English Version
English

کارگاه آموزشی مجازی؛ چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟

کارگاه آموزشی مجازی؛ چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟

پنجمین جلسه از دور دهم سری کارگاه‌های آموزشی مجازی ویژه همسفران خانم نمایندگی آکادمی با استادی کمک راهنمای محترم سرکار خانم زهره با دستور جلسه "چگونه از تعطیلات استفاده کنیم" برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

شاید قبل از این می‌پرسیدید می‌گفتم هیچ فرقی نمیکنه که عید باشه یا نباشه ولی الان این نیست چون هرلحظه زندگی‌ام برایم باارزش شده و از هرلحظه زندگی‌ام دوست دارم لذت ببرم حتی در زمان تنگدستی یا مشکلات یا مریضی یا اختلاف فکری، چون یاد گرفتم در لحظه زندگی کنم و هرچه برایم پیش می‌آید آموزش است برای من و باید یاد بگیرم تا بدانم که در هر زمان چگونه رفتار کنم.

اول از همه عید برای همه ما گرد و غبار پاک کردن از زندگی‌مان است و بعد از آن پاک کردن ذهن خراب یا تفکر نادرست که تنها مسئله‌ای است که ما را به آرامش و بهتر بودنمان کمک می‌کند.

در هفته اول عید دیدوبازدید اولویت دارد و در صورت امکان در هفته دوم رفتن به مسافرت برای تمدید روحیه که خیلی تأثیر دارد.

و در این ایام رفتن به پارک در صبح زود و نرمش کردن نباید تعطیل شود چون خیلی کمک بزرگی برای جسم و روح و شاداب شدن ما است؛ و زمان مناسب برای خواندن کتاب مناسب بین خودمان که کمک به ذهن و بارور شدن فعالیت مغز خیلی خوب است.

و بعد از آن در این ایام فرصت خوبی است برای انجام کارهای که باید می‌کردم و زمان و دقت مناسبی برایش نداشتم سعی می‌کنم آن‌ها را انجام بدهم تا ناتمام نمانند.

بعد از آن سعی می‌کنم به سال گذشته‌ام تفکری داشته باشم که چه تغییراتی توانسته‌ام در خودم و در زندگی‌ام انجام بدم یا نداده‌ام و در دفترم بنویسم تا بتوانم اگر عمری باشد تلاش کنم تا به‌درستی آن‌ها را حل کنم. چه در مورد خود و خانواده‌ام و چه در جامعه‌ام.

امیدوارم امسال سال خوبی بر هم‌وطنان و جهانیان باشد. به امید ماندن در کنگره و کمک خداوند برای حفظ آن

 

با سپاس همسفر زهره کمک راهنمای لژیون دوم
ارسال همسفر زری لژیون چهارم
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .