English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

 دومین جلسه از دور هفدهم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST ) به نگهبانی موقت: آقا احسان  استادی: حسن آقا و دبیری موقت: میثم  بادستور جلسه : قضاوت و جهالت رأس ساعت 8:30 مورخ 97/6/2  در پارک طالقانی مقر وررزشی کنگره 60  آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد:

در ابتدا من این صبح زیبا و عزیز را به همگی شما عزیزان تبریک گفته و صبح به خیر عرض مینمایم.دوستان من باید به این دانایی برسم که اگر در هرکاری بخواهم قضاوت نمایم آدم جاهلی هستم پس در کاری که به من ربطی ندارد یعنی علم آن را ندارم نباید دخالت کنم تا چرخه طبیعی زندگی خود و دیگران را برهم نزنم چرا که قضاوت نکردن دیگران حال مارا خوب و خوش نگاه می دارد .

 امام صادق می فرماید: هر گاه در مورد شخصی قضاوتی را انجام دهی به جهان دیگر منتقل نخواهی شد تا زندگی وکائنات تو را در همان موقعیت و شرایط قرار دهند تا همان عمل را تجربه نمایی.

 ناسا اعلام کرده بود: زمانی که یک موشک میخواهد از روی زمین حرکت کرده و اتمسفر راترک نماید 80%  انرژی خود را از دست داده سپس با آن 20% دیگر به کهکشان  برای انجام کاوش می رود و دوباره به کره زمین برمیگردد.الهام از این مطلب واین قضیه برای انجام تغییرات جدیدمان شغل و... نیز به ما این کمک را مینماید که ما نباید در ابتدا ویا اواسط سفر سیگار خود از سختی ها و مشکلاتش ترسیده و یا ناامید شویم وبه قضاوت کردن جاهلانه دچار شویم باید باعلم به این مطلب همواره به خود امیدواری داده تا بتوانیم سفر خود را به اتمام برسانیم.

ودر ادامه 11 نفر از دوستان پیرامون دستور جلسه مشارکت نمودند.

مشارکت کنندگان(آقایان: هاشم. مجتبی. روح الله. علی اکبر.عباس. ابراهیم. علیرضا. مهدی. حسن. احسان. حبیب)

 

ودر ادامه 5 نفر از مسافرین سفر اول به نامهای(آقایان:میثم11 قطعه. ابراهیم 16 قطعه. حبیب10 قطعه. ابراهیم سازگاری. میثم12 قطعه)اعلام سفر نمودند که صمیمانه از خداوند رهایی آنان را خواستاریم و امیدواریم که به زودی در همین مکان رهاییشان را در کنار هم جشن بگیریم.

وهمچنین 8 نفر از مسافران سفر دوم(آقایان:علیرضا 1سال و10 ماه. هاشم 1سال. مهدی4ماه وسه روز .روح الله  3سال و6 ماه.مجتبی3سال و2 ماه و5 روز. علی اکبر 4 سال و 32 روز .احسان 1سال و 40 روز .حسن 2سال و9 ماه و15 روز)خود را معرفی واعلام سفر نمودند.

پیام نگهبان موقت آقا احسان: دوستان در شعب خود اطلاع رسانی کنید که در اعلام سفر ها خود را فقط مسافر سیگار ( نه نیکوتین یا ویلیام و...)معرفی کرده و از به کار بردن نام تجاری یا برند سیگار و آدامس خودداری شود. برای مثال :میثم هستم مسافر سیگار سفر اول 11 ماه و 1 هفته به روش دی اس تی با داروی آدامس نیکوتین رهایی 5 سال .

در پایان با توجه به روال جدید هفته های اخیر که بعد از جلسه. لژیون های سیگار تشکیل می شود .راهنمایانی که ظرفیت پذیرش رهجو داشتند(آقایان:علی اکبر. مجتبی.روح الله. رضا)خود را معرفی نمودند .سپس جلسه را با دعای کنگره به پایان رساندیم.          شکر .شکر .شکر

تعداد حاضرین:27 نفر

مشارکت کنندگان:11نفر
ودر مجموع 13 مسافر اول و دوم خود را معرفی و اعلام سفر نمودند.

با آرزوی موفقیت برای همگان

 

گردآورنده:میثم رهجوی آقا حامد شمس(آکادمی)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .