English Version
English

چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؛ اولین سال رهایی مسافر سروش

چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؛ اولین سال رهایی مسافر سروش

پنجمین جلسه از دور چهل و پنجم سری کارگاه های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، به نمایندگی  ابن سینا (رباط کریم) با نگهبانی مسافرجعفر و استادی مسافرمیلاد و دبیری مسافرسعید با دستور جلسه چگونه از تعطیلات استفاده کنیم+اولین سال رهایی مسافر سروش در تاریخ  96/12/24 رأس ساعت 16/45 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

به نظر من تعطیلات زمانی بهتر خواهد شد که شخص به تواند تفکر کند و از نشریات استفاده نماید، نوشتن سی‌دی‌ها برای کمک راهنماها و ره‌جوها بسیار مهم است تا بتوانند به تفکر درست دست پیدا کنند.

تفکر و اندیشه بال‌هایی هستند که انسان را درجه بالا می‌رسانند، در کنگره ۶۰ آموزش و علم روز جاری است و هر کس بنا به ظرفیت و خواسته خود می‌تواند استفاده کند و راه صدساله را یک‌ساله طی کند.

به نظر من سفر اولی‌ها نباید به مسافرت بروند تا جایی که امکان دارد رعایت کنند که به نفع خودشان است، سفر دومی‌ها سعی کنند با خانواده به مسافرت بروند و جالب اینجاست هرجایی که بروند گویی برای اولین بار است که آنجا رفته‌اند و لذت بسیاری دارد.

به نظر من کنگره 60 برای من میلاد که مصرف‌کننده بودم آخرین راه و کسی که آمده و رفته دوباره باحال خیلی خراب برمی‌گردد اینجا به درمان و تعادل نسبی رسیدم باید قدر کنگره ۶۰را بدانم شاید خیلی از عزیزان دوست دارند جای من باشند پس باید تلاش کنند و تکالیف خود را درست انجام دهند تابه‌حال خوب برسند.

خلاصه سخنان استاد در مورد مسافر سروش:

بنده حدود سه ماه از تشکیل لژیونم گذشته بود که ایشان وارد لژیون بنده شدند،حالش خیلی خراب بود و به‌شدت منیت داشت و عنوان می‌کرد که پنجشنبه‌ها نمی‌توانم بیایم و مهمان‌دارم.

با توجه به شرایط و گذشت زمان دیدم که سروش سی‌دی‌ها را خوب گوش می‌کند و خوب مشارکت می‌کند و در ادامه به پارک طالقانی آمدند و مکمل درمان ایشان ورزش و درمان سیگار بود که خیلی به ایشان کمک کرد، درمان سیگار را باراهنمایی آقا مجتبی انجام داد. امیدوارم به جایگاه‌های بالا و بالاتر برسد و در امتحان کمک راهنمایی شرکت کند و قبول شود و ایشان خدمتگزار خوبی در قسمت سایت هستند.من این روز زیبا را اول خدمت آقا سروش و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم و تبریک ویژه دارم خدمت جناب مهندس دژاکام و سرکار خانم آنی.

اعلام سفر مسافر سروش:

آنتی ایکس تریاک ۱۳ ماه و دو روز به روش دی اس تی با داروی اوتی باراهنمایی میلاد خدا کرمی رشته ورزشی شنا و فوتسال رهایی ۱سال و ۴ ماه

آرزوی مسافر سروش:

از صمیم قلب آرزو دارم تمام کسانی که درگیر مصرف مواد مخدر هستند هرچه زودتر راه کنگره ۶۰ را پیدا کنند و به درمان برسند.

خلاصه سخنان مسافر سروش:

خیلی خوشحالم هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم که این حال خوش نصیبم شود حالم بسیار خوب و خوشحال هستم. من در طول سفرم هر چه راهنما گفتند من فقط چشم گفتم و اجرا کردم، همیشه از آقا میلاد سؤال می‌کردم که چطوری سطح انرژی‌ام را بالا ببرم ایشان راهکار می‌دادند و من اجرا می‌کردم روزبه‌روز حالم بهتر می‌شد، باراهنمایی آقا میلاد به پارک طالقانی رفتم حالم بهتر شد ورزش می‌کردم وارد تیم فوتسال شدم و انرژی مثبت زیادی دریافت می‌کردم در انجام این کارها پشتکار و ثابت‌قدم بودم.

من زمان مصرفم حالم خیلی خراب بود و انرژی نداشتم در زمان مصرف بیشتر از دو ساعت نمی‌توانستم بدون مواد زندگی کنم، کنگره ۶۰ همه‌چیز را یکجا به من هدیه داد همیشه مدیون این سیستم و راهنمای عزیزم آقا میلاد هستم و سعی می‌کنم با خدمت کردن ذره‌ای ادای دین کرده باشم، تشکر و قدردانی ویژه از جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان دارم از راهنمای خوبم آقا میلاد و راهنمای همسفرم تشکر می‌کنم از همسفرم که همواره پشتیبان من بودند تشکر می‌کنم از ایجنت و مرزبان‌های محترم گذشته و حال و شما عزیزان که در جشن بنده حضور دارید نهایت تشکر و قدردانی رادارم.

خلاصه سخنان راهنمای همسفر:

خانم آرزو بعد از سفر دوم آقا سروش وارد کنگره ۶۰ شدند و همیشه به‌موقع و سروقت در جلسات شرکت می‌کنند امیدوارم خدمت‌گزار خوب برای کنگره باشند بنده تبریک عرض می‌کنم به جناب مهندس دژاکام و سرکار خانم آنی و راهنمای محترم آقا میلاد.

خلاصه سخنان همسفر:

من از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که در جشن ما شرکت کردید و خدا را شاکرم که راه کنگره ۶۰ را به ما نشان داد و همیشه مدیون جناب مهندس دژاکام هستیم کمال تشکر دارم از آقا میلاد که زحمت زیادی برای مسافرم کشیدند تشکر می‌کنم از آقا مجتبی و هم‌سفرشان تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی بهترین‌ها رادارم. تشکر ویژه از جناب مهندس دژاکام و سرکار خانم آنی دارم.

 

ادمه جشن تولد...

عکس: مسافر جواد
نویسنده: مسافر حمید
تایپ، ویراستاری و تنظیم: مسافر بهلول

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .