English Version
English

از منیت تا خدمت؛ جشن اولین سال رهایی مسافر جواد

از منیت تا خدمت؛ جشن اولین سال رهایی مسافر جواد

روز پنج‌شنبه مورخ97/07/26 چهارمین جلسه از دور بیست و چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی وحید با استادی مسافر آقای مهدی و نگهبانی مسافر آقای منصور و دبیری مسافر آقای علیرضا با دستور جلسه D.SAP  رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود. همچنین با شادی فراوان جشن اولین سال رهایی مسافر آقای جواد رهجوی آقای حمید را جشن می‌گیرم.

سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که یک روز دیگر، فرصت حضور در جمع شما دوستان عزیز را در کنگره 60 به من داد تا بتوانم در کنار شما آموزش بگیرم و خدمت کنم. این دستور جلسه برای اولین بار است در فهرست دستور جلسات کنگره 60 قرار داده می‌شود. خدای خودم را شکر می‌کنم به این دلیل که روزی برای درمان اعتیاد وارد این مجموعه شدم، ولی به لطف و برکت حضور جناب مهندس بسیاری دیگر از مسائل من برطرف شد. در ابتدا جناب مهندس، همان‌طور که در کتاب 60 درجه بیان کرده‌اند به دنبال راهی برای سامان دادن به مصرف مواد خود بوده‌اند، اما ازآنجایی‌که روش کار تحقیقی می‌باشد امروزه، کنگره به نتایج بسیار زیادی درزمینهٔ اعتیاد، که دنیا در مقابل آن عاجز است دست پیداکرده و در مباحث دیگر نیز صاحب‌نظر می‌باشد

یکی از تخریب‌های مواد مخدر، این است که آب بدن را جذب  می‌کند و  باعث می‌شود شخص مصرف‌کننده به سبب کمبود آب بدن، دچار  مشکلات مزاجی مختلفی بشود. راه‌های درمانی مختلفی برای درمان این مشکلات توصیه می‌شد، مانند برگ گل سرخ و برگه‌های زردآلو که نتیجه مطلوب را برای ما نداشت. خوشبختانه این مشکل نیز به دستان جناب مهندس برطرف شد. در روز چهارشنبه نیز فرمودند:  همان اندازه که شربت  OT برای مسافران مهم و ارزشمند است، به همان اندازه D.SAP  مهم می‌باشد به این دلیل که سیستم ایکس در طول سفر بازسازی می‌شود؛ اما یکسری از املاح معدنی که در خاک است و در وجود ما هست را از طریق خوراکی و خوردن غذا باید به بدن برسانیم.

به دلیل تغذیه نامناسب، املاحی مانند فسفر، پتاسیم، منیزیم و بسیاری از ویتامین‌ها به میزان کافی به بدن نمی‌رسد، که کمبود این موارد با خوردن D.SAP جبران می‌شود. اما قسمت دوم دستور جلسه امروز تولد اولین سال رهایی مسافر عزیز آقا جواد می‌باشد. جواد عزیز با مصرف بالای شیره خوراکی وارد لژیون شدند و در ابتدای ورود به لژیون، بسیار به‌هم‌ریخته و عصبی بود. باگذشت زمان مطالب آموزشی را به‌خوبی درک و کاربردی کرد و در طول سفر یک روز نیز غیبت نداشت و به درمان مدنظر کنگره رسید؛ بعد از درمان نیز در کنگره حضور دارد و از خدمت گذاران قسمت نشریات است و خوشبختانه از آرامش نسبی برخوردار است. این روز را به جواد عزیز و خانواده محترمشان، تمام اعضای شعبه و در رأس به جناب مهندس و خانم آنی تبریک می گویم.

اعلام سفر:

آنتی ایکس: شیره؛ روش درمان DST؛ داروی درمان: شربتOT؛ مدت سفر اول: ده ماه و بیست روز؛ راهنما: آقای حمید؛ رشته ورزشی: شنا، فوتسال؛ مدت رهایی: سیزده ماه و بیست روز.

آنتی ایکس: سیگار؛ روش درمانDST :؛ داروی درمان: نیکوتین خوراکی؛ مدت سفر سیگار: شانزده ماه؛ راهنما: آقای محسن؛ رشته ورزشی: شنا، فوتسال؛ مدت رهایی: چهار ماه.

آرزوی مسافر

آرزو می‌کنم تمام دوستانی که در کنگره قدم می‌گذارند و سفر می‌کنند هرگز به زمان مصرف برنگردند.

سخنان مسافر:
من به دلیل اینکه تقریباً در تمام جشن‌های روز پنج‌شنبه شرکت کرده بودم فکر می‌کردم که هیچ‌گونه استرسی نخواهم داشت ولی از ظهر استرس خاصی گرفتم و اگر بخواهم از زمان مصرفم بگویم، من هم مثل همه افراد مصرف‌کننده حال‌وروز خوبی نداشتم و اکثراً صبح که می‌خواستم سرکار بروم تازه خوابم می‌برد و به عبارتی کارتن‌خواب خانه خودم شده بودم ولی امروز شرایط کاملاً فرق کرده و روز اولی که من به کنگره آمدم به امید اینکه بیایم و بمانم اصلاً نبودم، چون یک فرد ناامید و از همه‌جا رانده‌شده بودم و از مصرف مواد خسته شده بودم و فکر می‌کردم کنگره هم مانند جاهای دیگر می‌باشد و به همین دلیل بدون انگیزه وارد شدم  و می‌خواهم این موضوع را بگویم که من اصلاً از چیزهای که درونم بود اطلاعی نداشتم و از مواد مخدر حال خوش را می‌خواستم. یاد شعر: سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد    زان که خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد، افتادم. امروزه من در کنگره متوجه شدم که موادی که در بدن من تولید می‌شود چندین برابر قوی‌تر از مورفین هست و خو این عدم اطلاعات باعث می‌شود انسان به یک ماده بیرونی برای رسیدن به آرامش پناه ببرد. برای رسیدن به آرامش امروز یاد گرفتم که راه‌های زیادی وجود دارد. من همیشه آرزوی این را داشتم که به حال قبل از مصرف خود برگردم ولی حالا در کنگره دوست دارم و در تلاش هستم تا به جایگاهی بالاتر از جایگاه قبل از مصرفم دست پیدا کنم و این امر مستلزم فراگیری تمام و کمال آموزش‌های کنگره می‌باشد.

سخنان همسفر:

اول خدای خودم را شکر می‌کنم که چنین روزی را شاهد هستم. به آقا جواد تبریک می‌گویم انشاء الله آزادمردی‌شان را در شعبه جشن بگیریم. از جناب مهندس تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم نمودند تا مسافران بتوانند در کنگره 60 به تعادل برسند همچنین از آقای حدادی و خانم فرشته ممنونم.

تهیه و تنظیم: مسافر پوریا و مسافر مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .