English Version
English

خدمت درست در هر جایگاهی؛ گفت و گو با خانم آنی کماندار

خدمت درست در هر جایگاهی؛ گفت و گو با خانم آنی  کماندار

ضمن عرض سلام و خوش‌آمد گویی خدمت شما اگر امکان دارد لطفاً خودتان را معرفی کنید؟ 

من آنی دژاکام هستم.

به‌عنوان اولین سؤال، شما کدام جایگاه‌های خدمتی را در کنگره تجربه کرده‌اید؟

جایگاه‌هایی که من تجربه کرده‌ام کمک راهنمایی، اسیستانت در شعبه آکادمی که الآن دوره سوم هست که در این جایگاه خدمت می‌کنم، مربی تیراندازی باکمان در کنگره، دیده‌بان ورزش هم‌سفران و مسئول انتخابات مرزبانی هم‌سفران هستم.

حس و حال خودتان را از خدمت کردن در کنگره بیان کنید و بفرمائید که چگونه بین کارهای شخصی و خدمت کردن در کنگره هماهنگی لازم را به وجود می‌آورید؟

حس و حال خوبی دارم چون وقتی انسان علمی را به دیگران منتقل می‌کند و گره‌ای از دیگران باز می‌کند، حس و حال خوبی دارد. راجع به قسمت دوم سؤال، من وقتی در کنگره هستم به کارهای کنگره رسیدگی می‌کنم و زمانی که در منزل هستم به کارهای شخصی خودم می‌رسم حتی‌الامکان سعی می‌کنم بین آن‌ها هماهنگی برقرار کنم.

پیشنهاد شما به افرادی که همیشه بهانه کمبود وقت دارند چیست؟

سی دی سروقت را حتماً گوش کنند

.شما به‌عنوان دیده‌بان ورزش هم‌سفران کنگره 60 از چه زمانی ورزش را آغاز نمودید و در چه رشته‌هایی؟

من از نوجوانی ورزش را آغاز کردم، ورزش تیراندازی باکمان را به‌صورت حرفه‌ای ادامه دادم و شرکت در مسابقات ورزشی و داوری در این رشته باعث شد به‌عنوان دیده‌بان ورزش هم‌سفران انتخاب شوم.

توصیه شما برای اعضاء کنگره 60 درزمینهٔ ورزش چیست؟

ما بخشی داریم به‌عنوان قهرمانی که تعداد کمی به این جایگاه می‌رسند. انسان تا زمانی که زنده است و حیات دارد باید از جسمش به‌خوبی نگهداری کند و اینکه ورزش کند خصوصاً ورزش اصولی، زیرا باعث ترشح هورمون‌هایی در بدن می‌شود که باعث سلامتی و شادابی و روحیه قوی‌تر در انسان می‌شود و فرد حس خوب خود را به اعضاء خانواده منتقل می‌کند.

کسانی که مصرف‌کننده مواد مخدر نبوده‌اند ولی سیستم ایکس آن‌ها آسیب‌دیده چگونه می‌توانند آن را بازسازی کنند؟

باید روی جهان‌بینی خودشان کار کنند در ادامه کم‌کم تفکرات آن‌ها تغییر می‌کند و با آموزش درست سیستم ایکس خود را به تعادل برسانند. البته فرایند آموزش زمان‌بر هست توجه به جسم و تغذیه مهم است البته تغذیه مناسب در ساعت مشخص، بدن ما مثل ماشین هست و نیاز به سوخت سالم دارد.

یکی از اهداف جناب آقای مهندس دژاکام تأسیس آکادمی هست وظیفه‌ی ما در تحقق این هدف چیست؟

بهترین کار این است که در هر جایگاهی که هستیم به‌درستی خدمت کنیم و عمل سالم را انجام بدهیم.

هم‌سفرانی که آمده‌اند ولی مسافر آن‌ها هنوز به کنگره نیامده‌اند، چگونه می‌توانند به مسافرشان کمک کنند تا زودتر بیایند و سفر خود را آغاز کنند؟

با ورود هم‌سفر به کنگره و گرفتن آموزش‌ها وقتی مسافر تغییر در تفکرات و رفتارهای هم‌سفر را ببیند انشالله نقطه تفکر در مسافر به وجود می‌آید که برای درمان خود اقدام کند

.پیام نهایی شما برای هم‌سفران خصوصاً هم‌سفران شعبه شهرری چیست؟

اینکه ورزش را جدی بگیرند از استان‌های دوردست مثل اصفهان و مشهد و اراک سر ساعت به پارک می‌آیند و در مسابقات شرکت می‌کنند حتی از اهواز هم یک اتوبوس آمده بودند ولی متأسفانه اطراف تهران کمتر جدی می‌گیرند و اون نظم و دیسیپلین لازم را ندارند ورزش‌کاری فرح‌بخش و مفید برای سلامتی هست و آن را جدی بگیرند.

عرض خدا قوت خدمت شما بابت همه زحماتی که برای هم‌سفران می‌کشید و متشکریم از اینکه قبول زحمت کردید به نمایندگی شهرری تشریف آوردید و در این مصاحبه شرکت کردید. برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

 

تهیه و تنظیم: همسفر عفت

عکاس: همسفر آرزو

نمایندگی: همسفران شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .