English Version
English

کارگاه آموزشي کنگره ۶۰؛ نمایندگی پرستار با حضور دیده‌بان آقای زرکش

کارگاه آموزشي کنگره ۶۰؛ نمایندگی پرستار با حضور دیده‌بان آقای زرکش

چهاردهمین جلسه از دور چهل و چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی پرستار با دستور جلسه " سیستم ایکس  " به استادی دیده بان آقای رضا زرکش ، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر ایمان در روز سه‌شنبه 97/07/17 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استلد:
از دیدگاه من خدمت کردن در کنگره توفیق الهی می‌خواهد که خدا را بابت این نعمت که به من ارزانی داشته شاکرم. راجع به دستور جلسه باید عرض کنم، زندگی‌های ما دارای یک کیفیت است و یک کمیت که اگر کسی سیستم ایکس جسمش خوب کار نکند از هیچ‌یک از این موارد برخوردار نخواهد شد. ما داریم راجع به سیستمی صحبت می‌کنیم که اسم آن را گذاشته‌اند ایکس (مجهول) ولی کاملاً حضورش حس می‌شود. شاید سیستم ایکس قسمتی از نیروی خداوند است که به ما انسان‌ها داده‌شده است (همان ضلع چهارم) اگر بخواهد سیستم ایکس به تعادل برسد نیاز به سفر دی. اس. تی هست و این در کنگره یک قانون، یک علم و بالاخره یک کاوش جدیدی است برای تکامل پیدا کردن انسان‌ها. همه ما که داریم سفر می‌کنیم کاملاً سیستم ایکس را درک می‌کنیم.

اگر فیلم مردان ایکس را تماشا کرده باشید، خواهید دید که شخصیت‌های این فیلم، کارهایی را انجام می‌دهند که دیگران توانایی انجام آن را ندارند، من فکر می‌کنم که این سیستم ایکس است که می‌تواند حتی چنین قدرت‌هایی هم به یک انسان بدهد. چیزی که مهم است این سیستم وجود دارد و باید برای به دست آوردنش تلاش کرد؛ یعنی هزینه‌ی مالکیت آن را باید پرداخت نمود و این ممکن نیست مگر با طی کردن حتی دو تا سه پله‌ی یک سفر درست و بی‌نقص.: حال که تلاش کردیم و صاحب آن شدیم، باید برای نگهداری آن‌هم تلاش کنیم که اگر غیرازاین باشد، بدون این‌که بفهمیم، به‌آرامی و آهسته‌آهسته دوباره آن را از دست خواهیم داد. خدمت کردن در کنگره امری است که نه‌تنها می‌تواند از سیستم ایکس محافظت و مراقبت کند، بلکه عاملی است که سبب افزایش آن نیز خواهد شد. سیستم ایکس در کنگره به ما هدیه داده می‌شود، درست مثل حق حیاتی که از جانب خداوند به انسان‌ها داده‌شده، ولی آیا همه به یک اندازه از این حق حیات لذت می‌برند؟ خدمت کردن در کنگره بک حرکت چندوجهی است و خوشا به حال کسانی که از تمام این وجوهات استفاده‌ی لازم را می‌برند.

چندی پیش دیده‌بانی لژیون‌های مالی کنگره به من واگذار شد تا خدمت کنم. اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که من درگذشته یکی از مخالفین خدمت مالی در کنگره بودم و همیشه در قبال کمک گرفتن از اعضا معترض بودم ولی امروز فهمیدم خدمت مالی جزئی از درمان من است و باید این اتفاق بیافتد تا از سیستم ایکس من حفاظت شود.

خدمت مالی، ربطی به تمکن مالی ندارد و از معرفت و شناخت تمکین می‌گیرد، هر کس به میزان توانش می‌تواند در این زمینه مشارکت داشته باشد. کنگره نیاز به کمک مالی من ندارد بلکه این من هستم که نیاز دارم این حمایت را انجام دهم و در این راه هیچ اجباری در کار نیست. در پایان عرایضم دوست دارم به این مهم اشاره‌کنم که اگر ما مبلغی را داخل صندوق می‌اندازیم برای این است که در قبال آن از جان و مال ما محافظت شود، ولی در کنگره ما خدمت مالی می‌کنیم تا از دیگران محافظت شود و این مصداق دعایی است که اگر در حق دیگران باشد زودتر مستجاب می‌گردد.

 
تهیه و تنظیم: وبلاگ نمایندگی پرستار
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .