English Version
English

نظم و انضباط؛ تولد اولین سال رهایی مسافر علی

نظم و انضباط؛ تولد اولین سال رهایی مسافر علی

جلسه اول از دور سی چهارم  سری کارگاه‌های آموزشی عمومی  کنگره 60, نمایندگی سمنان روزهای پنج شنبه  با استادی مسافر آقای حسین و نگهبانی موقت مسافر آقای جلال و دبیری  موقت مسافر  آقای میثم با دستور جلسه وادی هفتم در تاریخ 96/12/17 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدا رو شاکرم توانستم در این جایگاه قرار بگیرم تا آموزش بگیرم. در رابطه با وادی هفتم چیزی که می‌شود فکر کرد و برداشت خودم را در رابطه با این موضوع بگویم زمان ما جزوه بود و یواش، یواش کامل‌تر شد و رسید به وادی عشق. در جزوات قدیم مشکلات ؛ اعتیاد بود. درگیری اعتیاد و مسئله حل نکردن اعتیاد و خیلی چیزهای دیگر. یک فرد مصرف‌کننده فقط در حیطه‌ی مصرف مواد مخدر خود را حل می‌کرد ولی الآن جامع و کامل‌تر شده و به‌صورت ۱۴ وادی جناب مهندس به نگارش درآورده است. من علاوه بر حل مشکل اعتیاد، تمام مشکل زندگی را می‌توانم با این چهارده وادی حل کنم. ازنظر من وادی هفتم ٬ کنگره ۶۰ یک رمز و رازی دارد. تا جایی ادامه دارد که به آن معجزه برسی که برای من اتفاق افتاده است.

چند سالی من با خودم درگیر بودم راه را پیداکرده بودم ولی پیدا کردن راه تأثیر چندانی روی من نداشت خیلی‌ها می‌دانند که کنگره ۶۰ هست و درمان می‌کنند ولی آن برداشت که دیگران دارند مهم است بعضی‌ها علم کنگره را دریافت می‌کنند و می‌روند و یک عده‌ای از عزیزان می‌آیند و ماندگار می‌شوند. چرا.؟ چون هم راه را پیدا کردن و هم این‌که برداشت درستی دارند در زمان اعتیاد من آن‌قدر مصرف مواد مخدر برای من لذت‌بخش بود و آن‌قدر نیروهای منفی در من زیاد بود از آن لذت دست‌بردار نبودم. چون تو بازی قرار نگرفته بودم و نمی‌آمدم به کنگره.

می‌گفتم راه هست الآن درمان نشوم چند سال دیگِ می‌شوم تا این‌که به دستور یکی از راهنماها رفتم کمپ و آنجا فهمیدم که معنی ترک بیرون با درمان کنگره ۶۰ را خیلی خوب درک کردم یازده ماه در سقوط آزاد بودم ولی حال خوبی نداشتم راه برای من نمایان شد ولی استفاده چندانی از آن نداشتم. تا به اراده‌ی خداوند و الگوهایی که بودند در کنگره ۶۰ باعث شد تا من به خودم بیام و ‌نقطه‌ی تفکر در من شکل بگیرد تا بتوانم بیام وارد پروسه‌ی درمان بشوم؛ و این حقیقت رمز و راز حقیقت برای من روشن شد و به درمان اعتیاد دست پیدا کردم و همه سفر اولی‌ها می‌توانید به این حقیقت برسند.

بخش بعدی جلسه تولد یکی از خدمتگزارهای خوب کنگره هست قطعاً هر دستور جلسه‌ی به فرد تولد گیرنده ارتباط دارد علی رمز ماندگاری در کنگره را پیداکرده است و آنچه خود او برداشت می‌نماید برداشته خوبی است چون در سایت خدمت می‌کنند حتماً برداشت‌های بسیار زیادی برای خود،دارند. اول به علی آقا تبریک می‌گویم به راهنمای اولش آقای میثم تبریک می‌گویم و زحمت بسیار زیادی کشیدند. چیزی که من در علی آقا دیدم.

اطاعت امر؛ گوش‌به‌فرمان بودن بدون چون‌وچرا بود فرمان‌برداری نشانه شاخص ایشان است؛ و با خدمت‌هایی که می‌کنند به آن حقیقت نزدیک شدند و الآن مسئول سایت هستند و حضور مداوم دارند و این نشان‌گر این موضوع است و انشاالله به شال کمک راهنمایی برسند و بتواند چند نفر را درمان کند و جبران زحمت‌های که کنگره برای علی کشیده باشد. به همسفر و راهنمای هم‌سفرشان، ایجنت محترم، اسیسانت و همه مسافران و همسفران کنگره 60 نمایندگی سمنان تبریک می‌گویم. از این‌که به صحبت هام گوش دادید متشکرم.

 در ادامه مراسم تولد اولین سال رهایی آقای علی را با شکوه فراوان در کنار هم جشن گرفتیم.

اعلام سفر ایشان:

(مدت تخریب: 15سال.) (آنتی ایکس مصرفی : شیره ، تریاک) (مدت سفر: 10 ماه و 5 روز) (نام راهنما: آقای حسین)  (ورزش مورد علاقه: شنا) (رهایی : 1سال )

سفر سیگار (تخریب: 20سال) (مدت سفر 11ماه ) (نام راهنما: آقای میثم ) (مدت رهایی : 9 ماه  ) 

 
 
 
 
آرزوی تولد ایشان : تنها آرزوی این است که آرزوی تک ، تک شما عزیزان برا آورده بشود.
 
 
 
 
خلاصه سخنان آقای علی:
 
در ابتدای صحبت های خودم تبریک میگم روز زن و مادر را به تمام همسفران گرامی و همسفر عزیز خودم .خیلی متشکرم از شما عزیزان برای حضورتان در این جشن، چون هر تولد برای خودش دارای پیامی است امیدوارم که این پیام هم به خودم به دیگر عزیزان رسیده باشد. خیلی تشکر می‌کنم از عزیزانی که مشارکت کردند سپاس‌گزارم از شما دوستان عزیز شما گفتید در مورد خدمتم که در سایت نمایندگی سمنان است خدا رو شکر می‌کنم که اگر امروز در این جایگاه هستم، مدیون زحمت‌های خیلی‌ها بوده است از ایجنت محترم شعبه آقا رضا از مرزبانان از راهنمایان عزیز شعبه از همه دوستانی که کمک به من کردند تا بتوانم در این جایگاه خدمت کنم.
 

من اگر بخواهم از خودم بگوییم درگذشته و در زمان مصرف بسیار انسان بدقول، بی‌نظم، وبی خیالی بودم چه در کارم و چه در زندگی شخصی خودم من این باجرئت می‌گوییم تنها چیزی که در زندگی من وجود نداشت همین نظم و انضباط بود و هیچ کار من روی برنامه‌ریزی نبود. من خیلی خودم را مدیون کنگره 60 و راهنمای سفر دومم و راهنمای سفر اول خودم می‌دانم چون به‌واسطه خدمت کردن در سایت بود که من سفر سیگار خودم را شروع کردم. راهنمایم آقا میثم در دو ماه ابتدای که از سفرم گذشته بود به من گفتند برای خدمت کردن در لژیون و در کنگره باید سفر سیگار خودت را شروع کنی که الحمدالله شروع کردم و نتیجه دلخواه خودم که هم رهایی سیگار و خدمت کردن بود رسیدم.

من از راهنمای عزیزم آقای میثم خیلی تشکر می‌کنم چون برگشت نظم به زندگی خودم را مدیون ایشان می‌دانم یادم است که در پارک مسابقه‌ای بود و راهنمایم به من گفته بود که باید ساعت 9 صبح در پارک باشید. ولی من سه دقیقه دیر رسیدم و اجازه بازی به من ندادند آن موقعِ خیلی ناراحت شدم و به خودم قول دادم که خود را اصلاح نماییم تا به محبت راهنمایم دست پیدا کنم که وقتی روی نظم قرار گرفتم فهمیدم دلیل آن روز ایشان چه بوده است. من از راهنمای عزیزم آقای حسین خیلی سپاس‌گزار هستم که اگر ایشان نبود قطعاً من دچار مشکل می‌شدم در سفر دوم خودم چون لژیون را آقای میثم تحویل دادند به ایشان و من هم بعد از رهایی در همان لژیون ماندم و آموزش‌های زیادی از ایشان گرفتم. من در سفر اول و روی پله 0/4 سی سی متاسفانه مادرم را از دست دادم و از طرفی هم راهنمایم لژیونش را تحویل داده بودند شدیدآ بهم ریختگی داشتم که آقای حسین به دادم رسیدند خیلی از ایشان تشکر می کنم چون اگر ایشان نبودند و با راهنمایشان کمک نمی کردند قطعا من دچار مشگل می شدم در سفر دوم خودم.من از ایجنت محترم شعبه اسیستانت محترم گروه مرزبانی قبلی و مرزبانی دوره جدید از تمام راهنمای عزیز شعبه سپاسگزارم. از همسفر عزیزم از راهنمای محترمشان و دختر عزیزم کمال تشکر رادارم.

خلاصه سخنان کمک راهنما همسفر:

خدا رو شاکرم که بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم، تولدها شبیه همدیگر هستند اما در جزییات متفاوت هستند. جا دارد امروز تبریک بگوییم به جناب مهندس، سرکار خانم آنی، استاد امین و کل خانواده بزرگ کنگره 60 تبریک می‌گوییم به حسین آقا عرض تبریک و خدا قوت به ایشان و همین‌طور یک تبریک و خدا قوت به راهنمای سفر ایشان آقای میثم و خدا قوت و تبریک به مرزبانان دوره قبلی و مرزبانان فعلی خدمت ایجنت و اسیستانت محترم و همه عزیزان در شعبه سمنان دارند خدمت می‌کنند.تبریک ویژه می‌گوییم به علی آقا و همین‌طور به همسفر ایشان خب همان‌طوری که عزیزان اشاره کردند علی آقا از خدمتگزارهای خوب نمایندگی سمنان هستند و هم‌سفرشان خب حضور نداشتند.

سفر اول یه برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی با مسافرشان آمدند، حرکت کردند و بنا به دلایلی که خودشان می‌دانند نتوانستند بیایند ولی نکته بسیار مهمی که است ؛ به نظر من اگر مسافری می‌آید تو کنگره می‌ماند و خدمت می کنه و سعی می‌کند حضورداشته باشد همیشه آن‌هم جایگاه مدیرت سایت که واقعاً در لحظه باید آماده‌باشی قبل از استاد حضور در جلسه داشته باشد تا پایان جلسه که گزارش بکنند. قطعاً یک هم‌سفری پشتش است که برایش غذای خانه را مهیا کند برای اینکه مسافر بیاید و حرکتش را درست انجام بدهند. به نظر من خانم سارا درسته که در کنگره نبودند ولی قطعاً این شرایط رو در خانه خوب فراهم کردند تا مسافرشان بیایند و خوب حرکت کنند و امروز شاهد، این جشن باشیم. بازهم به ایشان تبریک می‌گوییم و امیدوارم که در ادامه خانم سارا رو با قدم‌های محکم‌تر و استوارتر در کنگره ببینم و ایشان هم یک خدمتگزار خوب مثل مسافرش باشند و برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم هر دو عزیز را با شال کمک راهنمای ببینم. متشکرم

خلاصه سخنان همسفر:

من هم به‌نوبه خود تشکر می‌کنم از آقای مهندس و سرکار خانم آنی و کمک راهنمای مسافرم آقای حسن و راهنمای سیگار و سفر اول ایشان آقای میثم از گروه مرزبانی هم تقدیر و تشکر می‌کنم برای برگزاری این جشن. خب من اگر بخواهم بگوییم از مسافرم، علی من را اصلاً اذیت نمی‌کرد. تنها مسئله‌ی که من را همیشه اذیت می‌کرد بی‌نظم بودنش بود و شدیداً بدقول بود مثلاً اگر جای می‌خواستیم برویم ساعت‌ها در حال مصرف مواد بود و همیشه بدون برنامه بود خدا رو شکر می‌کنم که الآن آن‌قدر با برنامه و نظم کارهایش را انجام می‌دهد و اصلاً نشده است که جای بخواهیم برویم بدقولی کرده باشد اصلاً من همیشه می‌گوییم به ایشان انگار قبل کنگره تو ساعت را نمی‌دیدی و نمی‌دانستی ساعت اختراع‌شده است. ولی الآن همیشه با ساعت برنامه‌ریزی کارهایش را انجام می‌دهد که این مسئله را مدیون کنگره و آقای میثم در سفر اول هستند و در ادامه در سفر دوم آقای حسین زحمت آن را کشیدند. علی آرزو دارد که روزی به درجه کمک راهنمای برسد امیدوارم که به آرزویش برسد.این روز عزیز رو به خودش و راهنمای گرامیشان تبریک می گوییم. متشکرم

 
 
پیام و صحبت های همسفر روژینا:
دوستان کنگره 60 راهی است برای رهایی انسان ها،خیلی خوشحالم که بابام رها شده تشکر می کنم از آقای مهندس که بابام را رها کرد.متشکرم یا علی
 

 ادامه این مراسم و جشن بسیار زیبا به روایت تصویر؛

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عکاس : مسافر عمار نجفی و مسافر علی عجم
تهیه و تنظیم گزارش : کمک راهنما مسافر امین رفیعی
نمایندگی سمنان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .