English Version
English

مقاله؛ رمز و کد اعتیاد شکسته شد

مقاله؛ رمز و کد اعتیاد شکسته شد

رمز و راز حقیقت در دو چیز است: یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم.

حقیقت آن چیزی است که بوده، هست و خواهد بود و در آن زوال و نابودی وجود ندارد. برای رسیدن به حقیقت در ابتدا بایستی خوب تفکر کرد و سپس با در نظر گرفتن پارامتر زمان و تلاش، ساختاری ایجاد نمود که روبه‌زوال و نابودی و ویرانی نرود، آنگاه نتیجه این فرآیند محصولی بسیار باارزش و گران‌بها خواهد بود.

در بحث اعتیاد، بنیان کنگره 60 پرونده‌ای را به اتمام رساند که هر کس آن را به دست گرفت، به دلیل عجز و ناتوانی در حل این معضل آن را به زمین گذاشت. آقای مهندس دژاکام در بحث درمان اعتیاد و رسیدن به حقیقت، اول مسیر را پیدا کرد، سپس تمام جهات آن مسیر را تعیین نمود و با پیمودن از گذرگاه‌های سخت و یخبندان و صعب‌العبور راه را برای دیگر انسان‌ها هموار کرد و به هدف نهایی رسید، هدفی که پایه اساس و بنیان آن بر مبنای عشق و محبت، صلح و آرامش و ایمان و معرفت بود.

ایشان با کشف متد DST الماس‌هایی را در کشتی غرق‌شده و به‌گل‌نشسته اقیانوس اعتیاد یافت و با آزاد کردن و نجات این گنجینه عظیم آن‌ها را به جایگاه اصلی خود (مقام انسانی) که روزی آن را در مکانی جاگذاشته و خود از آن آگاه نبودند، بازگرداند تا سرنوشت بهتری برای آن‌ها رقم‌زده شود. ایشان با شاه‌کلید متد DST بسیاری از قفل‌های بزرگ دیگر انسان‌ها را گشود و با احیای دوباره، توانست آرامش، آسایش و روی خوش زندگی را به آن‌ها هدیه کند.

انسان‌ها، پس از خروج از مرحله حیوانی (نفس اماره) و پا گذاشتن به مرحله انسانی به‌واسطه اینکه فطرتاً به دنبال پیدا کردن حقیقت هستند، جوینده راه‌اند و پس از پیدا کردن راه شروع به حرکت می‌کنند و تبدیل به مسافرانی می‌شوند که در پیچ‌وخم زندگی (مسیر) با سختی‌ها و مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند و برای رسیدن به تکامل و کشف حقیقت و هستی به راه خود ادامه می‌دهند.

برای پیدا کردن رمز و راز حقیقت، یافتن راه و برداشت از راه، شرطی لازم است:

یک مسافر زمانی این شرط را کامل می‌کند که به مقصد برسد زیرا هرچقدر راه درست باشد و برداشت‌ها هم زیاد و پر باشد، اما به مقصد ختم نشود، آن مسافر تبدیل به سرگشته راه می‌شود و در بیغوله‌ها سرگردان خواهد ماند و زایشی نخواهد داشت. متأسفانه چه بسیار آن‌هایی بودند که وقتی به مقصد نرسیدند، دفتر زیبای زندگی خود را بسته و چراغ عمر خود را برای همیشه خاموش کردند.

در پایان؛ از این‌که درب کنگره 60 به روی بسیاری از انسان‌ها ازجمله خود من باز شد و این اجازه داده شد تا از آموزش‌های کنگره 60 برای یافتن راه بهره‌مند شویم از خداوند و بنیان کنگره 60 سپاسگزارم.

 

نویسنده: کمک راهنما خانم پروانه

منبع: کنگره 60، نمایندگی ارتش

تاریخ: 96/12/22

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .