تجربه و دانشی را که به دست می‌آورند به‌راحتی در اختیار سایر انسان‌ها قرار می‌دهند.
 
 
نویسنده: کمک راهنمای محترم هم‌سفر مریم
لژیون سوم، نمایندگی قزوین
تایپ و تنظیم: هم‌سفر ندا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .