English Version
English

نوشدارویی پررمز و راز

نوشدارویی پررمز و راز
بازهم آقای مهندس اعضای کنگره را شگفت‌زده کرده همان‌گونه که وقتی درمان اعتیاد را کشف کرد همه شگفت‌زده شدند 
چون خیلی‌ها می‌گفتند: اعتیاد درمان ندارد و آقای مهندس روش das را در اختیار افراد مصرف‌کننده‌ای که خواستار رهایی بودند گذاشتند و این تجربه را فقط برای خود نگه نداشت و بعد، درمان سیگار که بازهم کمک بسیار زیادی برای افراد مصرف‌کننده بود و امروز که با کشف رمز و راز سرکه‌ی سیب بازهم به‌سلامت جسم ما کمک می‌کند.

آقای مهندس با در اختیار گذاشتن سرکه‌ی سیب برای اعضای کنگره، نه به خاطر کسب درآمد بلکه برای سالم بودن جسم ما و سالم زندگی کردن ما این کار را کردند.

یک داروی مناسب درست کرده‌اند که می‌توان گفت تمام مشکلات بدن ما را حل می‌کند.

امروز به دلیل خوراکی‌هایی که مصرف می‌کنیم بدن ما فقیر شده و اما این محلول املاح زیادی دارد و برای بدن بسیار مناسب است.

چون بدن‌ها کمبود پتاسیم و املاح معدنی، منیزیم، کلسیم و آهن‌دارند به همین دلیل بیمار هستند: از میوه‌ها و مواد مغذی کم استفاده می‌شود، بنابراین همه‌ی ما انواع و اقسام بیماری‌ها راداریم.

سرکه سیب سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی پروبیوتیکها و آنزیم‌هاست.

پتاکارون، کلسیم و پتاسیم ازجمله مواد مغذی‌ای هستند که بعد از تخمیر سیب و تبدیل به سرکه همچنان در آن باقی می‌ماند و قدرت آنتی‌اکسیدان بالایی دارد.

اسید استیک موجود در سرکه سیب موجب افزایش جذب مواد معدنی مهم غذا توسط بدن می‌شود.

آقای مهندس نام این عصاره را در کنگره disap گذاشتند که البته به گفته‌ی خودشان این عصاره هم سرکه سیب هست و هم سرکه سیب نیست، به خاطر همین این نام را برای آن انتخاب کرده‌اند و طرز تهیه‌اش با سرکه فرق می‌کند، سرکه را چهل روز یا دو ماه درست می‌کنند، ولی این‌یک ساله است و هیچ‌گونه مواد ارگانیکی ندارد.

خواص این دارو تمام چربی‌های خون را از بین می‌برد و کلسترول را بسیار کاهش می‌دهد و واریس ما را کاملاً از بین می‌برد، کبدهای چرب را درمان می‌کند و کمبود آهن خانم‌ها را جبران می‌کند، برای کیسه صفرا که سنگ دارد بسیار داروی مناسبی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات، بیماری‌ها، عفونت‌ها، جوش‌های چرکی که در بدن می‌زند را از بین ببرد.

آنتی‌اکسیدان موجود در سرکه‌ی سیب می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و حتی به کاهش سرعت پیری کمک کند.

طریقه مصرف: صبح که از خواب بیدار می‌شوید یک لیوان آب، یک قاشق غذاخوری از این محلول در آن ریخته و می‌خوریم و نیم ساعت بعد صبحانه می‌خوریم.

 

نویسنده: هم‌سفر کبرا (لژیون دوم)

نگارنده: هم‌سفر مهناز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .