English Version
English

تعصب مقابل تفکر؛ گفت و گو با ایجنت نمایندگی میرداماد

تعصب مقابل تفکر؛ گفت و گو با ایجنت نمایندگی میرداماد

گفت و گو با ایجنت شعبه میرداماد آقای حمید اکبری

لطفا خودتون رو به رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی هرویین و شیره، مدت تخریب بیش از 15 سال، مدت سفر 15 ماه، سفرم را شروع کردم به راهنمایی کمک راهنمای محترم آقای محسن کیانی، به روش dst با داروی شفا بخش اپیوم و در ادامه ot، رهایی از دام اعتیاد 3 سال و 10 ماه و رهایی از سیگار هم به استادی آقا مسعود قاسمی به مدت 2 سال و 8 ماه به روش dst و نیکوتین خوراکی

هدف شما از قبول مسیر کمک راهنمایی چیست؟
در مسیر خدمت و آموزش می خواستم به یک حال بهتر برسم و این حال بهتر را در کمک به دیگران و خدمت در کنگره دیدم و لازم به ذکر است در موقع خدمت کردن مشکلات خود را هم فراموش می کنم.

فکر میکنید سفر اول تان چطور بوده؟ آیا از نظر کنگره شما سفر خوبی داشته اید؟
نه درسطح ایده آل نبوده، ولی پایه و اساس سفر و حال خوب در سفر اول است، اگر کسی سفر اول خوب انجام بدهد مثل فنداسیون ساختمان زیر بنا پیدا می کند.

توصیه شما به دوستان سفر اولی که به فکر ازدواج و کسب و کار می افتنند چیست؟
اولین توصیه من این است که سی دی حس و ساختار درون آقای امین رو گوش کنند، مطلبی که هست ساختار منفی درون انسان با مصرف مواد و ضد ارزش ها رشد می کنند و در اول که بچه ها قدم بر می دارند زیاد اون فرد را جدی نمی گیرند ولی به محض مشاهده پیشرفت بچه ها مثلا دو ماه سفر شروع به القاء منفی می کنند که گاهی این خواسته ها اکثرا معقول و منطقی هستند مثلا خواسته ازدواج، نیکی به خانواده و مسافرت، ماشین خوب، ولی از طریق افکار منفی همه به یک باره القاء می شوند و تنها کاری که می شود انجام داد گذشت از یک سری خواسته های معقول و غیر معقول و اولویت بر اساس سلامت جسم و روح که با سفر انجام می شود ودر مراحل بعد بقیه خواسته ها.

طبق سند های معتبر یک سری از بچه ها که اکثرا خدمت گزار هم هستند هم ازلحاظ روحی شاد و هم از لحاظ مادی به جایگاه خوبی می رسند ولی بر عکس تعدادی هم هستند که بعد از سفر اول خراب می کنند یا برگشت می خورند، به نظر شما کنگره مقصر است؟

هر اتفاق برای هر کس می افتد اول مقصر خود اون شخص است طبق سر فصل وادی سوم باید دانست هیچ کس به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمیکند. ما در کنگره یاد گرفتیم که مسئولیت هر کاری به خود شخص بر می گردد اگر شخصی در سفر اول یا دوم مشکلی برایش پیش بیاید یکی از دلایل این است که ما سفر دوم را جدی نمی گیریم و ناخالصی های درون ما بیرون می ریزد در حقیقت دکور تمام ناخالصی های انسان مواد مخدر است و با برداشتن دکور و از بین بردن آن، مواد مخدر از بین می رود ولی بقیه نا خالصی ها را باید در سفر دوم تزکیه و پالایش کرد تا دوباره کسی خطر برگشت نداشته باشد.
ولی کسی که به کنگره وصل است و آموزش می گیرد مشکلی ندارد مثل دوچرخه سواری که تا رکاب می زند حرکت می کند ولی در صورت رکاب نزدن می افتد، حتئ بعضی از دوستان هستند که با وجود خدمت در کنگره احتمال برگشت خوردن آنها وجود دارد خدمت تنها و بدون آموزش هرگز خوب نیست تا جایی که در اصول کنگره قید شده که خدمت اوتی و سایت و... از ساعت 5 تا 8 تعطیل است و خدمت گزاران موظف به شرکت در جلسه و لژیون هستند لذا اگر آموزش نباشد تغییر جایگاه اتفاق نمی افتد و امکان سقوط نیز وجود دارد.

به نظر شما چند درصد از بچه ها که رها می شوند حس پرنده رها را پیدا می کنند؟ 

کسی اگر واقعا گل رهایی را می گیرد براش پیش می آید اگر اعتقاد به کنگره, مرزبانی، ایجنت، راهنما و آقای مهندس داشته باشد این اتفاق براش می افتد.

تصویری از اولین رهایی رهجوهایتان یا حس رهایی آنها نسبت به رهایی خودتان چگونه است؟
در کنگره نوشیدنی های زیادی هست که آدم بتواند باآنها حس خوبی داشته باشد، رهایی خود شخص خیلی شیرینه ولی رهایی رهجوهایم شیرین تر هستش و همش شیرینی هستش ولی هر کدام به وصف خودشان

با توجه به اینکه شما زمان زیادی از تایم کسب و کار خودتون را برای کنگره می گذرانید و به نسبت درآمدتان پایین می آید توجیه شما چیست؟ 
دلیلش اینه که همه کار می کنیم و تلاش می کنیم  و پول در می آوریم برای آرامش ، منم به اندازه خودم کم و بیش کار می کنم ولی آرامش کنگره را به آرامش که قراره از پول به دست بیاورم را ترجیح می دهم.

آیا بعد از پایان دوره ایجنتی و تحویل لژیون همین حس و علاقه را دارید؟
من قبلا نه راهنما بودم و نه ایجنت ولی با علاقه خدمت می کردم الان مثل یک سربازم هر وقت دستوری برسد در هر جا که لازم باشد خدمت می کنم اما از کنگره نمی روم.

تعصب به کنگره خوب است یا بد؟
تعصب مقابل تفکراست ومن اصلا قبولش ندارم اگر شخصی تفکر داشته باشد و به کنگره ایمان داشته باشد خوب است، ولی اگر کسی ایمان و تفکر نداشته باشد ممکن است که آسیب ببیند، ایمان و تفکر مصداق کسی که با ایمان و تفکر در یک انبار پر از مواد مخدر قرار داشته باشد ولی با خیال راحت بخوابد.

فکر می کنید کسانی که سفر می کنند نسبت به مصرفی که داشته اند ( تریاک، هروئین، قرص) مسیرشان سخت یا آسان می شود؟
راهکار کنگره برای هر کس یکی است ولی اگر کسی خواسته قوی داشته باشد فرقی نمی کند که چه موادی مصرف کند، اگر کسی نسبت به خودش متعهد باشد و فرمانبردار باشد با هر مصرفی به سلامت به مقصدش می رسد.

 

گفت وگو: مسافر سعید
تصویر گر: مسافر امین

تدوین مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .