English Version
English

گزارش مراسم هشتمین دوره مسابقات ورزشی "جام سردار"

گزارش مراسم هشتمین دوره  مسابقات ورزشی
مراسم قرعه کشی هشتمین دوره جام سردار با حضور اعضاء محترم شورای ورزشی در پارک طالقانی راس ساعت 10:30 برگزار شد.
 
 
در ابتدا تصمیم های شورای ورزشی به اطلاع کلیه حضار رسید که عبارت بودند از:
 
 
 
هشتمین دوره  مسابقات ورزشی" جام سردار" به صورت نمایندگی سراسر کل کشور برگزار می شود. 
هر نمایندگی میتوانند یک یا چند تیم داشته باشند.
 اعضای تیم ها متشکل از سفر اولی ها و سفر دومی ها میتوانند شرکت داشته باشند.
حضور سرپرست یا راهنما در کنار تیم و در حین مسابقه الزامی است.
از تیم های شهرستانی هم نماینده داریم. از شهرستان های اصفهان، اهواز، قم، مشهد، اراک، خمین، قزوین، کرج و بهشهر هستند که این توقع است که رسم میهمان نوازی به نحو احسنت انجام شود. ان شاء الله در کنار هم دیگر مسابقات به خوبی و خوشی برگزار گردد.
 طبق فرمایش آقای مهندس: ورزش قهرمانی، ورزش گلایادتوری نداریم و ورزش را برای خود ورزش می خواهیم. در کنار درمان یک رشته ورزشی داشته باشیم و بتوانیم به بهترین نحو ممکن به درمان برسیم.
در ادامه به سوالات پرسیده شده سرپرستان تیم ها اینگونه پاسخ داد شد:
لباس همه تیم ها باید با آرم کنگره و نوشته کنگره 60 باشد. در عکس ها و فیلم ها کامل مشخص باشد که این عکس ها اعضای باشگاه کنگره 60 هستند. نام نمایندگی هم بهتر است در روی لباس ها ورزشی تیم ها باشد. برای والیبال هم شماره بزرگ در پشت لباس و روی سینه شماره بازیکنان نوشته شده باشد. اگر در تیم والیبال بازیکنی شماره " صفر" دارد بایستی آرم و نوشته کنگره 60 را هم داشته باشد.
بیمه ورزشی برای کلیه افرادی که مسابقه میدهند اجباری است و سرپرستان باید بیمه ها را جمع آوری کنند. همه اعضا  کارت های بیمه را به منشی مسابقات تحویل نمایند. در جام سردار اجازه اضافه کردن نفرات به تیم ها را نداریم، به دلیل اینکه مدت مسابقات خیلی کم و محدود است. در ماه مبارک رمضان مسابقات برگزار نمیشود و دو جمعه تعطیلات تابستانی و دو جمعه هم تعطیلات اردوی سراسری است. در این روزها مسابقات نداریم. جا بجایی بازیکنان نداریم. کارت های بیمه ورزشی از تاریخ بیمه شده تا یک سال بعد بیمه اعتبار دارد. برای بیمه ورزشی و یا تمدید بیمه های ورزشی به نشریات پارک طالقانی مراجعه شود.
 
در ادامه مسافر امیر موذنی و مسافر مجید باغستانی کاندید خدمت در این جایگاه نگهبانی فوتبال پارک طالقانی بودند. رای گیری توسط اعضای شورای ورزشی و همچنین سرپرست تیم های فوتبال انجام شد.
طبق آرای اکتسابی مسافر آقای امیر موذنی با کسب 23 رای به عنوان نگهبان رشته فوتبال انتخاب گردیدند.
در ادامه قرعه کشی هشتمین دوره مسابقات" جام سردار " رشته والیبال انجام شد. تیم های نمایندگی شهرستان ها به رسم مهمان نوازی در سید یک و به عنوان سر گروه انتخاب شدند. تیم هایی که در مسابقات قبل به عنوان های برتر دست یافته بودند در سید دو و باقی تیم ها در سید های بعدی قرار گرفتند.
 
 
 
در ادامه ورزش بانان رشته والیبال خودشان را معرفی کردند تا سرپرست تیم ها با ایشان هماهنگ شوند.
مسافر مهدی، مسافر محمد، مسافر عباس، مسافر مرتضی، مسافر مصطفی و مسافر ابراهیم به عنوان ورزش بانان رشته والیبال هستند.
رشته فوتبال هم به همان نحوه سید بندی و قرعه کشی گردید
 
 
در ادامه  سخنان نگهبان داوری والیبال و فوتبال مسافر آقای محمد علی رضایی:
در تیم های والیبال این مورد رعایت میشود که اعضای تیم های ورزشی برای برگزاری مسابقات به عنوان خط نگهدار و منشی و... خدمت میکنند. در فوتبال هم تصمیم گرفته شده است که شورای داوری فوتبال انتخاب شود. داوران فوتبال محدود هستند. شاید عزیزانی باشند که بخواهند در قسمت داوری رشته فوتبال خدمت کنند. در سایت اطلاعیه آن زده خواهد شد و دوستان مراجعه کنند تا اعضای بیشتری فرصت خدمت کردن داشته باشند.
در انتها کل اعضای تیم های ورزشی کنگره 60 آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند و مراسم پایان یافت.
 
عکس: مسافر حمید
تهیه گزارش و تنظیم: مسافر توحید.
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .