English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60، نمایندگی ارتش

کارگاه آموزشی کنگره 60، نمایندگی ارتش

سومین جلسه از دوره بیست و پنجم سری کارگاه‌های آموزشی جهان‌بینی کنگره60، نمایندگی ارتش در روز سه‌شنبه تاریخ 97/07/17 با دستور جلسه سیستم ایکس با دبیری مسافر پیمان و نگهبانی مسافر علی و استادی مسافر پوریا رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

از نگهبان، دبیر و راهنمایم که اجازه دادند این جایگاه را تجربه کنم سپاسگزارم و خداوند بزرگ را شکر می‌کنم که امروز می‌توانم در این جایگاه قرار بگیرم و از آموزش‌های کنگره ۶۰ و انرژی شما عزیزان کمال استفاده را بنمایم.

دستور جلسه این هفته در کنگره ۶۰، سیستم ایکس است. این دستور جلسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همان‌طور که می‌بینیم جناب مهندس دژاکام در اکثر موارد در سی‌دی‌هایشان اشاره‌ای به این سیستم در بدن ما می‌کنند. کنگره ۶۰ اعتقاد دارد که باید درمانِ اعتیاد را در سه مقوله دنبال کرد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها جسم است، اینجا نقش مهم سیستم ایکس مشخص می‌شود. در ابتدا باید بگویم دلیل اینکه نام این سیستم را ایکس نهاده‌اند این است که هنوز برای ما بسیاری از کارکرد آن نامشخص است و ما اطلاعات بسیار کمی از این سیستم داریم البته منظورم از ما تنها کنگره ۶۰ نیست و اشاره به علم کلی می‌کنم.

این سیستم از طریق یک سری غدد درون‌ریز و برون‌ریز و ترشح هورمون‌ها، فعالیت‌های بدن ما را کنترل می‌کند؛ هورمون‌هایی مانند پاپاورین، اندروفین و غیره که هرکدام از این‌ها نقشی را ایفا می‌کنند. کاملاً مشخص است که این سیستم چه‌کار بسیار حساسی را بر عهده دارد مثلاً هورمون‌های سیستم ضد درد جزئی از سیستم ایکس هستند و اگر کار خود را درست انجام ندهد با به وجود آمدن کوچک‌ترین زخم و شکستگی درد بسیاری را باید تحمل کرد، همین‌طور برعکس، بعضی از اوقات این غدد زیادی از حد کار می‌کنند به شکلی که انسان هیچ دردی را احساس نمی‌کند که باعث به وجود آمدن یک نوع بیماری به نام نوروپاتی حسی می‌شود که شخص بیمار هیچ‌گونه دردی را احساس نمی‌کند و این موضوع بسیار خطرناک است و برای کودکانی که به این بیماری دچار هستند مشکلات زیادی را پدید می‌آورد.

کارکرد این سیستم بر روی خلق‌وخوی ما نیز تأثیر دارد؛ همان‌گونه که وقتی دندان‌درد داریم، هیچ‌چیز را درست متوجه نمی‌شویم و حوصله انجام هیچ کاری را نداریم، زمانی که این سیستم به‌درستی کار نکند اخلاقیات ما نیز به مشکل خواهد خورد، یا انسان عصبی هستیم یا زیاد از حد آرام و صبور هستیم یا پرخاشگر هستیم یا بسیار شکاک و متوهم هستیم و این‌ها همه باعث خواهد شد که در زندگی با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کنیم و زندگی اطرافیان را نیز ناخوشایند بکنیم.

درست‌کار کردن یا نکردن سیستم ایکس تنها مختص مصرف‌کنندگان مواد مخدر نیست و بسیاری از مردم با این مشکل مواجه هستند که سیستم ایکس بدنشان به‌درستی وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد اما ما در کنگره ۶۰ توسط متد (دی اس تی) و با داروی درمان (او تی) ذره‌ذره و طی ۱۰ الی ۱۱ ماه این سیستم را احیا کرده و باعث خواهیم شد که سیستم ایکس، به‌درستی کارهای خود را انجام دهد و به سمت تعادل حرکت کند و اگر من سیستم ایکس متعادلی داشته باشم مسلماً زندگی شخصی و اجتماعی بسیار خوبی خواهم داشت و این همان بهشت من است؛ اما در اینجا می‌خواهم کمی در مورد کارکرد بی‌سیم سیستم ایکس که جناب مهندس دژاکام به آن اشاره کردند صحبت کنم؛ همان‌طور که جناب مهندس دژاکام فرمودند: سیستم ایکس به دو روش باسیم و بی‌سیم فعالیت می‌کند. ما در کنگره ۶۰ با تنظیم کردن خواب شب و تغذیه مناسب و با متد دی اس تی و داروی درمان او تی این سیستم را به شکل باسیم متعادل می‌کنیم اما روش بی‌سیم را چگونه باید انجام داد؟ کنگره ۶۰ باکلاس‌های آموزشی و جهان‌بینی بسیار عملی که دارد شرایط را محیا می‌کند و مسافر را غرق در القائات مثبت کرده و به من مسافر می‌آموزد که با اعمالی مثل دروغ گفتن، دزدی کردن و شهادت دروغ دادن، این سیستم را دچار مشکل خواهم کرد که نتیجه آن حال خراب من خواهد بود اما با عمل سالم، صادق بودن و به‌طور کل بااخلاق بودن، سیستم ایکس خود را به سمت متعادل شدن هدایت کرده و از حال‌وروز خوبی برخوردار خواهم شد.

 

نگارنده و عکاس: مسافر روزبه
تهیه و تنظیم: مسافر محمدحسین
منبع: کنگره60، نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .