English Version
English

لژیون های درمان سیگار(ویلیام وایت): نمایندگی دانیال اهواز

لژیون های درمان سیگار(ویلیام وایت): نمایندگی دانیال اهواز

روز سه شنبه مورخه 97/06/27 راس ساعت 15:45 لژیون درمان سیگار (ویلیام وایت) با کمک راهنمایی مسافر "آقای احسان" دستور جلسه  وادی چهاردهم و تاثیر آن بر روی من  در نمایندگی دانیال اهواز برگزار شد.

به سه عزیزی تازه‌وارد خوش‌آمد می‌گوییم ، این لژیون برای درمان سیگار می‌باشد، امیدوارم در این مسیر قدم‌های محکمی را بردارید، درمان اعتیاد و درمان سیگار دو سفر مجزا هستند، درمان سیگار درمان جانبی نیست، درمانی می‌باشد که اگر این مسیر را انتخاب کردم یعنی پذیرفته ام که به‌عنوان یک مصرف‌کننده تمام علائم یک مصرف‌کننده را دارم یعنی پذیرفته ام مصرف سیگار نشانه و علائم بیماری‌اش نه‌تنها کمتر از مواد مخدر دیگر نیست بلکه بیشتر است، اگر ما تمام مرگ‌ومیرها را از تصادفات، بلایای طبیعی و بیماری‌ها را تجمیع کنیم بازهم مرگ‌ومیرهای ناشی از مصرف سیگار خیلی بالاتر است. این‌یک انتخاب آگاهانه است که خودمان را از مسیر بهشت‌زهرا جدا کنیم زیرا دقیقاً مصرف سیگار خود را آماده انواع بیماری‌ها و سرطان‌ها می‌کند و این لطفی است که کنگره به ما کرده است که می‌توانیم با متدی که جناب مهندس دژاکام کشف نمودند به درمان برسیم. ما برای درمان باید 11 ماه سفر کنیم مثل درمان اعتیاد سفری تدریجی داریم با داروی درمان آدامس نیکوتین تا به درمان برسیم. این آدامس برای ما همان سیگار است با این تفاوت که از سیگار کشیدنی به سیگار خوراکی رو می‌آوریم. ما باید ببینیم چه نیازی در سیگار بوده است که ما به آن احتیاج داشته‌ایم و آن نیکوتین بوده است و ما از سیگار هیچ‌چیزش را احتیاج نداشته‌ایم به‌جز نیکوتین و فقط نیکوتین است که از سد خونی مغز می‌گذرد و باعث جایگزینی می‌شود و اگر بخواهیم این نیکوتین را به‌صورت یک‌باره قطع کنیم، مثل قطع ناگهانی تریاک دچار شوک فیزیولوژی می‌شویم و عوارض بدی دارد و می‌تواند مشکلات زیادی برای مصرف‌کننده به وجود آورد. بهترین روش درمان روش تدریجی با داروی آدامس نیکوتین است.

ما در لژیون سیگار در مورد دستور جلسات هفتگی صحبت می‌کنیم یعنی هر زمان که به لژیون می‌آییم باید در مورد دستور جلسه و ارتباطش با سیگار صحبت می‌کنیم که این هم باعث می‌شود سفرمان جذاب شود و هم باعث می‌شود دید ما نسبت به سفری که انجام می‌دهیم وسیع‌تر شود. من اعتقاددارم که به‌هم‌ریختگی‌های یک مصرف‌کننده سیگار از به‌هم‌ریختگی‌های مصرف‌کننده تریاک کمتر نیست زیرا اگر یک مصرف‌کننده سیگار پاکت سیگارش را گم کند همان‌قدر حالش خراب می‌شود که اگر مصرف‌کننده تریاک موادش را گم کند، هر دوبه‌یک اندازه به هم می‌ریزند. اگر یک مصرف‌کننده سیگار یا مصرف‌کننده تریاک هر دو نصف شب آنتی‌ایکس خود را تمام کنند باید نصف شب بروند و تهیه کنند. ولی متأسفانه سیگار در جامعه ما به‌عنوان یک ماده مخدر شناخته نمی‌شود، به‌عنوان دخانیات شناخته می‌شود و آن قبحی که باید داشته باشد را ندارد متأسفانه آن جایگاه پایینی که باید داشته باشد را ندارد و به خاطر همین به دست آوردن و مصرفش بسیار راحت است درصورتی‌که مصرف‌کننده سیگار و مواد مخدر هر دو از یک دنیا می‌آیند، هر دو از دنیای ترس، دنیای دلهره و اضطراب می‌آیند هر دو از دنیای ناامیدی می‌آیند.

سیگار بر روابط ما تأثیر مستقیم دارد، ما هر وقت به مهمانی می‌رویم سیگار است که ما را به سمت افراد سیگاری می‌کشاند و این نشانه این است که فرمانده شهر وجودی‌مان به دست سیگار است که دوستان و روابط ما را انتخاب می‌کند و این دقیقاً مثل مصرف مواد مخدر دیگر است.

 هرکدام از ما برای درمان وارد کنگره شدیم. جالب است بدانید که شربت OTبه‌عنوان بهترین، نیرومندترین و کامل‌ترین دارو است که تا کنون بشریت به آن دست پیداکرده است ولی تا زمانی که مصرف سیگار داریم درمان ما کامل نشده است زیرا سیگار در مقابل اثربخشی این شربت مانند سد عمل می‌کند، ما زمانی که بعد از دارو سیگار می‌کشیم مثل گاز دادن اتومبیل مصرف سوخت بالا می‌رود یعنی مصرف سیگار بعد از دارو به‌یک‌باره داروی خود را سوخت می‌دهیم و دارویی که قرار است 8 ساعت به ما جواب بدهد اثرش کم می‌شود و این نشانه‌های است که به هنگام کنار گذاشتن سیگار لمسش می‌کنیم و در ادامه منافع درمان سیگار را بهتر خواهیم دید، اندک‌اندک نشانه‌های ظاهری می‌آید، ازلحاظ بویایی و طعم بهتر می‌شویم، خوابمان بهتر می‌شود و با تیپر کردن نیکوتین کمک می‌کنیم که یکسری از مواد مثل سرتونین، استیل کولین، آمینوها که تولید نمی‌شدند دوباره احیا شوند و سر جای اصلی خودشان برگردند. ما زمانی که سفر سیگارمان را شروع می‌کنیم هیچ‌وقت خمار نیکوتین نمی‌شویم و به‌هم‌ریختگی‌های کسی که سیگارش به‌یک‌باره کنار می‌گذارد را نداریم بلکه باحال خوب سیگارمان را درمان می‌کنیم و سندش دوستانی هستند که به درمان رسیده‌اند. در هفته 20 الی 30 نفر در کنگره به درمان سیگار می‌رسند.

مسئله که در درمان سیگار بسیار مهم است جهان‌بینی می‌باشد زیرا جهان‌بینی ریشه درمان سیگار است ما هر چه که در کنگره یاد می‌گیریم اینجا بیشتر بکارمان می‌آید، جهان‌بینی است که کمک می‌کند نقطه تحمل خودمان را بالا ببریم و تنش‌های اطرافمان را کم کنیم، جهان‌بینی است که کمک می‌کند بدانیم در این سفر در حال چه‌کار بزرگی هستیم. دوستانی که در حال سفر سیگار هستند می‌دانند که باید ارتباط تنگاتنگی با سایت داشته باشند در سایت باید همیشه گفتگوهای جناب مهندس با آقای ویلیام وایت را پیگیری کنیم، باید جلسات سیگار طالقانی و لژیون پزشکان را همیشه پیگیری کنیم ما باید از تمام مطالب روز سایت مطلع باشیم و این از وظایف ره‌جوی سیگار می‌باشد.

 ما از زمانی که پا به کنگره گذاشتیم پا به وادی 14 گذاشته‌ایم، ما از زمانی که پا در سفر سیگار قراردادیم در وادی 14 پا گذاشته‌ایم، وادی عشق بامحبت به خود شروع می‌شود و با سالم بودن و سلامت شخصی خود شروع می‌شود، بااهمیت دادن به روح و روان خود شروع می‌شود، وادی عشق از نکشیدن سیگار شروع می‌شود، محبت به درک و آگاهی است و پایه‌های کنگره بر اساس عشق و محبت بناشده است، اینکه جناب مهندس و خانواده محترمشان آمدند خود را وقف درمان دیگران کرده‌اند چیزی جز عشق و محبت نبوده است و از برکت آن حرکت بوده است که ما اکنون اینجا هستیم و به درمان می‌رسیم چیزی که در دنیای مدرن امروز هنوز وجود ندارد و از روش‌های مختلفی صحبت می‌شود مانند الکترواسموک، برچسب‌های نیکوتین از تغذیه صحبت می‌شود از ترک با کمک پزشک و روان‌پزشک صحبت می‌شود ولی هیچ خروجی ندارند، کجاست که نفر دیگر سیگار نکشد و در جمعی باشد که سیگاری هستند ولی حالش خوب باشد، یک نفر را بیاورند که با این روش‌ها به تعادل رسیده باشد، کسی که در کنگره سفر سیگار می‌کند تازه با خواب خوب روبرو می‌شود و زمان بیدار شدن از خوابیدن بیشتر لذت می‌برد، مثل انسانی نیست که بار شن و ماسه خالی کرده است و این برکت سفر سیگار در کنگره است.

وقتی می‌گوییم که رهایی از دام اعتیاد با رهایی از دام سیگار شکل می‌گیرد، من این را باور کردم چون تمام اتصالات خود را با اعتیاد می‌دیدم می‌گفتم که با مصرف مواد فرماندهی شهر وجودیم را ندارم خب چه فرقی داشت چون سیگار هم همان‌گونه بود ولی زمانی که شروع کردم به درمان دیگر به شدنش فکر نکردم فقط سعی کردم از این سفر لذت ببرم و شما هم مطمئن باشید این اتفاق برای شما هم می‌افتد، یادتان باشد شما سیگار مصرف می‌کنید با این تفاوت که به‌صورت خوراکی مصرف می‌کنید، دیگر احتیاجی نیست در این گرما و شرجی بروید پشت باد کولر بایستید بلکه بسیار راحت زیر کولر در منزل در ماشین در لژیون و جلسه، نیکوتین خودتان را استفاده می‌کنید و همان حس را برای ما دارد با این تفاوت که 4000 ماده سمی را وارد بدن خودمان نمی‌کنید.

 
نگارش : مسافر علی
 عکس: مسافر رامین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .