English Version
English

اختتامیه مسابقات همسفران جام عقاب طلایی

اختتامیه مسابقات همسفران جام عقاب طلایی

روز جمعه 1397/2/21 مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام عقاب طلایی همسفران با حضور مهندس دژاکام بنیان محترم کنگره 60 و سرکار خانم آنی دیده‌بان محترم ورزش گروه خانواده و جناب آقای نادر فراهانی دبیر محترم ورزشی کنگره 60 و ایجنت پارک طالقانی و دکتر حاج‌رسولی در پارک طالقانی برگزار و به نفرات برتر هر رشته ورزشی جوایزی اهدا شد.



 

سخنان آقای مهندس دژاکام بنیان محترم کنگره 60

سلام دوستان حسین هستم مسافر

امروز اختتامیه مسابقات همسفران را برگزار می‌کنیم همسفرانی که با درد اعتیاد در لاک خودشان فرورفته بودند و همیشه حرص اعتیاد همسر و فرزند و یا پدرمان رو می‌خوردند و سعی می‌کردند آن را پنهان کنند؛ ولی امروز در این فضا و خیلی شاد و خندان هستیم و این بزرگ‌ترین پیروزی ماست. تبریک میگویم به گروه خانواده که ورزششان خیلی‌خیلی خوب شده؛ حرکت کردید و به یک وضعیت خیلی بالایی رسیدید. من از خانم کماندار نه به خاطر اینکه دخترم هست به خاطر تلاشی که انجام داد و این ارتقاء را به وجود آورد خیلی سپاسگزارم.

سخنان دکتر حاج رسولی؛

سلام دوستان مسعود هستم یک مسافر

همان‌طور که الان در لژیون پزشکان عرض کردم آقای مهندس مثل یک باغبان دلسوز،‌ مهربان و خوبی هستند و دانه‌ای را می‌کارند و آن‌قدر مراقبت می‌کنند تا به‌تدریج به یک درخت تناور و پربار تبدیل شود. شاید کسانی که قدیمی هستند یادشان باشد که 10-12 سال پیش هیچ‌چیز به این شکل نبود آقای مهندس بنیان کاری را گذاشتند که امروز آن بنیان دارد به ثمر می‌نشیند و ما می‌بینیم که از چهار تیم دو تیم اول از شهرستان‌ها هستند حالا این شهرستان‌ها این‌همه راه را می‌آیند رنج سفر را به دوش می‌کشند این‌ها همه مقدس هست.

یک دورانی ممکن بود ما در حالت بدی باشیم اما حالا همه در حال خوب و خوشبختی و سعادت هستیم و این آر در وهله اول به آقای مهندس و خانواده محترمشان و کماندار عزیز و همه شما تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه و در همه زندگی خوشبخت باشید و مطمئن باشید این روشی را که مهندس برای درمان و آموزش هم‌سفرها بنا کردند در دنیا منحصربه‌فرد هست و این‌یکی از اساس موفقیت این روش در دنیاست.

سخنان خانم آنی کماندار دیده‌بان محترم ورزش گروه خانواده؛

سلام دوستان آنی هستم همسفر

من هم امروز خوشحالم که فینال مسابقات انجام شد و در خدمت همه شما عزیزان هستم و با اجازه مهندس از نگهبانان ورزشی هر رشته درخواست می‌کنم گزارش عملکرد خودشان را اعلام نمایند تا با این عزیزان بیشتر آشنا شویم.



همسفر منیره نگهبان ورزشی دارت همسفران

سلام دوستان منیره هستم یک همسفر و نگهبان ورزش دارت همسفران

مسابقات با حضور 65 تیم ورزشی از تهران و شهرستان‌ها برگزار شد. مسابقات از دی‌ماه سال 95 آغاز و در دی‌ماه 96 به پایان رسید. در این مسابقات که به‌صورت ناندارت بوده و هر تیم سه دوره مسابقه داده و هر تیم که بیشترین امتیاز را کسب می‌کرده محسوب می‌شد.

که تیم همسفران نمایندگی تبریز مقام اول، تیم همسفران نمایندگی افسریه مقام دوم و تیم همسفران نمایندگی شادآباد موفق به کسب مقام سوم شدند.





















همسفر لیلی نگهبان ورزش ایروبیک

سلام دوستان لیلی هستم همسفر

مسابقات در دو رشته ایروبیک و آمادگی جسمانی با حضور شرکت کنندگان برگزار شد . در رشته ایروبیک همسفر سمیه از نمایندگی آکادمی مقام اول، همسفر سمیرا از نمایندگی حر مقام دوم و همسفر رویا از نمایندگی آکادمی مقام سوم را کسب کردند.













همسفر حشمت بانو نگهبان ورزش تنیس روی میز همسفران

سلام دوستان حشمت بانو هستم همسفر

این دوره از مسابقات که با حضور 40 نفر از نمایندگی‌های مختلف کنگره 60 برگزار شد درنهایت همسفر معصومه از نمایندگی ارتش به مقام اول،‌ همسفر ریتا از نمایندگی آکادمی به مقام دوم و همسفر اکرم از نمایندگی میرداماد اصفهان به مقام سوم دست یافتند. از خانم مونا ورزشبان تنیس‌روی‌میز که در برگزاری این دوره از مسابقات نهایت همکاری را داشتند سپاسگزارم.







همسفر سارا و همسفر زهرا نگهبان ورزش بدمینتون همسفران

سلام دوستان سارا هستم یک همسفر

این دوره از مسابقات که از مرداد ماه سال گذشته آغاز و دی‌ماه با اتمام رسید با حضور 121 شرکت‌کننده از نمایندگی‌های تهران و 3 نمایندگی از شهرستان‌های اراک،‌ اصفهان و قزوین برگزار شد و درنهایت همسفر ریحانه از نمایندگی پرستار مقام اول، همسفر صبا از نمایندگی پروین اعتصامی اراک مقام دوم و همسفر زهرا از نمایندگی شهرری به مقام سوم دست یافتند. از همسفر خانم زهرا که در این مسابقات به‌عنوان نگهبان این رشته ورزشی در کنارمان بودند کمال تشکر را دارم.











همسفر فریبا و همسفر سمیه نگهبان ورزش والیبال همسفران

سلام دوستان فریبا هستم همسفر

از جناب مهندس بسیار سپاسگزارم که این بستر را فراهم کردن تا من نوعی بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم در این دوره از مسابقات من به عنوان نگهبان داوری انجام وظیفه کردم تیمهای داوری از خود اعضای تیم‌های شرکت کننده انتخاب شدند و از بیرون از کنگره داوری برای اجرای مسابقات نیامد. داوری این مسابقات به خوبی برگزار شد.

سلام دوستان سمیه هستم همسفر

بنده به عنوان نگهبان برگزار کننده مسابقات انجام وظیفه کردم. 25 تیم در این دوره از مسابقات از نمایندگی‌های تهران و شهرستانها در 5 گروه 5 تیمی به رقابت پرداختند و در نهایت 12 تیم از بین این شرکت‌کنندگان به مرحله بعد صعود کردند؛ در مرحله بعد تیم‌ها در دو گروه 6 نفره به رقابت پرداختند که در نهایت 4 تیم به مرحله نهایی صعود کردند که در نهایت تیم همسفران نمایندگی پروین اعتصامی اراک مقام اول، تیم همسفران نمایندگی شیخ بهایی اصفهان مقام دوم و تیم همسفران نمایندگی ارتش مقام سوم را کسب کردند.













































تهیه گزارش و عکس از همسفر زری
همسفران نمایندگی آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .