English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی نمایندگی سمنان با استادی؛ دیده بان محترم آقای سلامی و گزارش بازدید از مکان جدید شعبه سمنان

کارگاه آموزشی خصوصی نمایندگی سمنان با استادی؛ دیده بان محترم آقای سلامی و گزارش بازدید از مکان جدید شعبه سمنان

چهاردهمین جلسه از دوره سی پنجم از سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگرۀ 60 نمایندگی سمنان روزهای سه شنبه مورخۀ: 97/07/17 با نگهبانی آقای ابوالفضل و با استادی دیده بان محترم کنگره 60 آقای مجید سلامی و دبیری آقای مجید و با دستور جلسه؛ سیستم ایکس  در ساعت 17:00 آغاز بکار نمود.و بازدید آقای سلامی از مکان جدید شعبه سمنان و تنظیم سند آن به نام کنگره 60 انجام گردید.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجید هستم٬ یک مسافر

تبریک می‌گویم به بنیان کنگره جناب مهندس دژاکام و تمامی اعضای کنگره الخصوص اعضای نمایندگی سمنان٬خسته نباشید و خدا قوت میگم به ایجنت محترم آقا رضا و کلیه‌ی اعضای شعبه. اگر امروز من در اینجا حضور دارم٬ یک زمینی خریداری‌شده برای شعبه و یک سری مراحل اداری انجام‌شده بود٬ ملک را هم تحویل گرفته‌شده بود اما تنظیم سند انجام‌نشده بود که امروز آقای ربیعی زحمت کشیدند من را آوردند به اینجا٬ رفتیم ملک را به نام کنگره 60 کردیم. در جلسه‌ای که امروز با کمک راهنمایان داشتیم یکی از راهنماها سؤال کرد: اینجا را باید چه‌کار کنیم٬بسازیم؟ گفتم آره بسازید ولی اول بدهی خود را به کنگره بدهید. خب نمایندگی سمنان لژیون مالی دارد٬من در جلسه به کمک راهنمایان عزیز گفتم٬چون نمی‌دانستم این مبلغ را باید بیاورم و اعلام کنم٬ولی به مرزبان مالیتان اعلام می‌کنم و حساب‌وکتاب نمایندگی‌تان را مشخص می‌کنیم٬ولی درمجموع نمایندگی سمنان نسبت به زمینی که به مبلغ 155 میلیون خریداری گردیده است به کنگره 60 بدهکار است. 

باید دست‌به‌دست هم بدهیم٬من از کمک راهنماها خواستم که در لژیون‌ها راجع به این مسئله با اعضا صحبت کنند. یکی از مهم‌ترین مسئله‌ها در نمایندگی‌ها این است که ملک برای خودشان باشد. چند وقت پیش آقای ربیعی گفتند که٬صاحب‌ملک آن را می‌خواهد٬باور نمی‌کنید من عزا گرفتم گفتم که: دوباره باید بروند تا جای مناسب گیر بیاورند٬دوباره 6 ماه طول می‌کشد٬هر جابجایی ریزش خاص خود را دارا است٬تا محل جدید بیاید و شکل کنگره پیدا کند یک مدت‌زمانی می‌گذرد و معمولاً جاهایی که ما انتخاب می‌کنیم٬سعی می‌کنیم مدت‌دار اجاره کنیم ولی خب الحمدالله ملک جدید را تهیه کردیم و قرار شده تا شب عید اینجا (جایی که الآن در آن هستیم) را تحویل دهیم و به نمایندگی‌ای برویم که متعلق به خود کنگره 60 هست. آدم وقتی ملکی در کنگره می‌خرد و می‌رود داخل آن احساس می‌کند که وارد خانه پدری خود شده است و امیدوارم که شما هم بروید داخل نمایندگی جدید و این حس را تجربه کنید.

در سال هفتادوشش که جناب آقای مهندس به رهایی رسید، اگر ایشان به دنبال زندگی خود می‌رفت الآن پنجاه‌هزار نفر که یکی از آن‌ها من هستم و باقی آن شما هستید و تمام اعضای کنگره 60 ٬وضعیتشان معلوم نبود که چه می‌شدند٬جناب آقای مهندس کمک کردند٬چند نفر را آوردند٬به هم کمک کردند شدند 10 نفر 20 نفر و همین‌طور گسترش پیدا کرد تا که امروز به تعداد تقریباً 55 هزار نفرشدند و ما حدود 64 هزار شماره کارت الان داریم. پس اعضای قبلی کمک کردند که ما الآن اینجا نشسته‌ایم و شما نیز باید کمک کنید که بعدی‌های شما ٬از اقوام شما و از همشهری‌های خودتان بیایند و بتوانند اینجا به درمان برسند. پولی که شما در اینجا پرداخت می‌کنید مستقیماً در شهرستان خودتان مصرف می‌شود برای خودتان و همشهریان خودتان هزینه می‌شود٬امیدوارم که در هفته‌ی لژیون مالی دست در دست هم بگذارید و اول بدهی‌تان را پاس کنید و بعد هم یک مبلغی را پس‌انداز کنید و شروع کنید به بازسازی ملک جدید تا بتوانید در شب عید٬سال آینده بروید در ساختمان جدید کنگره 60 مستقر شوید.

در مورد دستور جلسه: سیستم ایکس یکی از مهم‌ترین دستور جلسات کنگره 60 است٬چون به‌وسیله‌ی آن تحول بزرگی در خصوص بحث درمان اعتیاد و بیماری‌ها پیدا شد. مبحث سیستم ایکس حاصل 30 سال تلاش جناب مهندس دژاکام می‌باشد٬زمانی که ایشان اعتیاد داشته است ٬چون محقق بودند و کارهای تحقیقاتی انجام می‌دادند٬راجع به این مسئله (اعتیاد و درمان آن) نیز تحقیق نمودند تا رسیدند به سال 75 و با الهام از ماه مبارک رمضان٬درمان خود را به‌صورت پایلوت روی خویش امتحان نمود و یا به دیگر سخن٬تئوری که نسبت به آن داشت روی خود امتحان نمود٬و روش DST را در سال 76 مطرح و اجرا نمود که اولین نمونه‌ی آن نیز خود جناب مهندس می‌باشد. تلاش‌های بسیاری انجام شد.

من خودم سال 79 وارد کنگره شدم و میدانم که جناب مهندس بسیار تلاش نمودند تا بتوانند روش DST را در کشور جا به اندازند. اولین مقاله‌ای که نوشتند و در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تائید شد٬صورت‌مسئله اعتیاد بود که: از همان‌جا کلاً نظریه‌ی کشور راجع به بحث اعتیاد عوض شد و نگاه مردم و مسئولین به این شکل شد که دیگر به افراد به‌عنوان یک مجرم نگاه نمی‌کردند و می‌گفتند یک بیماری است. درگذشته راجع به معتاد اصلاً اسمی از بیمار نبود و دیدشان به مصرف‌کنندگان به‌عنوان یک فرد مجرم بود ولی با این تئوری که جناب مهندس آوردند و در دانشگاه‌ها و تلویزیون و جاهای دیگر مطرح کردند نگاه مسئولین و مردم عوض شد. 

برای مسئولین هم جا نیفتاده بود و برایشان چیز بعیدی بود. جناب مهندس چندین بار رفتند و در برنامه‌های تلویزیونی شرکت کردند تا بتوانند این مسئله را جا بیندازند و رفتند این مسئله را جا انداختند. اوایل اعضا خیلی کم بودند اما رفته‌رفته و به‌مرور آمدند٬تا سال 80 با پخش سریال مسافر افراد بسیاری وارد کنگره شدند و حرکتمان آغاز شد. در ابتدا فشار می‌آوردند برای انجام روش‌های دیگر ٬اما گفتیم که اینجا فقط روش دی اس تی٬ روش تدریجی اجرا می‌شود. به صورتی که طبق این روش مواد را کم کند تا به درمان برسد و طول این درمان 11 ماه است. بعد از یک مدتی که افراد می‌آمدند ٬ کار تحقیقاتی ما هنوز ادامه داشت و جناب مهندس داشتند روی نمونه مختلف هروئین ٬تریاک و مواد مخدرهای مختلف داشت پایلوت می‌کردند و به این نتیجه رسیدند که خیلی از این افرادی که وارد کنگره شده‌اند و مصرف‌کننده مواد بوده‌اند روزی که آمدند بیماری‌های خاصی داشته‌اند چون می‌پرسیدند در اویل چون تعداد افراد کمتر بودند با همه در ارتباط بودند و روزی که برای رهایی مراجعه می‌کردند از آن‌ها می‌پرسیدند و همه بیشتر می‌گفتند مریضی خیلی خوب شده یا برطرف شده است.

این مسئله را با دانشگاه‌ها در میان گذاشتند و تحقیقات آکادمی را انجام دادند همان‌طوری که در کتاب چهارده مقاله آمده است به این نتیجه رسیدند که سیستم بدن با مصرف مواد مخدر از تعادل طبیعی خارج می‌شود و چون مواد مخدر از سد خونی مغز می‌گذرد و آسیب می‌رساند به ناقل‌های عصبی این‌ها را به هم می‌ریزد و موادی که از بیرون ما استفاده می‌کردیم می‌آید جایگزین مواد داخلی بدن می‌شود. البته در چهارده مقاله آمده آقای مهندس غیر از بحث مواد مخدر افکار منفی هم می‌تواند انسان را از تعادل طبیعی خارج نماید. من از همه عزیزان می‌خواهم که کتاب چهارده مقاله را مطالعه نمایند و روی تئوری ایکس تحقیق نمایند و ببینید چه تغییراتی در شما انجام می‌شود.

از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید٬ متشکرم

اعلام آمادگی لژیون ها برای پذیرش تازه واردین

آوا کنگره

 

در ادامه شما توجه شما را از بازدید آقای سلامی از مکان جدید شعبه سمنان و تنظیم سند آن به نام کنگره 60 انجام گردید، جلب می نماییم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تایپ متن؛ جاسم رحیمیان و محمد صیاد
عکاس، تهیه و تنظیم  : مسافر علی عربی
نمایندگی سمنان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .