English Version
English

برای جهان‌بینی صحیح باید هستی را شناخت

برای جهان‌بینی صحیح باید هستی را شناخت

جلسه سوم از دوره‌ی چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دانیال اهواز به استادی راهنمای محترم مسافر منصور، نگهبانی مسافر غضنفر و دبیری مسافر علی با دستور جلسه‌ی جهان‌بینی ۱و۲در روز سه شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان منصور هستم مسافر، خداوند را سپاسگزارم که پس از مدتی باز هم فرصت آموزش گرفتن را در این جایگاه دارم. جهان بینی یکی از پایه‌های بسیار مهم در درمان است، برای ورود به کنگره باید اذن خداوند صادر بشود و برای رشد فرد باید بذر و دانه درون او وجود داشته باشد و راهنما فقط می‌تواند آن بذر را پرورش بدهد، آبیاری کند و نور خود را به آن بتاباند. در مسئله صورت مسئله اعتیاد جناب مهندس مبدا و مقصد را مشخص کردند و در بحث سفر کردن بایستی فرد در این مسیر جوری به مقصد برسد که با کمترین آسیب و کمترین خسارت بالاترین بهره‌وری را داشته باشد، مسافری که در مسیر سفر خود وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد، مانند؛ سی دی نوشتن، خوردن دارو به میزان مشخص سر ساعت مشخص، نوشتن، حضور به موقع در جلسات و پوشیدن لباس مناسب، اگر این‌ها را به درستی انجام نداده باشد مانند؛ این است که می‌خواهد به تهران برود به تهران هم می‌رسد اما ماشین او که جسم او می‌باشد، با وضعیت نابسامانی مواجه است و در مسیر حرکت خود به آن ماشین آسیب وارد کرده است.

زمانی که انسان در مسیر مثبت و روشنایی حرکت می‌کند نیروهای تاریکی برای او مشکلاتی به وجود می‌آورند و به او حمله می‌کنند. قوانین کنگره ۶۰ برای حفاظت از خود رهجو و مسافر می‌باشد زمانی که مسافر شروع به سفر می‌کند حس‌های او آلوده می‌باشند و این آلودگی حس باعث صادر شدن فرمان‌های اشتباه می‌شود ممکن است فرد مسافر نسبت به کنگره حس بد و نسبت به راهنمایش بدبینی پیدا کند در این موقع اولین سوالی که فرد باید از خود بپرسد این است که؛ آیا کنگره ۶۰ و راهنمایش او سودی می‌برند؟ یا فقط می‌خواهند او به درمان برسد و به او کمک کند. جناب مهندس در بحث درمان اعتیاد تاریخ را دوباره رقم زدند و آن را مکتوب کردند، از دیدگاه من اگر ما بخواهیم جهان بینی صحیحی داشته داشته باشیم باید ابتدا تاریخ جهان را بشناسیم و تاریخ هستی و خلقت را بشناسیم و ببینیم که ما کجای این تاریخ قرار گرفتیم. جهان بینی بحث خیلی پیچیده‌ای نیست، کنگره جهان بینی را به ساده‌ترین و روان‌ترین شکل ممکن برای ما بیان کرده است و من فکر می‌کنم اگر انسان بتواند ۲۰ درصد از این جهان‌بینی کنگره را اجرا بکند می‌تواند به رستگاری دست پیدا کند، مصرف کننده احساس و حسش با تاریکی عجین شده است و توانایی دریافت و لمس حس‌های خوب که در ارتعاش بالاتر قرار دارند را ندارد اما زمانی که وارد کنگره می‌شود کم کم و به مرور زمان آرام آرام احساسات او باز می‌شوند. از اینکه به صحبت های بنده گوش فرا دادین خیلی متشکرم.

 

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز

عکاس و تایپ؛ مسافر امیرحسین لژیون دوم

ارسال؛ مسافر محمد لژیون پانزدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .