English Version
English

حضور افراد در لژیون سردار باعث القاء مثبت می‌شود

حضور افراد در لژیون سردار باعث القاء مثبت می‌شود

جلسه دوازدهم، از دوره پنجم لژیون سردار کنگره۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی راهنما محترم مسافر عبدالرضا، نگهبانی راهنمای تازه واردین مسافر مهدی و دبیری مسافر یونس، با دستورجلسه قول و قرار(وفای به عهد)  روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۵:45 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان عبدالرضا هستم یک مسافر
از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم و به دبیر و خزانه‌دار خدا قوت عرض می‌کنم.
و اما دستور جلسه قول و قرار و وفای به عهد است.
گاهی پیش می‌آید که مانند قبل از کنگره در قول و قرارهایم کمی تاخیر ایجاد شود و مسئله باعث ناراحتی و عدم اعتماد شخص مقابل از بنده می‌شود. قبل از ورودم به کنگره زمانی‌که با دوستانم قرار می‌گذاشتم نیم ساعت زودتر تماس می‌گرفتم و وقتی می‌رسیدم حدود ۱۰ دقیقه معطل می‌شدم. وقتی که می‌گفتم چرا دیر کردی به من می‌گفتند که آن‌قدر بد قولی کرده‌ام که تصور می‌کردند باز هم دیر می‌رسم؛
همین باعث بی‌اعتمادی اطرافیان نسبت به من بود. وفای به عهد در همه بخش‌های زندگی نقش اساسی دارد و  فرقی نمیکند که در خانواده یا اجتماع باشد. در هر صورت عدم وفای  به عهد باعث از بین رفتن اعتماد به نفس می‌شود. طبق فرمایشات جناب مهندس راجع به پیمان روز الست می‌توان گفت تاریکی که قبل از ورود به کنگره تجربه کردیم به خاطر پیمان شکنی و حرکت در مسیر ضد ارزش‌ها بوده است. بعد حضور در کنگره با گوش دادن به صحبت‌های راهنمایم و فرمانبرداری کردن در صراط مستقیم قرار گرفتم و روزبه‌روز اعتماد اطرافیان نسبت به من و همچنین اعتماد به نفس خودم بیشتر شد.

حضور من در جایگاه عظیم و با ارزش استادی لژیون سردار از برکت وفای به عهد در پر کردن تعهد مالی می‌باشد. در کلام الله شریف آمده که خداوند کسانی که به عهد وفا می‌کنند را دوست دارد و این عمل جزء اعمال ارزشی است. به نظر من افرادی که در لژیون سردار حضور دارند، وفای به عهد را آموخته و تعدادی دیگر در حال آموختن هستند؛ این مسئله را در وقت شناسی این عزیزان برای حضور در لژیون سردار می‌توان مشاهده کرد.
حضور افراد در لژیون سردار مانند حمایت مالی از اهمیت بسیاری برخوردار است. چون باعث القای مثبت می‌شود.
و در آخر از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاس‌گزارم.

تایپ: مسافر احمد علی لژیون سوم

ارسال خبر: مسافر صادق لژیون دوم

تهیه و تنظیم توسط گروه وبلاگ نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .