English Version
English

لژیون درمان سیگار؛ ویلیام وایت؛ نمایندگی دانیال اهواز

لژیون درمان سیگار؛ ویلیام وایت؛ نمایندگی دانیال اهواز

اولین جلسه از دور دوم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) نمایندگی "دانیال اهواز" به نگهبانی موقت آقای "محمد" ، استادی آقای "محمد" و دبیری موقت آقای "میثم" با دستور جلسه " صورت مسئله اعتیاد " راس ساعت 8:30 مورخ 97/06/30 در پارک ساحلی اهواز شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم مسافرسیگار ،شناخت صورت‌مسئله اعتیاد نقطه عطفی شد برای درمان قطعی اعتیاد در ایران و جهان، ما یک‌ضرب المثلی داریم که می‌گوید معما چون حل گشت آسان شود؛ ما الآن راحت در مورد اعتیاد، درمان آن و کاهش تدریجی صحبت می‌کنیم و به‌راحتی در کنگره اعتیادمان را درمان می‌کنیم؛ یا فردی که به‌صورت هم‌زمان چند ماده مختلف را مصرف می‌کند به‌راحتی با داروی OT به درمان می‌رسد و چنان در مورد اعتیاد صحبت می‌کند که انگار این مسئله از روز اول روشن بود؛ درصورتی‌که تمام ترک‌هایی که یک مصرف‌کننده با اراده خود انجام داد که منجر به بازگشت و مشکلات مختلف شد به خاطر ندانستن صورت‌مسئله اعتیاد بود.
ما در اینجا خیلی به‌راحتی درمان اعتیاد با انواع آنتی‌ایکس ها را انجام می‌دهیم اما باید چند دقیقه فکر کنیم که این راه‌حل از کجا آمد و چگونه شد که این موضوع به فکر من نرسید یا به فکر دانشمند مختلف در سطح جهان نرسید. جناب مهندس با کشف صورت‌مسئله اعتیاد و ارائه آن، باب این مسئله را باز کردند که منجر به اجرای متد DST در سطح کشور و به درمان رسیدن افراد مصرف‌کننده شد.
جناب مهندس در CD شعبده‌بازی می‌گویند که ما سه نوع درمان داریم. یک نوع درمان به‌صورت شعبده‌بازی است. در نوع دوم درمان، ما علامت‌های بیماری را از بین می‌بریم؛ مانند زمانی که تب ناشی از عفونت را قطع می‌کنیم بدون آنکه برای عفونت کاری کرده باشیم. در سطح جهان از این نوع روش برای اعتیاد استفاده می‌شود و علامت‌های بیماری را به از سطح به زیر می‌برند و حالت سوم، درمان ریشه‌ای است که ما در کنگره آن را انجام می‌دهیم بدون اینکه بدانیم جناب مهندس برای آنچه زحمت‌هایی کشیدند. در صورت‌مسئله اعتیاد روش کاهش تدریجی با دوز، زمان و ضریب مشخص معین شد که نتیجه آن‌هم سندهای بدون نقص کنگره 60 هستند. این روش برای درمان سیگار با یک اتفاق نا خوش‌آیند شروع شد که منجر به یک اتفاق خوش‌آیند و میمون شد. جناب مهندس به خاطر مصرف سیگار و برخورد با یک شخصی که در توهم مصرف شیشه بودند، دچار مشکل قلبی شدند و ازآنجایی‌که که به قول خودشان مصرف‌کننده حرفه‌ای سیگار بودن تصمیم گرفتند به‌جای مصرف سیگار از یک جایگزین استفاده کنند و آن جایگزین آدامس نیکوتین بود که بعد از موفقیت در زمینه درمان سیگار، این موضوع را آرام‌آرام آن را در کنگره اجرا کردند و این کار تا جایی پیش رفت که افراد خدمتگزار حتماً باید سفر سیگار کرده باشند و یا دارای نشان ویلیام وایت باشند.

مهندس دژاکام با تیزهوشی مانند همیشه توانستند صورت‌مسئله اعتیاد را برای درمان سیگار تعمیم بدهند و باعث شدند که ما از یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتمان که واقعاً لاینحل مانده بود خارج بشویم. هرچقدر تشکر کنیم باز کم هست با پیدا کردن یک راهکار ساده و اجرایی ما را از یک مرداب بیرون بکشد که باعث شد در این روز که خیلی از افرادی که سالم هستند خواب باشند و ما اینجا باشیم و ورزش کنیم؛ و این جای شکر دارد.

 

نگارش:مسافر مهرداد
عکس: مسافر رامین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .