English Version
English

موسیقی بهاری

موسیقی بهاری

فصلهای سال هرکدام با خود حسی به همراه دارند، هر کدام موسیقی خاص خود را دارند، هر کدام برای خود عطری دارند. عید نوروز و بهار، با خود حسی از محبت، شادمانگی، تازگی، امید، آرامش، شور و هیجان زندگی و سرخوشی،... همه را یکجا  به همراه دارد. گرچه گذر زمان به واقع در همه روزهای سال یکی است، اگر چه همه این حسها درونی است و به جایگاه درونی انسان بستگی دارد، اما گاهی آدم فکر می‌کند در نوروز یک معجزه اتفاق می‌افتد، معجزه ای که می‌تواند همه چیز را از نو شروع کند تا آنچه ناخوشایند است را دوباره بسازد؛ شکستها را، دل‌شکستگیها را، غمها را، ناامیدی‌ها را،... .

گاهی آدم حس می کند عید نوروز یک خاصیت به غیر از دیگر روزها دارد و همین هم است، گویی خاصیت خاص و منحصر به فرد نوروز و بهار، القای همین حس است. این حس عجیب و شورانگیز آغاز بهار، حقیقتا هم یک معجزه است، گویی القای این حس زندگی دوباره، هدیه‌ای برای تمامی هستان است که به آنها فرصت زایش و

بازسازی دوباره و چندباره می‌دهد؛ یاداور این پیام:

ما در شروع زندگی در بعد  شما برای شما آغازی تازه داریم، امیدوار هستیم که شما هم با طبیعت، شروع به ابعاد بسیار گسترده ، چون اصوات موسیقی دربیکران بدرخشید و نتی باشید که بماند و خود، کلید آنرا بیابید. می دانید که انسان خود اگر جستجو نکند ، اگر با همه کاوشگران ماهر ،همنشین باشد به موضوع واقعی نمی رسد.

Image result for ‫site:congress60.org نوروز‬‎
Image result for ‫site:congress60.org نوروز‬‎

بهار فرصت همراهی با طبیعت است، فرصت همگام شدن با آغاز یک دوره جدید از حیات، فرصت شنیدن موسیقی نوروزی؛

شنیدن سمفونی بهاری مبارک.

 

وب سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .