English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش لژیون ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

بنام قدرت مطلق

دوازدهمین جلسه از دور هیجدهم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی موقت آقا محمد، استادی آقا"محمد صادق" و دبیری موقت آقا"دانیال"با دستور جلسه "حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است" راس ساعت 8:30 مورخ 22/04/97 در پارک طالقانی شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

من جهت شکافتن این دستور جلسه ، ابتدا باید حریم و حرمت را برای شما معنا کنم تا همگی معنی مشترکی از این دو کلمه داشته باشیم ؛ حریم از ریشه حرم و به معنای احترام ، مرتبت ، منزلت ، شکوه و بزرگی می باشد.

دوستان من به این نتیجه رسیده ام که برای هر ساختار باید یک حرمت گذاشت تا جایگاه آن برای همگان کاملا مشخص شود و باید توجه نمود که تا حرمتهای هر ساختاری رعایت نشود نمی شود از وجودآن ساختار لذت برد.

درجلسات کنگره 60 نیز طبق قانون نوشتار و حرمت کنگره که با الهام و اقتباس از کلام الله تحریر و تدوین شده است، دو بار یعنی در ابتدا و انتهای هر جلسه برای اعضاء قرائت می شودتا من (مسافر)به اهمیت لزوم آن پی برده و به ارتقاء برسم.

پس وظیفه من حفظ و اطاعت از حرمت کنگره می باشد چرا که نقش اصلی و کلیدی را در تغییرات و احیای من ایفاء می نماید. حرمت کنگره برای من بسیار کاربردی می باشد چرا که می توانم درصدی از آنرا به جامعه ای که درآن زندگی می نمایم بسط و ربط دهم و از آن بهره مند گردم.

در هر قانون و حرمت کنگره علتهای بسیار نهفته است که نشانه تفکر و درایت خاص آقای مهندس می باشد، بنابراین علت قانون ممنوعیت رابطه در خارج از کنگره بویژه از لحاظ کاری و مالی را می توان اینگونه بیان نمود که این قانون به جهت مصون ماندن مسافرین و همسفران از هر آسیبی ، وضع و تدوین شده است؛ امید که همگی بتوانیم بدون دخالت و اعمال سلیقه آن را اجرا نمائیم.

در ادامه12نفربه شرح زیر در خصوص دستور جلسه مشارکت نمودند.

اسامی مشارکت کنندگان (آقایان): علی ، هاشم ، مجتبی ، علی اکبر ، حسن ، حبیب ، علی ، احسان ، جعفر ، کامران ، داوود ، امیر علی

 

خلاصه مشارکتها:

علی آقا خدامی(دیده بان محترم): این دوره از مسابقات جام جهانی فرصتی بود برای من تا رفتار و اخلاق مردم سرتاسر دنیا را مشاهده کنم و متوجه شدم بچه های کنگره 60 در اخلاق و کردار نمونه اند.در سال بیش از 10000 جلسه در شعب کنگره 60 برگزار می گردد ولی یک مورد دعوا و بحث بی مورد دیده نشده است. اینکه ما با خیال راحت وارد چنین محیط امنی شده و فرصت آموزش در این مکان مقدس را دارند به لطف وجود این قوانین و حرمتهای کنگره است و اگر نبود ما در کنگره به خیلی از پیشرفتها نمی رسیدیم. پس بر ما واجب است که در حفظ تک تک بندهای قوانین و حرمتهای کنگره خود را مسئول دانسته تا بتوانیم همچنان با قدرت به راه خود ادامه دهیم.

آقا احسان(شعبه دانیال اهواز) : ما در دنیایی که هیچ باور و اعتقادی به درمان اعتیاد نیست ، دستور جلسه ای برای شیشه داریم و به راحتی در مورد درمان شیشه صحبت می کنیم. این به دلیل محیط امنی است که در کنگره وجود دارد و اینمحیط امن به واسطه رعایت همین حرمتها به وجود آمده است. نکشیدن سیگار و اقدام برای درمان آن در کنگره هم یکی از این حرمت هاست به نحوی که کسانی که هنوز سیگار می کشند اجازه خدمت کردن در هیچ قسمتی از کنگره را ندارند. همه اینها به واسطه دور اندیشی آقای مهندس است و من برای همیشه ازاینکه فرصت حضور در این محیط امن را دارم مدیون کنگره و آقای مهندس هستم.

آقاکامران (دستیار محترم دیده بان) : چرا این دستور جلسه در کنگره وجود دارد؟ چرا خیلی از موضوعات تا به حال به عنوان دستور جلسه انتخاب نشده اند؟ به نظر می رسد موضوع دستور جلسات کنگره مانند این دستور جلسه "رعایت حرمتها"در درمان اعتیاد بسیار مهم و تاثیر گذار است و برای همین به عنوان دستور جلسات انتخاب می شوند. قوانین و حرمتها محدودیت نیستند وهیچکدام از این بندها (حرمتها) بر دیگری ارجحیت ندارد و همه در کنار هم یک پکیجند. هر چقدر که ما متعهدتر باشیم اسیرتر نیستیم بلکه آزادتریم!!! یعنی زمانی که به حرمتها پایبند باشیم شرایط بهتر ومحیط امن تری برای خود و دیگران فراهم می کنیم.

 در این جلسه 3 نفر (آقایان:حسین ، میثم و عباس) به عنوان تازه وارد خودشان را معرفی نمودند که برای آنها سفر خوبی را آرزومندیم.

سپس9نفر از مسافران سفر اول به نامهای علی ( 4قطعه) ، محمد (3 قطعه) ، حامد (5 قطعه) ،حبیب (12 قطعه)، فرهاد(10 قطعه) ،اسد (24 قطعه) ، سعید (سازگاری) ،میثم(سازگاری)، داوود (9 قطعه) ،اعلام سفر نمودند که صمیمانه از خداوند رهایی آنان را خواستاریم و امیدواریم که بزودی در همین مکان رهایی آنان رادر کنار یکدیگر جشن بگیریم .

در ادامه12 نفر از مسافرین سفر دوم به نامهای احمد (رهایی : 2 ماه) و محمود (رهایی: 42 روز) واحسان (رهایی: 2سال) وهاشم (رهایی: 10 ماه و 14 روز)احسان (رهایی :یکسال و 2روز) و فریبرز (رهایی :3 سال و 4 ماه و 2 روز) ، حشمت(رهایی:3سال و 10 ماه) ، محمد (4سال و 7 ماه) ، سعید (3 ماه) و دبیرجلسه –امیر علی (رهایی: 1 سال و 3 ماه) و نگهبان جلسه–محمد(رهایی:10 ماه) و استاد جلسه-محمد صادق (رهایی :7 ماه) خود را معرفی و اعلام سفر نمودند.

 

سپس جلسه را با دعای کنگره به پایان رساندیم.

شکر ، شکر ، شکر

 

تعداد حاضرین : 45نفر
مشارکت کنندگان : 12نفر

تازه واردین : 3 نفر
و در مجموع 21مسافر سفر اول و دوم خود را معرفی و اعلام سفر معرفی نمودند.
باآرزوی موفقیت برای همه شما.

 

گردآورنده : میثم رهجوی آقاحامد " آکادمی"
تنظیم : احسان رهجوی آقا حامد " آکادمی"
عکس ازآقا ماشاءالله
جمعه؛ پارک طالقانی؛ 22تیر ماه 1397

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .