English Version
English

در حاشیه اردوی درختکاری قندیان تبریز مصاحبه ایجنت محترم مسافر عباس

در حاشیه اردوی درختکاری قندیان تبریز مصاحبه ایجنت محترم مسافر عباس

هدف کنگره 60 از برگزاری این اردو چه چیزی هست؟

عرض سلام و خدا قوت خدمت همه عزیزان. در کنگره 60 رسم بر این است که هر ساله در فصل درختکاری، بچه های کنگره 60 برای احیای طبیعت و احیای خودشان در طبیعت در این هفته درخت می کارند و جبران خسارت از طبیعت می کنند. چون ما قبلا به هرنحوی به طبیعت خسارت وارد آورده ایم و به این نحو جبران خسارت از طبیعت می کنیم.

 

حضور مسافران در اردوی دختکاری چه تأثیری بر روی آنها دارد؟

مسلما کاری که کنگره 60 انجام داده است، همه برگرفته از طبیعت می باشد. تشکیل گروه های مختلف و وجود نظم و انسجام در این اجتماعات و همچنین انجام کارهای گروهی بدلیل داشتن انرژی مضاعف و تمیز شدن حس این افراد می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد و باعث حتی تزکیه و پالایش این افراد شود و این افراد بتوانند با انرژی و توان بیشتری به کار خود ادامه بدهند.

در زمینه برگزاری همین اردو که امروز انجام دادیم، چه هماهنگی هایی و با چه ارگان هایی انجام پذیرفته است؟

چون کنگره 60 می خواهد در دل جامعه خودش را نشان بدهد و همچنین نمایان کند فردی که مصرف کننده مواد مخدر بوده است می تواند به درمان برسد و خصوصیاتش نیزعوض بشود و به وضعیت مناسب نیز بتواند خودش را برساند، بهمین دلایل خودسرانه این کار را نمی کند و با هماهنگی انجام می دهد.که این هماهنگی ها ی صورت پذیرفته با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین جهاد کشاورزی و شوراها و شهرداری منطقه مربوطه بوده است و در بحث درختکاری علی الخصوص با اداره منابع طبیعی این هماهنگی بیشتر صورت می پذیرد.

 

 درختان نقش بسیار مهمی در حیات کره زمین دارند، نظر شما در این رابطه چه هست؟

اکسیژن موجود در فضا توسط همین درختان بوجود می آید. دی اکسید کربن را گرفته و اکسیژن می دهند. به قول آقای امین دژاکام: به جای بستن شرکت ها و کارخانه ها، اگر کسی هر سال یک درخت بکارد، این کمک را به طبیعت می کند و می شود هم تکنولوژی باشد و هم هوای سالم و خوب و هم حال خوب باشد.

 

یک خاطره خوب هم از این اردوهایی که رفتید را برایمان تعریف بکنید؟

خاطرات اردو همه اش خوب و خوش است. چون با بچه ها هستیم و دور هم صبحانه می خوریم و بعد به محل اردو می رویم. همیشه آن نظم و دیسیپلین و دیپلماسی هست، و آن فرمان برداری در کنگره 60 همیشه مشاهده می شود.

 

عکس: مسافر وحید
نگارنده مسافر طیب

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .