English Version
English

حرمت کنگره60

حرمت کنگره60

در نوشتار حرمت کنگره 60 به‌صراحت اعلام‌شده که "بدون اطلاع و هماهنگی هرگونه پولی را پرداخت و دریافت کردن، هرگونه وجهی را تحت عنوان قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی پرداخت کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن، تلفن گرفتن و یا هرگونه ارتباطی بیرون از کنگره برقرار نمودن از موارد ضدارزشی و ضداخلاقی می‌باشد."

این حرمت‌ها، تکلیف تمام اعضا را در برقراری رابطه کاری و مالی در کنگره 60 مشخص و معلوم نموده و ممنوع دانسته است و از وقوع این اعمال توسط مسئولین جلوگیری می‌نماید.

قرائت "حرمت" در تمام جلسات کنگره، آن‌هم دو بار در هر کارگاه آموزشی یعنی ابتدا و انتهای جلسات، توسط نگهبان برای تمام اعضا و تازه‌واردین نشان از اهمیت و ضرورت و واجب الاحترام بودن آن است.

از قدیم ضرب‌المثلی داریم تحت عنوان حرمت امام‌زاده را متولی نگه می‌دارد یعنی حفظ حریم و حرمت‌ها در هر اجتماعی از خانواده گرفته تا مقدس‌ترین و معتبرترین اماکن در یک جامعه به عهده تک‌تک اعضای آن است و نادیده گرفتن و عبور از حرمت‌ها یعنی شکستن دیوارها و حصارهای آن منزل و یا تخریب دیوارها و ستون‌های هر مکان مقدس و محترمی و درنهایت اجازه ورود، دخل، تصرف، نابودی اصل و بنیان آن مکان‌ها؛ خوشبختانه کنگره که یک مکان مقدس و امن است. حریم‌ها در کنگره کاملاً واضح و روشن توسط بنیان،جناب آقای مهندس دژاکام تقریر و لازم‌الاجرا گردیده است.

همچنین با لطف و عنایت خاص پروردگار به این جمعیت انسانی و با درایت و آینده‌نگری نگهبان کنگره، هرگونه حرمت‌شکنی،بی‌توجهی و سهل‌انگاری توسط هر یک از اعضا خودبه‌خود باعث طرد و حذف شدن فرد می‌گردد. پس آن کنیم که فرمان است.

با سپاس همسفر عاطفه کمک راهنمای لژیون نوزدهم

تایپ همسفر زری لژیون چهارم

همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .