English Version
English

توانایی شناخت خواسته ها

توانایی شناخت خواسته ها

به نام قدرت مطلق الله
دوازدهمین جلسه از دور سی وهشتم سری کارگاه های آموزشی کنگره 60 نمایندگی ایمان، به استادی راهنمای محترم تازه واردین مسافر امیر ،نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه " جهانبینی 1 و2 " در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
در ابتدا خدا را شاکر هستم که یک بار دیگر به من فرصت داد تا در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش بگیرم .
من روزی که وارد کنگره شدم با مقوله ی جهانبینی مشکل داشتم. دیدگاهم این بود که جهانبینی به چه درد منی که مصرف کننده هستم می خورد. اما زمانی که مثلث درمان اعتیاد که شامل جسم ، روان و جهانبینی می شود را برای من رسم کردند، کمی به اهمیت جهانبینی پی بردم.
جهانبینی در کنگره به این معناست که :
"آنچه ما از جهان برون و درون خود دریافت ، برداشت ، ادراک و احساس می نمائیم"


این جمله در ابتدا معنای ساده ای دارد و می شود به سادگی از آن عبور کرد. اما در ادامه متوجه می شوم که چقدر می تواند به من در زندگی کمک کند.
در اثر مصرف مواد بند هایی نامرئی به من وصل شده اند که به من اجازه ی تفکر کردن نمی دهد. هر بار که میخواهم کاری را انجام دهم جای دیگری را خراب می کنم. اما جهانبینی به من کمک می کند فرق بین خوب و بد را تشخیص بدهم. جهانبینی به من کمک می کند بتوانم آن بند های نامرئی را ببینم و شروع به قطع کردن آنها بکنم.
و این جهانبینی سال های سال زمان می برد ته اصلاح شود. نیروهای منفی هزاران شکل و رنگ دارند که برای تشخیص هر کدام باید دانایی خود را افزایش بدهم.
در گذشته وقتی کسی در خیابان حرف نامربوطی به من می زد من هم با انرژی منفی و خواسته های منفی درون خودم به او پاسخ می دادم. ولی حالا که ماهیت این خواسته ها را شناختم اگر کسی به من حرف بدی بزند، من از او عذرخواهی می کنم.
خدا را هزار مرتبه شکر می کنم که مسیری به نام کنگره وجود دارد تا بتوانم ذره ذره به حال خوش برسم.
در ابتدا، ساختن جسم و جهانبینی شاید به نظر ساده برسد. اما من گاهی اوقات پیش می آید که در مسیر متوقف می شوم و از راهنمای خود راهنمایی می کنم.
از خداوند می خواهم توفیق این را داشته باشم که در کنگره بمانم و از آموزش ها استفاده کنم.


تنظیم و ارسال : مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .